Mám takový problém s moji moto. jezdila celkem skvěle, ale měl jsem docela výrazný problém s tím, že se mi často vybíjela baterie.. cca vždy po 1-2měsících se prostě vybila, asi to alternátor moc nenabíjel.
ALE ted se udelal jeden zásadní problém, motorka jakoby byla přidušená.. vůbec nejdou vysoké otáčky.. byl jsem normálně venku se projet a zničeho nic zaškytala s otáčky klesly hroznědolu.. na jedničku chcípala. .na dvojku jela jak když jedete super pomalu na jedničku, na trojku to šlo a na 4řku jsem sní asi 20km rychlostí odvezl domu.. prostě na 4ku jela okolo 20-30km/h a při vyšších otáčkach vynechávala.. po dojetí už pak nešla moc startovat.. nyní ležela dlouhou dobu ale včera jsem jí zkoušel, koupil jsem novou svíčku NGK, pošteloval kladívko, a hurá, motor naskočil, ALE vždy jsem při nakopnutí musel držet plyn na max a pak třeba po 10-15s chcípla.. DŮLEŽITÁ VĚC JE, ŽE PŘI TOMTO STARTOVÁNÍ JDE ZE SPOJE MEZI KOLENEM VÝFUKU A TĚLESEM VÝFUKU (prostě z toho spoje) hodně benzínu.. prostě ven z válce přes výfuk protéká benzín, benzín je dostí zbarvený do černa (nevím jestli od splodi, nebo od čeho) ale prostě motor naskočí, nejde do vysokých otáček, jakoby je přidušený a ven jdou zbytky nespáleneho benzínu. NEMÁ někdo tušení co je s mojí motorkou? už jsem z toho zoufalý. baterka dobíjená na max, svíčka nová, vzduchový filtr i karburátor dokonale pročištěný, výfuk také vyčištěny (takhle to blbne i když je výfuk uplně odendaný). nestalo se toto již někomu, poradte prosím.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s mojí čz 180/487,4
jak jsem řekl, takhle se mi ta motorka z ničeho nic vy*ebla a pak jsem byl nucen jet asi 10km s tak nízkými otáčkami, že to na 4ku jelo tak 20-30km/h.
jo ano, myslel jsem kompresor:D ale nebyl jsem si za boha schopen vzpomenout jak se tomu řiká:D:D:D
nemá někdo kontakty v praze/ okolí prahy, kdo by měl s tímto zkušenosti se seštelováním předstihu. mě se s tím moc nedaří uspět.
také jsem přemýšlej, jestli nemůže být něco s motorem.. jestli se nějak nedře, jestli by nepotřeboval výbrus.. ale podle luducat je to asi vážně jen tím předstihem..
Jinak tu jiskru zjistíš tak, že svíčku dáš do fajfky a svíčku ukostříš, nejlépe na válec-hlavu a prokopneš motor. Uvidíš jakou jiskru to dává. Ale že tě jen kopne, bude asi slabší..má tě kopout tak, že se z toho málem posereš...když dáš prst do faje.
Naposledy editováno 15.03.2010 14:11:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |