Při přečtení článku v ČMN http://www.cmn.cz/P...bioslozka&id=113 jsem se zhrozil a při koupi motorky se teď také rozhoduji či koupit motorku s KARBUR8TORY či snad se VSTŘIKOVÁNÍM, je sice fakt že se stříkačkou ušetřím na spotřebě, ale karburátor a jeho seštelování nebude stát tolik jako koupě nových vstřiků díky slavné BIOSLOŽCE v benzínu! Naše benzínky si sice namastí kapsu díky tomu, že ušetří na DPH, ale když se mi podělá vstřikování u motorky tak mi v tomto ABSURDISTÁNU nikdo nedá ani korunu.
Není to k zamyšlení???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory vs. Vstřikování přežijí rok 2010?
Veronika-Suzuki>CSholka> nefunkční? Nevíš o čem mluvíš...
zajímavé, že mě karburátorové motorky nikdy problémy se startováním nedělaly...možná právě proto, že vím "jak na ně"...
vstřikování je samozřejmě novější systém a v mnoha směrech lepší...prostě super...ovšem do chvíle než se ti cokoliv na vstřikovačích poškodí...
Tak když si chceš přidělávat starosti, mně je to jedno. Já ten čas strávím ježděním.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátory vs. Vstřikování přežijí rok 2010?
CSholka>Tak když si chceš přidělávat starosti, mně je to jedno. Já ten čas strávím ježděním.
Já už mám třetí karburátorovou motorku a nikdy jsem na karburátory sahat nemusel, se startováním problémy nemám ať je -5°C, či +35°C.Problémy vznikají když někteří borci karburátor při samodomo tuningu upravují, až je motorka skutečně nepoužitelná.
Jinak k nevýhodám vstřikování patří větší citlivost na kvalitu benzínu a ,jak už zde bylo řečeno, mnohonásobně vyšší cena jakékoli opravy.
A btw - nemám rád když o zásobování benzínem přemejšlí nějakej pitomej mikročip