Téma: TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?
edit: dříve se to jmenovalo "kdy prodat a koupit motorku? a jaké enduro vybrat?", postupně se to tu ale vykrystalizovalo v diskusi jestli TA650 nebo 1100GS, popř. jiné enduro (Strom? jiné?)
Otázka zní, jaké cestovní enduro by jste mi doporučili v ceně 60-90 tisíc Kč. Díky všem za rady

-----
ahoj, už delší dobu uvažuji o výměně motorky, o přechodu na cestovní enduro.
budu mít asi nějaké peníze v létě
co myslíte, že je lepší

a) prodat motorku v létě a koupit následně, třeba na podzim?
b) půjčit si peníze hned, koupit enduro hned a prodat mou na jaře
c) půjčit si peníze na podzim/v zimě, koupit enduro a mou motorku prodat až na jaře 2011?
možná že část pěněz bych si mohl půjčit bezúročně (v rodině)

Jinak prodat chci Hondu NT650V Deauville r.2001, koupil jsem ji v r.2005 za 110 tis. ale podle cen tipuji, že za 50 tis. by byl úspěch
(ale beztak to bude méně, možná o dost.... sice je technicky ve 100% stavu, pravidelně ji dávám do servisu a ještě ani jednou neměla žádnou poruchu, ale pěkně vypadá jen zprava viz foto 1 , zleva ty plasty vypadají jak po bitvě, holt jsem ji v r.2008 v Bulharsku v jedné zatáčce položil... viz foto 2, foto 3 ty zadní větší víka jsou z jíné motorky, koupil jsem je už bourané, originál zelené jsou ok)
a koupit chci nějaké cestovní enduro (jetě nevím, TA, 1100GS,..) a finančně asi za 70-90 tisíc

No a proč to dělám?
Pár výletů v zahraničí mě přesvědčilo, že cestovní enduro je na cestování tou nejlepší volbou, když chybí na cestě asfalt, abych se tam netrápil na jedničku přes spojku a kamarád na enduru byl už dávno někde fuč a taky i proto, že jsem narazil v zahraničí na pár míst, kde bych na enduru pokračoval dál (např. výjezd na nějaký kopec) a i jinak mě to tak nějak táhne mimo asfalt. A láká mě spíš východ, než západ...
Jo a taky chci, aby moje výlety byly ještě dobrodružnější
viz moje stránky: www.koprivnicti-motorkari.xf.cz

Prostě kdyby mě to netáhlo k enduru, tak bych moji milou Deauvillku nikdy neprodal a na truc všem, co říkají že je motorka po 50 tisících po smrti, bych na ni najel třeba i 200 tisíc km

edit: tipuji že tak polovinu km procestuji sám a polovinu s přítelkyní, nebo možná že s ní i většinu.

Naposledy editováno 28.03.2010 22:42:41
Anketa: Tak kdy prodat a koupit?
prodat až budu mít prachy a následně koupit
55%
31
půjčit si, koupit hned a prodat na jaře
34%
19
půjčit si pak, koupit po sezoně a prodat 2011
2%
1
je to úplně jedno
9%
5

1 reakcí na tento příspěvek TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

26.3.2010 v 22:57 | Nahoru | #1
Tak se taky vetřu s názorem. Z pohledu majitele 1100GS r.v. 1995

1. Pokud chceš hóódně informací o GSu, jdi na již avízovaný bmwgs.cz. Spousta lidí,kteří ti tu píšou o BMW jsou i tam.

2. Vzhledem k financím, které do toho chceš vrazit a řešil bys 1100/1150 šel bych do 1100GS. Buď koupíš pěknou bez výbavy a do doplňků(některé jsou nezbytné) vrazíš majlant, nebo koupíš už vybavenou a budeš jenom jezdit. Orientačně ceny: Al kufry s držákama-10000,-(koupil jsem jetý Zegy), padací rámy-5000,-,kryty na řidítka-4000,-,dorazy řízení-2000,-,výztuha převodovky-3000,-,atd. Koukni sem http://www.touratech.com/shops/015/. To jsou třeba ty rozdíly v cenách jetých kusů vybavená/holá.

Nutnost podle mne jsou padací rámy, doraz řízení a kryty na řídítka. Nejsem žádnej rambo a GS je prostě těžká kráva,tzn že když mi naložený chytne blbej balanc, tak ho neudržím a bez obav ho položím. A nic se neděje, lehne na padáky, maximálně na kryty řidítek a ty se zarazej o doraz řízení. Nikde žádnej plast a podobný kraviny co se odře nebo rozláme.

BTW ty dorazy řízení tam nejsou jenom aby sis neudělal díru do nádrže řidítkama, ale hlavně aby si nefláknul vidlema do krku řízení, což je odlitek za hodně peněz.

Asi už si něco o GS nastudoval, tak jenom v rychlosti. GS má ve předu telelever, což je super. Vůbec se při brždění nepotápí, ale taky jí nevycukáš. Takže já když zaparkuju s naloženou motkou z kopce proti zdi, tak to pak tlačím jak auto(jo,jsem za blba poměrně často).

Podělat se může cokoliv, ale když nebudu počítat s tím,že se vysype motor, převodovka,ŘJ nebo nějaké ložisko apod., což jsou věci, které asi u krajnice opravovat nebudeš, tak pak ti stačí sebou lanka(plyn, spojka) a benzinové čeradlo. A i bez spoj. lanka jsem dojel Z MB do Prahy.

Poznámka: projel jsem se Stromovi 650 a jede moc pěkně. Je to generačně úplně jinde a i se mi líbí. Ale vyměnili jsme si to se známým, já si vzal jeho Stroma, on moje GS. Já ho dal z ruky s tím, že to maximálně někde odře, na Stroma jsem sedal a bál jsem se, že ho odřu už při nasedání. Prostě mi přišel jako taková leštěnka. Do terénu by mi ho bylo líto(tím nechci říct, že ho nezvládne).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TA650 nebo DL650 nebo 1100GS? nebo jiné enduro?

27.3.2010 v 12:48 | Nahoru | #2

kaspar>Tak se taky vetřu s názorem. Z pohledu majitele 1100GS r.v. 1995

1. Pokud chceš hóódně informací o GSu, jdi na již avízovaný bmwgs.cz. Spousta lidí,kteří ti tu píšou o BMW jsou i tam.

2. Vzhledem k financím, které do toho chceš vrazit a řešil bys 1100/1150 šel bych do 1100GS. Buď koupíš pěknou bez výbavy a do doplňků(některé jsou nezbytné) vrazíš majlant, nebo koupíš už vybavenou a budeš jenom jezdit. Orientačně ceny: Al kufry s držákama-10000,-(koupil jsem jetý Zegy), padací rámy-5000,-,kryty na řidítka-4000,-,dorazy řízení-2000,-,výztuha převodovky-3000,-,atd. Koukni sem http://www.touratech.com/shops/015/. To jsou třeba ty rozdíly v cenách jetých kusů vybavená/holá.

Nutnost podle mne jsou padací rámy, doraz řízení a kryty na řídítka. Nejsem žádnej rambo a GS je prostě těžká kráva,tzn že když mi naložený chytne blbej balanc, tak ho neudržím a bez obav ho položím. A nic se neděje, lehne na padáky, maximálně na kryty řidítek a ty se zarazej o doraz řízení. Nikde žádnej plast a podobný kraviny co se odře nebo rozláme.

BTW ty dorazy řízení tam nejsou jenom aby sis neudělal díru do nádrže řidítkama, ale hlavně aby si nefláknul vidlema do krku řízení, což je odlitek za hodně peněz.

Asi už si něco o GS nastudoval, tak jenom v rychlosti. GS má ve předu telelever, což je super. Vůbec se při brždění nepotápí, ale taky jí nevycukáš. Takže já když zaparkuju s naloženou motkou z kopce proti zdi, tak to pak tlačím jak auto(jo,jsem za blba poměrně často).

Podělat se může cokoliv, ale když nebudu počítat s tím,že se vysype motor, převodovka,ŘJ nebo nějaké ložisko apod., což jsou věci, které asi u krajnice opravovat nebudeš, tak pak ti stačí sebou lanka(plyn, spojka) a benzinové čeradlo. A i bez spoj. lanka jsem dojel Z MB do Prahy.

Poznámka: projel jsem se Stromovi 650 a jede moc pěkně. Je to generačně úplně jinde a i se mi líbí. Ale vyměnili jsme si to se známým, já si vzal jeho Stroma, on moje GS. Já ho dal z ruky s tím, že to maximálně někde odře, na Stroma jsem sedal a bál jsem se, že ho odřu už při nasedání. Prostě mi přišel jako taková leštěnka. Do terénu by mi ho bylo líto(tím nechci říct, že ho nezvládne).



Díky za další info a názory.
Jak jsi jel bez te spojky, to se dá řadit v nízkých otáčkách?
ad 1 - jo, už si tam pročítám
ad 2 - s některými cenami počítám, jinak co by šlo bych řešil alternativně, prostě co mi kdo pozohýbá za trubky a plechy, hlavní je funkčnost, stejně třeba ty padáky dělá více firem, v různých tvarech. Že bych si něco koupil od Touratechu kvůli cenám asi nehrozí...
Jinak na ten telever jsem zvědavý..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 105 Dnes v 15:26 Animals21
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 3.6.2024 v 14:18 jetam
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29


TOPlist