globalmoto_kveten





Téma: TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
edit: dříve se to jmenovalo "kdy prodat a koupit motorku? a jaké enduro vybrat?", postupně se to tu ale vykrystalizovalo v diskusi jestli TA650 nebo 1100GS, popř. jiné enduro (Strom? jiné?)
Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady

-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší

a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)

Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc

No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz

Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km

edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.

Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
Anketa: Tak kdy prodat a koupit?
prodat až budu mít prachy a následně koupit
55%
31
půjčit si, koupit hned a prodat na jaře
34%
19
půjčit si pak, koupit po sezoně a prodat 2011
2%
1
je to úplně jedno
9%
5

2 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

13.4.2010 v 07:10 | Nahoru | #1
Další pokus o seriozní radu:
Romane- já vybíral podle poholdnosti a vzhledu.
Ty to máš jednodužší- vzhled je ti fuk.
Chtěl jsem něco na čem se bude pohodlně cestovat- komfotní posaz, bez skrčených nohou.
Z toho vyplynulo Enduro (Cenduro, Funduro...atd) Zhledem k tomu že jsem chtěl na litr, moc jsem neřešil výkon, ten už vícméně mají všechny pro mě v dostatečné míře.
Vzhledově jsem měl favorita. Porovnával jsem ho s ostatními a zkusil se posadit.
Posaz mě zklamal, nebyl proti minulé motorce nijak komfotnější. Naštěstí se dělá i verze s vyšším sedlem- to už byl luxus. Bylo rozhodnuto. I přes to že byla trošku dražší oproti konkurenci, a patrně také více poruchová. Rozhodlo že se mi více líbila- jak po stránce vzhledu tak po stránce technického provedení. Vím že jsem udělal rozhodnutí a zbytek už je na štěstí a mém chování k motorce. Mohl jsem kopit motorku levněší a ušetřit asi i na servise.
ALE- vždy kdybch viděl tu ,,svou" bych si říkal že jsem si ji měl koupit. Třeba by se mi to už nikdy nepoštěstilo.
Moje rada je. Pujč si- taky jsem si půjčoval na motorky. Kup už si motorku co je na dýl a vrátí se ti investice do budoucna. Nemyslím 100 tisíc ale třeba tolik aby jsi dosáhl na 1150, nebo na DL a jezdi. Splácel jsem tři roky- ale mezi tím jsem na své motorce najezdil x kilometrů a štastný že mám tu co jsem chtěl. Neřeš ceny dílů, udržby, gum, a podobných chujovin. Mě vydržela řetězovka přes 40 tisíc, gumy 22tisíc, sevis jsem si dělal sám- a nevěřím že nenajdeš kamaráda který ti při posezení u piva nepomůže vyměnit filtr a olej se svíčkama- a máš zase něco ušetřeno- klidně se stav, já ti s tím pomůžu a třeba objevíš další pěknou dimenzi motorky. Tohle jsou stršně neměřitelné hodnoty, jediné hodnoty u motorky na které hleď je jsou pocity a ty nespočteš.
Sedni a pokud se ti sedí dobře už je více méně zbytek podružný. Dnes jezdí všechny motorky velmi dobře a výkon (pro nás) je taky dostatečný.
Varadero, Caponord, GS 1150, a nebo menší, ale tam už je to při cestování složitější- cesty ve dvou po Alpském stoupání, pokus předjet. DL, ALP,
Na všem lidé jezdí a jsou spokojeni.
Mimochodem GS 1150 už jsem viděl za 120.

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

13.4.2010 v 12:06 | Nahoru | #2

Waltr>Další pokus o seriozní radu:
Romane- já vybíral podle poholdnosti a vzhledu.
Ty to máš jednodužší- vzhled je ti fuk.
Chtěl jsem něco na čem se bude pohodlně cestovat- komfotní posaz, bez skrčených nohou.
Z toho vyplynulo Enduro (Cenduro, Funduro...atd) Zhledem k tomu že jsem chtěl na litr, moc jsem neřešil výkon, ten už vícméně mají všechny pro mě v dostatečné míře.
Vzhledově jsem měl favorita. Porovnával jsem ho s ostatními a zkusil se posadit.
Posaz mě zklamal, nebyl proti minulé motorce nijak komfotnější. Naštěstí se dělá i verze s vyšším sedlem- to už byl luxus. Bylo rozhodnuto. I přes to že byla trošku dražší oproti konkurenci, a patrně také více poruchová. Rozhodlo že se mi více líbila- jak po stránce vzhledu tak po stránce technického provedení. Vím že jsem udělal rozhodnutí a zbytek už je na štěstí a mém chování k motorce. Mohl jsem kopit motorku levněší a ušetřit asi i na servise.
ALE- vždy kdybch viděl tu ,,svou" bych si říkal že jsem si ji měl koupit. Třeba by se mi to už nikdy nepoštěstilo.
Moje rada je. Pujč si- taky jsem si půjčoval na motorky. Kup už si motorku co je na dýl a vrátí se ti investice do budoucna. Nemyslím 100 tisíc ale třeba tolik aby jsi dosáhl na 1150, nebo na DL a jezdi. Splácel jsem tři roky- ale mezi tím jsem na své motorce najezdil x kilometrů a štastný že mám tu co jsem chtěl. Neřeš ceny dílů, udržby, gum, a podobných chujovin. Mě vydržela řetězovka přes 40 tisíc, gumy 22tisíc, sevis jsem si dělal sám- a nevěřím že nenajdeš kamaráda který ti při posezení u piva nepomůže vyměnit filtr a olej se svíčkama- a máš zase něco ušetřeno- klidně se stav, já ti s tím pomůžu a třeba objevíš další pěknou dimenzi motorky. Tohle jsou stršně neměřitelné hodnoty, jediné hodnoty u motorky na které hleď je jsou pocity a ty nespočteš.
Sedni a pokud se ti sedí dobře už je více méně zbytek podružný. Dnes jezdí všechny motorky velmi dobře a výkon (pro nás) je taky dostatečný.
Varadero, Caponord, GS 1150, a nebo menší, ale tam už je to při cestování složitější- cesty ve dvou po Alpském stoupání, pokus předjet. DL, ALP,
Na všem lidé jezdí a jsou spokojeni.
Mimochodem GS 1150 už jsem viděl za 120.


Sakra chlape, to mi nedělej ... Jak se řekne že máš VÍC než pravdu ? Motorka je a má být hlavně o pocitu, všechno ostatní není důležité ...

Naposledy editováno 13.04.2010 12:07:22

(reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

13.4.2010 v 15:22 | Nahoru | #3

Waltr>Další pokus o seriozní radu:
Romane- já vybíral podle poholdnosti a vzhledu.
Ty to máš jednodužší- vzhled je ti fuk.
Chtěl jsem něco na čem se bude pohodlně cestovat- komfotní posaz, bez skrčených nohou.
Z toho vyplynulo Enduro (Cenduro, Funduro...atd) Zhledem k tomu že jsem chtěl na litr, moc jsem neřešil výkon, ten už vícméně mají všechny pro mě v dostatečné míře.
Vzhledově jsem měl favorita. Porovnával jsem ho s ostatními a zkusil se posadit.
Posaz mě zklamal, nebyl proti minulé motorce nijak komfotnější. Naštěstí se dělá i verze s vyšším sedlem- to už byl luxus. Bylo rozhodnuto. I přes to že byla trošku dražší oproti konkurenci, a patrně také více poruchová. Rozhodlo že se mi více líbila- jak po stránce vzhledu tak po stránce technického provedení. Vím že jsem udělal rozhodnutí a zbytek už je na štěstí a mém chování k motorce. Mohl jsem kopit motorku levněší a ušetřit asi i na servise.
ALE- vždy kdybch viděl tu ,,svou" bych si říkal že jsem si ji měl koupit. Třeba by se mi to už nikdy nepoštěstilo.
Moje rada je. Pujč si- taky jsem si půjčoval na motorky. Kup už si motorku co je na dýl a vrátí se ti investice do budoucna. Nemyslím 100 tisíc ale třeba tolik aby jsi dosáhl na 1150, nebo na DL a jezdi. Splácel jsem tři roky- ale mezi tím jsem na své motorce najezdil x kilometrů a štastný že mám tu co jsem chtěl. Neřeš ceny dílů, udržby, gum, a podobných chujovin. Mě vydržela řetězovka přes 40 tisíc, gumy 22tisíc, sevis jsem si dělal sám- a nevěřím že nenajdeš kamaráda který ti při posezení u piva nepomůže vyměnit filtr a olej se svíčkama- a máš zase něco ušetřeno- klidně se stav, já ti s tím pomůžu a třeba objevíš další pěknou dimenzi motorky. Tohle jsou stršně neměřitelné hodnoty, jediné hodnoty u motorky na které hleď je jsou pocity a ty nespočteš.
Sedni a pokud se ti sedí dobře už je více méně zbytek podružný. Dnes jezdí všechny motorky velmi dobře a výkon (pro nás) je taky dostatečný.
Varadero, Caponord, GS 1150, a nebo menší, ale tam už je to při cestování složitější- cesty ve dvou po Alpském stoupání, pokus předjet. DL, ALP,
Na všem lidé jezdí a jsou spokojeni.
Mimochodem GS 1150 už jsem viděl za 120.



Amen.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák


TOPlist