Já hodím na zimu mašinu na hlavní stojan a pod motor dám dřevěný špalík který má na dosedací ploše kde bude opřen motor filc, tím mám kola ve vzduchu a tlumiče vysunuté. Docela zábavné je rada nalít do válců olej. tento problém se řeší snad od doby, kdy vznikl motocykl. Jedni jsou pro a druzí jsou proti. U mě je to jasné...žádný tam dávat nebudu, protože bych muse rozebrat půl motorky, ale když jsem měl GS 500 tak jsem ho tam párkrát dal. Problém je potom ten olej z válců dostat...je pravda, že se motor s vypnutým zapalováním protáčí tak dlouho až se olej přes výfukové ventily vyfrká ven, ale stejně potom, když se nastartuje mašina tak to je smradu, než se vypálí z výfuku. A jak se to má dělat, když má mašina katalizátor???? Další možnost v zazimování motky je protáčet motor každý měsíc, ale zase si dejme otázku...když protočíme motor až tzv do sepnutí větráku, potom motor vypnem a podle fyzikálních zákonů dojde vlivem rychlého ochlazení ke srážení vodní páry ze vzduchu ve válcích, vyfukovém potrubí a tím i moznosti vzniku koroze... ;) Tak a teď si můžem vybrat... :D Jinak já všechny kovové díly nastříkám konkorem a mám klid..dělám to tak již 20 let a vše v poho... :thmubup: