zatím v žádné příručce k motorce, když nepočítám simála, není nějaký graf závislosti otáčky/rychlost/zařazený rychlostní stupeň tak jsem pro vlastní potřebu něco podobného udělal. Kdyby to nááhodou někoho zajímalo, dal jsem to k dispozici na edisk.cz.
vypocetrychlostimoto
Jediný háček je v tom, že k otevření je potřeba EXCEL popř. možná CALC z open office. Kdyby někdo o to měl zájem, už si to stáhl, měl i EXCEL, ale nebylo mu jasné jak se s tímto programem pracuje, nechť mě napíše na simsonride@seznam.cz.
Naposledy editováno 13.03.2010 22:38:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost
pliczb>MiDv> Já jsem zprvu chtěl GS 500, ale pak jsem se dozvěděl, že ER 5 si veme klidně jen 3,5 l/100km a podle tohoto grafu, co jsi sem dal, a jestli je to fakt pravda, že cca 34 Nm je k dispozici už ve 2500 ot/ min, tak je to bomba . Ja totiž s tím chci jezdit ve skupině s kamarádem, a ten má simála, tudíž bych uvítal jízdu rychlostí 50 km/h klidně na pětku, což by ER- 5 mohla zvládnout, že? Díky moc za reakci.
Cesta do pekel... Podtáčení motoru rozhodně není dobrý nápad jak ušetřit! Pokud je motor v záběru tak stejně potřebuje benzín i při 2 tisících otáčkách a pápne si, dojebaný motor jako bonus k tomu, to se asi vyjádří přesně jiní co tam hrozí. Každopádně, následné odkurvovací opravy se vyplatí Hlavně technickým stavem a plynulým stylem jízdy spotřebu ovlivníš daleko víc...
Jo a vybírat podle spotřeby můžeš novou nákupní kabelu, ale snad ne mašinu
Naposledy editováno 12.07.2010 17:57:28