3 reakcí na tento příspěvek Jakou motku pro dceru začátečnici?
pac jak urcite vis tak motorka neni jen jizda, ale i namipulace na fleku.. a tam je dulezita jak sila, tak praxe... spousta holek (muzu rict ze nejspis i valna vetsina) co zacina na vetsich motorkach ma problemy hlavne s manipulaci na miste, a kdyz blbe dosahnou tak tuplem - pak jsou z toho pady pri otaceni, vyjizdeni, couvani, parkovani apod a pokud nejsou pady, tak jsou to alespon zbytecny souboje s motorkou... i proto je lepsi zacit na necem co je lehounky a z ceho dosahne lip (nic mensiho nez CBR a YBR se snad nedela, krome chopperu a cruiseru) - rychleji a jednoduseji ziska i ty navyky pro manipulaci, ziska cit pro rovnovahu motorky a nebude se potom tak prat jak s velkou masinou
podle mne naprosto idealni zacatek
Naposledy editováno 16.03.2010 21:39:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motku pro dceru začátečnici?
Cosmogagy>idealne na sezonu nejakou 125 - CBR, YBR.. jsou to maly lehky motorky s nenarocnou udrzbou a malou spotrebou... YBR se za ty penize da koupit i uplne nova... na nich nabere nejrychleji a nejlip zaklady manipulace s motorkou, a ani v provozu by nemela mit problemy.. a za rok za dva az nabere nejaky zkusenosti tak nejakyho pullitra a nebo nekterou z "hodnejsich" sestek..
pac jak urcite vis tak motorka neni jen jizda, ale i namipulace na fleku.. a tam je dulezita jak sila, tak praxe... spousta holek (muzu rict ze nejspis i valna vetsina) co zacina na vetsich motorkach ma problemy hlavne s manipulaci na miste, a kdyz blbe dosahnou tak tuplem - pak jsou z toho pady pri otaceni, vyjizdeni, couvani, parkovani apod a pokud nejsou pady, tak jsou to alespon zbytecny souboje s motorkou... i proto je lepsi zacit na necem co je lehounky a z ceho dosahne lip (nic mensiho nez CBR a YBR se snad nedela, krome chopperu a cruiseru) - rychleji a jednoduseji ziska i ty navyky pro manipulaci, ziska cit pro rovnovahu motorky a nebude se potom tak prat jak s velkou masinou
podle mne naprosto idealni zacatek
naprostý souhlas a hned koupit i komplet výbavu!
Cosmogagy>idealne na sezonu nejakou 125 - CBR, YBR.. jsou to maly lehky motorky s nenarocnou udrzbou a malou spotrebou... YBR se za ty penize da koupit i uplne nova... na nich nabere nejrychleji a nejlip zaklady manipulace s motorkou, a ani v provozu by nemela mit problemy.. a za rok za dva az nabere nejaky zkusenosti tak nejakyho pullitra a nebo nekterou z "hodnejsich" sestek..
pac jak urcite vis tak motorka neni jen jizda, ale i namipulace na fleku.. a tam je dulezita jak sila, tak praxe... spousta holek (muzu rict ze nejspis i valna vetsina) co zacina na vetsich motorkach ma problemy hlavne s manipulaci na miste, a kdyz blbe dosahnou tak tuplem - pak jsou z toho pady pri otaceni, vyjizdeni, couvani, parkovani apod a pokud nejsou pady, tak jsou to alespon zbytecny souboje s motorkou... i proto je lepsi zacit na necem co je lehounky a z ceho dosahne lip (nic mensiho nez CBR a YBR se snad nedela, krome chopperu a cruiseru) - rychleji a jednoduseji ziska i ty navyky pro manipulaci, ziska cit pro rovnovahu motorky a nebude se potom tak prat jak s velkou masinou
podle mne naprosto idealni zacatek
souhlas
taky jsem dal na rady "zkušených zde na fóru" a pořídil pro manželku CB500 ( prý slabší brzo omrzí, nebude stačit a blablabla), byla to blbost, jsou to těžké krávy na naučení, pere se s tím (hlavně když zastaví a o manipulaci na místě nemluvě) a nechce na tom jezdit ( jezdit teda jo, ale zastavit se bojí že se vybulí ), te´d má CBF125 a hned je to lepší
až to ježdění na 125 bude mít v malíku snad zase sedne na větší
jinak měří 166cm, na CB500 jsem musel nechat přešít sedlo (snížit o 2cm), popustit v předu na vidlích o 3cm a pořád to nestačilo, na CBF125 zatím žádné úpravy a v poho a to je vyšší o nějakých 5cm než CB500