globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s mojí čz 180/487,4
15.3.2010 v 13:25
ahoj všem. PROSÍM NEZALEKNĚTE SE HNED NA ZAČÁTKU DÉLKY TEXTU, JEN JSEM VELMI DETAILNĚ POPSAL ZÁVADU.
Mám takový problém s moji moto. jezdila celkem skvěle, ale měl jsem docela výrazný problém s tím, že se mi často vybíjela baterie.. cca vždy po 1-2měsících se prostě vybila, asi to alternátor moc nenabíjel.
ALE ted se udelal jeden zásadní problém, motorka jakoby byla přidušená.. vůbec nejdou vysoké otáčky.. byl jsem normálně venku se projet a zničeho nic zaškytala s otáčky klesly hroznědolu.. na jedničku chcípala. .na dvojku jela jak když jedete super pomalu na jedničku, na trojku to šlo a na 4řku jsem sní asi 20km rychlostí odvezl domu.. prostě na 4ku jela okolo 20-30km/h a při vyšších otáčkach vynechávala.. po dojetí už pak nešla moc startovat.. nyní ležela dlouhou dobu ale včera jsem jí zkoušel, koupil jsem novou svíčku NGK, pošteloval kladívko, a hurá, motor naskočil, ALE vždy jsem při nakopnutí musel držet plyn na max a pak třeba po 10-15s chcípla.. DŮLEŽITÁ VĚC JE, ŽE PŘI TOMTO STARTOVÁNÍ JDE ZE SPOJE MEZI KOLENEM VÝFUKU A TĚLESEM VÝFUKU (prostě z toho spoje) hodně benzínu.. prostě ven z válce přes výfuk protéká benzín, benzín je dostí zbarvený do černa (nevím jestli od splodi, nebo od čeho) ale prostě motor naskočí, nejde do vysokých otáček, jakoby je přidušený a ven jdou zbytky nespáleneho benzínu. NEMÁ někdo tušení co je s mojí motorkou? už jsem z toho zoufalý. baterka dobíjená na max, svíčka nová, vzduchový filtr i karburátor dokonale pročištěný, výfuk také vyčištěny (takhle to blbne i když je výfuk uplně odendaný). nestalo se toto již někomu, poradte prosím.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s mojí čz 180/487,4

15.3.2010 v 21:16 | Nahoru | #1
Vape mám:

Výhody: 12V (6v neber - nemá to cenu, už se i 6v žárovky shánějí blbě a při 12V si můžeš dát halogen do předního světla a ukončit tím jeho bludičkování a naučíš ho pořádně svítit)

dobíjí dobře, má výkonovou rezervu (75w původní, asi 150w Vape)

v případě nutnosti je možno nastartovat i s mrtvou baterií.

napětí tolik nekolísá.

kladívko zmizí.

alternátor je bezkontaktní, tudíž i uhlíky zmizí.

sada obsahuje i kabeláž.

podmínky: je nutno doistalovat relé sloužící k vypnutí motoru - pokud chceš používat původní spínačku Bosch.

kabelový svazek motor-přístrojovka budeš měnit, je obsahem sady, stejně jako zapalovací transformátor (lidově cívka), která je jiná, fajfku necháš původní, elektriku prostě upravíš dle schématu, pokud si nevěříš, svěř to elektrikáři, udělá to za hodinu nejhůř.

při továrním nastavení bude velký předstih, takže si ho seřídíš (jednou pro vždy) na hodnotu výrobcem udanou a nedáš tam kolík - nebo ho upiluješ aby ti to vyšlo.

nevýhody: mně konkrétně poslali v sadě krátký šrouby pro přichycení statoru k motoru - koupil jsem si delší.

mne to vyšlo na +-5000 včetně nový 12V baterie.

objednával jsem přímo od výrobce, ve zdejším motokrámu měli jen na dvouválec, byť i to prý lze použít po úpravách.

(reakce na) Problém s mojí čz 180/487,4

15.3.2010 v 22:16 | Nahoru | #2

pech.>objednával jsem přímo od výrobce, ve zdejším motokrámu měli jen na dvouválec, byť i to prý lze použít po úpravách.

Stačí jen ukostřit ten nepoužitý VN kabel a může cívku vesele používat i na jednoválci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist