globalmoto_kveten





Téma: Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost
 
13.3.2010 v 16:06
Zdravím,
zatím v žádné příručce k motorce, když nepočítám simála, není nějaký graf závislosti otáčky/rychlost/zařazený rychlostní stupeň tak jsem pro vlastní potřebu něco podobného udělal. Kdyby to nááhodou někoho zajímalo, dal jsem to k dispozici na edisk.cz.

vypocetrychlostimoto

Jediný háček je v tom, že k otevření je potřeba EXCEL popř. možná CALC z open office. Kdyby někdo o to měl zájem, už si to stáhl, měl i EXCEL, ale nebylo mu jasné jak se s tímto programem pracuje, nechť mě napíše na simsonride@seznam.cz.



Naposledy editováno 13.03.2010 22:38:21

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:19 | Nahoru | #1
MiDv> Já jsem zprvu chtěl GS 500, ale pak jsem se dozvěděl, že ER 5 si veme klidně jen 3,5 l/100km a podle tohoto grafu, co jsi sem dal, a jestli je to fakt pravda, že cca 34 Nm je k dispozici už ve 2500 ot/ min, tak je to bomba . Ja totiž s tím chci jezdit ve skupině s kamarádem, a ten má simála, tudíž bych uvítal jízdu rychlostí 50 km/h klidně na pětku, což by ER- 5 mohla zvládnout, že? Díky moc za reakci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

13.3.2010 v 22:24 | Nahoru | #2
pliczb> 50km/h na pětku asi jo ale občas budeš muset podřadit na 4ku aby nezačala cukat... Musíš donutit kamaráda, aby si koupil něco silnějšího

(reakce na) Graf otáčky/zařazený stupeň/rychlost

12.7.2010 v 17:56 | Nahoru | #3

pliczb>MiDv> Já jsem zprvu chtěl GS 500, ale pak jsem se dozvěděl, že ER 5 si veme klidně jen 3,5 l/100km a podle tohoto grafu, co jsi sem dal, a jestli je to fakt pravda, že cca 34 Nm je k dispozici už ve 2500 ot/ min, tak je to bomba . Ja totiž s tím chci jezdit ve skupině s kamarádem, a ten má simála, tudíž bych uvítal jízdu rychlostí 50 km/h klidně na pětku, což by ER- 5 mohla zvládnout, že? Díky moc za reakci.



Cesta do pekel... Podtáčení motoru rozhodně není dobrý nápad jak ušetřit! Pokud je motor v záběru tak stejně potřebuje benzín i při 2 tisících otáčkách a pápne si, dojebaný motor jako bonus k tomu, to se asi vyjádří přesně jiní co tam hrozí. Každopádně, následné odkurvovací opravy se vyplatí Hlavně technickým stavem a plynulým stylem jízdy spotřebu ovlivníš daleko víc...

Jo a vybírat podle spotřeby můžeš novou nákupní kabelu, ale snad ne mašinu

Naposledy editováno 12.07.2010 17:57:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist