globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s mojí čz 180/487,4
15.3.2010 v 13:25
ahoj všem. PROSÍM NEZALEKNĚTE SE HNED NA ZAČÁTKU DÉLKY TEXTU, JEN JSEM VELMI DETAILNĚ POPSAL ZÁVADU.
Mám takový problém s moji moto. jezdila celkem skvěle, ale měl jsem docela výrazný problém s tím, že se mi často vybíjela baterie.. cca vždy po 1-2měsících se prostě vybila, asi to alternátor moc nenabíjel.
ALE ted se udelal jeden zásadní problém, motorka jakoby byla přidušená.. vůbec nejdou vysoké otáčky.. byl jsem normálně venku se projet a zničeho nic zaškytala s otáčky klesly hroznědolu.. na jedničku chcípala. .na dvojku jela jak když jedete super pomalu na jedničku, na trojku to šlo a na 4řku jsem sní asi 20km rychlostí odvezl domu.. prostě na 4ku jela okolo 20-30km/h a při vyšších otáčkach vynechávala.. po dojetí už pak nešla moc startovat.. nyní ležela dlouhou dobu ale včera jsem jí zkoušel, koupil jsem novou svíčku NGK, pošteloval kladívko, a hurá, motor naskočil, ALE vždy jsem při nakopnutí musel držet plyn na max a pak třeba po 10-15s chcípla.. DŮLEŽITÁ VĚC JE, ŽE PŘI TOMTO STARTOVÁNÍ JDE ZE SPOJE MEZI KOLENEM VÝFUKU A TĚLESEM VÝFUKU (prostě z toho spoje) hodně benzínu.. prostě ven z válce přes výfuk protéká benzín, benzín je dostí zbarvený do černa (nevím jestli od splodi, nebo od čeho) ale prostě motor naskočí, nejde do vysokých otáček, jakoby je přidušený a ven jdou zbytky nespáleneho benzínu. NEMÁ někdo tušení co je s mojí motorkou? už jsem z toho zoufalý. baterka dobíjená na max, svíčka nová, vzduchový filtr i karburátor dokonale pročištěný, výfuk také vyčištěny (takhle to blbne i když je výfuk uplně odendaný). nestalo se toto již někomu, poradte prosím.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s mojí čz 180/487,4

15.3.2010 v 14:05 | Nahoru | #1
přepsal jsem se.. chtěl jsem napsat, že když držíš svičku v ruce, tak hodí jiskru, která ti do prstu dá ránu, tak jako že tě kopne:)
jak jsem řekl, takhle se mi ta motorka z ničeho nic vy*ebla a pak jsem byl nucen jet asi 10km s tak nízkými otáčkami, že to na 4ku jelo tak 20-30km/h.

jo ano, myslel jsem kompresor:D ale nebyl jsem si za boha schopen vzpomenout jak se tomu řiká:D:D:D

nemá někdo kontakty v praze/ okolí prahy, kdo by měl s tímto zkušenosti se seštelováním předstihu. mě se s tím moc nedaří uspět.

také jsem přemýšlej, jestli nemůže být něco s motorem.. jestli se nějak nedře, jestli by nepotřeboval výbrus.. ale podle luducat je to asi vážně jen tím předstihem..

(reakce na) Problém s mojí čz 180/487,4

15.3.2010 v 14:07 | Nahoru | #2
sphire> Bych ti ho seřidil ale mám to jen 400km...bude se muset najít někdo ochotnější...Zdarec
Jinak tu jiskru zjistíš tak, že svíčku dáš do fajfky a svíčku ukostříš, nejlépe na válec-hlavu a prokopneš motor. Uvidíš jakou jiskru to dává. Ale že tě jen kopne, bude asi slabší..má tě kopout tak, že se z toho málem posereš...když dáš prst do faje.

Naposledy editováno 15.03.2010 14:11:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist