globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák + karburátor
19.2.2010 v 23:24
Zdravím, na podzim jsem si koupil Bandita rok 2004, takže ještě karburátor. Motorka byla padlá a výfuk byl docela dost otlučenej, tak sem se rozhod, že koupím nový a rovnou laděný.Koupil jsem od firmy Creptus přímo na Bandita.Chci se zeptat jestli mám nějakým způsobem seřizovat karburátory.Pokud byste měl někdo nějakou zkušenost budu moc vděčný za pomoc.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

21.2.2010 v 16:45 | Nahoru | #31
širokopásmová sonda stojí 1900,-
v zahraničí 50 dolarů
No a kontroler k ní se dá sehnat za 100 dolarů

Laďák + karburátor

21.2.2010 v 23:46 | Nahoru | #32
Strih ventilu je velice osemetna vec, kazdej motor ho ma jinej, navic motorkovy motory s kratkym zdvihem a vysokym kompresnim pomerem ho velkej ani mit nemuzou z logiky veci(velky prumer valce, tzn. hlava musi byt hodne melka) a pak je docela evidentni, ze nejaka pulzace ve vyfuku nema co vlastne ovlivnovat...a to ani neberu v uvahu to, ze pri malym otevreni ma ventil vysokej prutocnej odpor, kterej dal tlumi prutok. Proc teda po namontovani to najednou strili? Muj nazor je takovej, ze tim ze vysokootackovej motor musi mit velky uhly otevreni vyfukovyho ventilu a casny, prave kvuli vysokym prutocnym odporum pri pocatku otevreni, tak rozladenim vyfukovy soustavy vznikne pulzace, ktera "vysaje" horici napln valce. A jestlize by se mela kvuli tomu zvednout spotreba, tak jako vetsima tryskama se to napravi? No a praxe mluvi zcela opacne, proc jinak jsou motory s primym vstrikem a vrstvenou smesi, ktery spalujou extra chudy smesi by to meli zabalit asi a nakoupit patent na rozum od vyrobce Dynojet kitu

Naposledy editováno 21.02.2010 23:47:41

1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

22.2.2010 v 00:32 | Nahoru | #33
Jednou jsem se zase pobavil..Ti co mají Dynojet a nedej bože si ho nenechají odbrzdit mají po motoru..Když pominu vše okolo tak nikdo z nás nemůže mít vědomosti těch co tyhle sady navrhují a hlavně proč je navrhují, tak jak je navrhují..Jak bylo řečeno, jehly jsou hlavní komponent který se zásadně liší od originálu, trysky se davají většinou menší..
Světe div se, já si ladil sám Er5ku, Horneta a ani jedna motorka nekouřila, oba motory se lehčeji vytáčely a spotřeba se od série lišila +/- 0,5L/100km..Ještě mi tu vyprávěj že i PC commander a Ignitech je pro vstřiky na hovno a graf co dostaneš po odladění je na všech brzdách na světě zmanipulovanej, aby měl zákazník radost..

PS: kamošův Fazer 600 2004 si v sérii sem tam zakouřil (černý saze, takže pohoda) z Horneta mi po 20ti tisících km po úpravách nevyšel ani černej ani modrej ani bílej obláček..Jde z zněj akorát pára při zahřívání motoru..Tak a teď mi můžeš vyprávět, že jsem jediná vyjímka na světě co mu Dynojet v nalědní v domácích podmínkách funguje..

Laďák + karburátor

22.2.2010 v 10:51 | Nahoru | #34
a jaks to doma odladil?

(reakce na) Laďák + karburátor

22.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #35
..Roko..> Nepochopil jsi pointu. Aspon diky, ze si rek ze maj ty Dynojety mensi trysky. Vubec nic nemam proti ladeni na brzde - to je seriozni pristup, jen jsem hrube nesouhlasil s tim, ze tam pouzijou uzkopasmovou lambdu. Vim, ze kazdej kdo montuje ladak to ale nedela a jen tak osadi nejaky Stage kit a jako ze to je vyreseny To je prece nesmysl. S Ignitechem jsem pracoval a odladit celou mapu znamena hodne hodin na brzde, kdyz se tam ladi dve pole po 10x15 bodech a jeste predstih 10x15, proto to zpravidla nikdo nezaplati, aby to bylo precizni a tech svedomitych je malo.

2 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

22.2.2010 v 18:58 | Nahoru | #36
Jindra650: jj to včera bouchly saze po tom hokeji přijmi prosím omluvu za moji přehannou reakci..

Dargas: určit velikost hlavních trysek problém není, buď jdeš od menších po větší, nebo dáš rovnou největší možné..Když jsou trysky moc, motorka smrdí po benzínu (po jízdě), takže dáš menší..Polohu jehly jsem řešit nemusel a dal ji dle doporučení Dynojetu..Bohatost volnobežné směsy přesně neurčíš, ale poznáš když je mimo..S např. KN filtem se ochudí a je potřeba ji obohatit..I zahřátej motor se při rozjedzu zadrhává, při prudkým otočení plynu to samé, takže obohacuješ dokud to není OK..No a až něco najedeš koukneš na svíčky..Je to piplačka a hodně práce, určitě po odbrždění by to nebylo 100% OK ,ale nato aby se nekurvil motor a choval se normálně to stačí..

(reakce na) Laďák + karburátor

22.2.2010 v 19:27 | Nahoru | #37
..Roko..> četl jsem to v jiným vlákně, kde laboruješ s HT 112-116 a nějak nechápu, jak poznáš rozdíl jednotek - vždyť je to změna o míň jak jednotku procenta.

pak ještě nechápu, proč menší trysky?
jehly jsou u dynojetu nastavený tak, aby se směs obohatila, ne (nebo jaký jsou u dynojetu jehly?) ? tak nechápu, proč se pak dá menší HT, která ovlivňuje poslední část plynu - jehlou obohatíš cca 1/4-3/4 plynu a zbytek, kterej je o HT, necháš stejnej nebo dokonce ochudíš? tomu moc nerozumím

taky si moc nedokážu představit, jak by jinej vzducháč mohl ovlivnit volnoběh, když je zavřený šoupě a podlak v sacím potrubí nijak závratnej.. ?
no zítra to schválně zkusím odpojit airbox, jakej to bude rozdíl.

a nejlepší návod na nějaký domácí ladění má podle mě factory pro -
http://www.factorypro.com/tech_tuning_procedures/tuning_carbtune,CV,lower_rpm_engines.html

Naposledy editováno 22.02.2010 19:40:19

Laďák + karburátor

22.2.2010 v 20:06 | Nahoru | #38
Rozdíl mezi 112 114 116 (Dynojet trysky) je opravdu nepatrný (poznat to bylo až v nejvyšších otáčkách, čím větší trysky tím měl ten vršek víc štávy, ale opravdu nepatrně)..Dynojet doporučuje 114ky ( jak jsem psal, se 116kama motorka smrděla po jízdě benzínem)..Možné vysvětlení spočívá v jiných značeních resp. 114ky od Dynojetu mohou být větší než 115ky o Keihinu (ikdyž ty jsem taky zkoušel a chovali se schodně jako 114 od Dynojetu)..Co se týče vzducháče, rozdíl je obrovský stačí když oddělám ten boční podselovej plast, pod ním je schovanej airbox a motorka začně cukat, dáš plast z5 a je to ok..Jehly od Dyna jsou naprosto odlišné a ještě jsem zapoměl připomenout, že u Dyna jsou delší a jemnější pružiny..Dyno jsem musel dát kvůli Kn filtru..Kn dávám pouze proto, že je pratelný a má lepší filtraci, o větší propustnost nebo zvýšení výkonu mi nejde..Volnobežná směs má vliv na víc věcí než jen na volnoběh..

Naposledy editováno 22.02.2010 20:09:26

Laďák + karburátor

22.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #39
já jen že tu padlo že dynojet má menší trysky - a tím myslím fyzicky, ne nižší číslo značení - tak jsem to pochopil - tzn. montáží dynojetu se směs ochuzuje - tohle sem nepochopil - co pak teda dělá jehla v dynojetu, když jsou trysky dle tvrzení zde v dynojetu průměrově menší/chudší, než tovární osazení.

co přesně podle Tebe ovlivňuje volnoběžná tryska?

vliv sání jsem vztahoval pouze na volnoběh - tzn. zavřená klapka + volnoběžný okruh - tam jsem výrazný změny nepozoroval, ale můžu to ještě jednou vyzkoušet. jen mi přijde divný, že by filtr ovlivňoval něco jako je volnoběh, kdy bude podtlak v sání minimální, ne?

pro srovnání trysky keihin vlevo HT 125 vpravo VT cca 45 - teda čert ví jakej je tam průtok a jakým dílem/poměrem se VT podílí na bohatosti např. na třetinu plynu, na polovinu plynu a na plnej..
[URL=

Naposledy editováno 22.02.2010 20:51:19

2 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

22.2.2010 v 22:05 | Nahoru | #40
Volnoběžná směs..Když jedeš na minimum plynu tak jí částečně využíváš, největší vliv má z přechodu plyn OFF nebo mírně otevřeno na full..Když máš špatnou volnoběžnou směs motor se zadusí, zadrhává..To samé při rozjedzu..V podstatě to co bylo v tom odkazu, tak přesně tak se to chová.. Ty hlavní trysky mi taky nejdou do hlavy, je jasné ,že tvar jehel, délka a tvrdost pružin má vliv na dávkování paliva dokud není jehla uplně vysunutá, ale při plném otevření už je to jen na trysce..Takže fakt nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor

23.2.2010 v 00:08 | Nahoru | #41
..Roko..> OK
zalezi kus na kusu motorky, treba u mojeho XJ muzu klidne za behu otevrit vzduchac, vyndat filtr a bezi to uplne stejne jak s nim akorat to samozrejme vic chrochta ....ono s KN filtrama to je taky druhej super business ...resi se furt smes, ale zajimalo by me kolik lidi meni vzduchac po 10tis km, pac jinak zahumusenej tjůning filtr ma vetsi prutocnej odpor jak radne menenej original, nehlede na to, za na tjůning filtry aspon na nahacich zatejka, prasi se ve vetsi mire a tak podobne ...

(reakce na) Laďák + karburátor

23.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #42

Dargas: určit velikost hlavních trysek problém není, buď jdeš od menších po větší, nebo dáš rovnou největší možné..Když jsou trysky moc, motorka smrdí po benzínu (po jízdě), takže dáš menší..Polohu jehly jsem řešit nemusel a dal ji dle doporučení Dynojetu..Bohatost volnobežné směsy přesně neurčíš, ale poznáš když je mimo..S např. KN filtem se ochudí a je potřeba ji obohatit..I zahřátej motor se při rozjedzu zadrhává, při prudkým otočení plynu to samé, takže obohacuješ dokud to není OK..No a až něco najedeš koukneš na svíčky..Je to piplačka a hodně práce, určitě po odbrždění by to nebylo 100% OK ,ale nato aby se nekurvil motor a choval se normálně to stačí..



sice to odporuje tvojí druhý větě v prvním příspěvku ale jinak ok, to zní jako rozumný doladění v domácích podmínkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor

23.2.2010 v 10:37 | Nahoru | #43

..Roko..>, ale při plném otevření už je to jen na trysce..Takže fakt nevím


Při plném otevření čeho? pokud klapky tak to není pravda

(reakce na) Laďák + karburátor

23.2.2010 v 10:40 | Nahoru | #44

Jindra650>..Roko..> OK
zalezi kus na kusu motorky, treba u mojeho XJ muzu klidne za behu otevrit vzduchac, vyndat filtr a bezi to uplne stejne jak s nim akorat to samozrejme vic chrochta ....ono s KN filtrama to je taky druhej super business ...resi se furt smes, ale zajimalo by me kolik lidi meni vzduchac po 10tis km, pac jinak zahumusenej tjůning filtr ma vetsi prutocnej odpor jak radne menenej original, nehlede na to, za na tjůning filtry aspon na nahacich zatejka, prasi se ve vetsi mire a tak podobne ...



Jak říkáš..Kamoš dělal GS500 a furt to mělo něaký protesty, nakonec na airboxu našel vyvrtanej otvor v průměru 6mm..Když jej zaslepil bylo po problému.U mé ER5ky se motor normálně vytáček ikdyž jsem měl airbox celej dole (samozřejmě na místě v garáži).No nejvíc na raně to mám teď na VTR, tam je ramair přímo skrz krk řízení a když si posvítíš baterkou do náporovýho potrubí, filtry (jsou 2 válcový) krásně vidíš..Díky restriktorům (taková plastová válcová jokoby drátěňka, co se do filtrů vsune)se většina hrubšího bordelu do filtru ani nedostane a chovají se co se propustnosti týče v podstatě jeko origa papírový..

(reakce na) Laďák + karburátor

23.2.2010 v 15:54 | Nahoru | #45
a ví někdo teda, co a kam až ovlivňuje volnoběžný okruh krom samotnýho volnoběhu.. ? tzn. zkoušel někdo pomocí oné vaší lambdy měnit VT případně krokově hýbat se šroubem bohatosti a dívat se, kam až se změní poměr vzduch/benzín - čili kam až volnoběžný okruh ovlivňuje složení směsi?

Jurawood - jak jsi dával ty videa, kde byly vysoký otáčky, ale zavřená klapka a bylo to v tu chvíli jen o volnoběžným okruhu - při vysokých otáčkách a velkým podtlaku se nasává větší množství vzduchu díky netěsnosti klapky?
ale to větší množství vzduchu s sebou strhává i větší množství benzínu díky šroubu/trysce bohatosti?, takže ani při vysokejch otáčkách a zavřený klapce nedojde k ochuzení směsi, protože poměr volnoběžný směsi je stejnej (při zavřený klapce) ať už je motor vytočenej nebo jen blafe na volnoběh..??


přijde mi divný obohacovat volnoběh jen proto, abych ovlivnil něco, co už je spíš o jehle. navíc volnoběh jde obohatit jen do určitý míry, při moc bohatý směsi se motor začíná dusit.

nebo je to úplně jinak?

Laďák + karburátor

23.2.2010 v 23:02 | Nahoru | #46
netěsnost kolem klapky bych to nenazval, je to prostě malé otevření...

(reakce na) Laďák + karburátor

24.2.2010 v 13:02 | Nahoru | #47

Jurawood>Při plném otevření čeho? pokud klapky tak to není pravda



Pokud je otevřená klapka na 100% (tudíž o 90 stupňů) a jehla vysunutá na max tak přece už množství paliva určuje mainjet? nebo se pletu??

Laďák + karburátor

24.2.2010 v 14:28 | Nahoru | #48
je rozdíl plné otevření klapky a šoupátka, na to si myslím bylo upozorňováno

Laďák + karburátor

24.2.2010 v 16:35 | Nahoru | #49
To vím v tom rozdíl je, ale pokud je šoupě na max, klapka na max, tak už podle mě záleží jen na velikosti trysky..Nato upozornil Němec..Tím pádem v tomhle režimu by ta směs musela být chudčí než se sériovými tryskami..

Laďák + karburátor

24.2.2010 v 19:39 | Nahoru | #50
pozor já tady jenom spekuluju z toho, co tady píšete o dynojetu vy - a je tady psáno, že v dynojetu jsou trysky fyzicky menší, než tovární osazení.. pak jsem teda nadhodil, jestli jsou trysky menší, jaká je teda jehla - taky ochuzuje směs? protože kdyby trysky ochuzovaly, pak by bylo nelogický, aby jehla obohacovala - proto se ptám.

já totiž nechápu, proč by byly trysky v dynojetu menší - to málo, co vím, je, že s průchodnějším filtrem klesne podtlak v sání a tím dojde k ochuzení směsi, je proto třeba směs obohatit. a tady vlastně píšete o pravým opaku -s průchodnějším filtrem menší trysky.

s volnoběhem nevím, dneska sem to zkoušel hrát si se šroubem bohatosti v rozmezí 4-5 otáček od zavřeno po 5 otáček povoleno a žádnej větší vliv na polohy plynu od 1/8 dál sem nepozoroval - v mým případě pokud nějakej vliv volnoběžnýho okruhu je, tak minimální.

nevím, proč střílení do karbu se přisuzuje jen malým volnoběžným tryskám - v mým případě (střílení kolem 1/4 - 1/3 plynu) to nefunguje a k odstranění střílení musím mít zvedlou jehlu o tři podložky. motor, ač vzducháč mající sklony k přehřívání, jsem málokdy v létě dostal přes 100 stupňů, spotřeba se motá o cca litr víc, než je tovární - teď uvidím, kolik to bude brát po přetryskování, na radu člověka, co to zkoušel, sem dal 130 HT místo 125, ale neprojížděl sem, tak těžko říct jakej bude výslednej efekt.

suma sumárum zvednutím jehel sem snížil spotřebu o cca půl litru, zlepšil chování v nízkých otáčkách, zjistil, že volnoběhem nenaženu něco, co už je spíš záležitostí jehly, motor nemá sklony k přehřívání, takže já sem spokojen, jen škoda, že nemám jinou jehlu na vyzkoušení. svíčka colortune dobrá věc, ale drobný rozdíly stejně moc nepostřehnu - ale jako informace jestli to není někde chudý, je to dobrý..

1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

25.2.2010 v 07:12 | Nahoru | #51
tak myslim, že to všechno vesměs souhlasí. volnoběžnej okruh funguje při velmi malým otevření klapky, takže s otvíráním plynu už pak nemé vliv.
btw. tím posunutím jehel jsi spravil bohatost kolem 1/4 plynu jak jsi psal.
odstranil jsi tím i kmitání toho šoupátka? předpokládám, že ne?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor

25.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #52
Zdravim panove, taky pridam nejaky ten dotaz...
Ja mam starou FZR 600 91" byvaly majitel tam neco kutil s ladakama made in doma a to same i prime filtry, konkretne na kazdy karburator zvlast, pakarna... Koukal jsem do karbiku a mam tam trysky mensi, alespon podle materialu se kterym jsem porovnaval jsou mensi...

No ja jsem se to pokousel dat nejak z toho mala co tu mam dohromady, tak jsem nastavil smes na tovarni 3 ot. a dal jsem tam puvodni airbox a ladeny KerKer, ale mam i original... Vzhledem k mensim tryskam jsem tam dal filtr K&N vypada to, ze to je presne tento...

Prve jsem se chtel zeptat jak tomu vadi upraveny airbox dle vaseho nazoru, je zmenseny priblizne o 30% viz foto...



A tady je ten KerKer... Videl jsem ho na nejakych FZR, tak snad je k tomu urceneej...



No a chtel jsem se zeptat... Svicky mam do cerna, jakoby saze... Trochu to strili do vyfuku a z vyfuku to za studena kouri, takovej bilej dym, po zahrati se to utlumi a kouri malo. Tak me zajimalo, zda to je podle vas alespon trochu dobre nastaveny... Pri jizde v nizkym pasmu otacek, tak do 3000-3500 trochu pocukava, pak uz OK cely prubeh, alespon me se to tak jevi, nemel jsem moznost zajezdit si na jinym FZR, tak nevim, zda to je normalni.

No a kazdopadne kolik by me to stalo seridit v servisu... Mam na mysli kontrolu hladin, podtlaku a nastaveni smesi. Muzete prihodit i cenu serizeni ventilovych vuli, staci priblizne jestli nekdo vi...

Sorry za tak rozsahlej dotaz, jsem trochu ukecanej Kdyz uz, tak uz

Dikes!

(reakce na) Laďák + karburátor

25.2.2010 v 14:46 | Nahoru | #53
Dargas> ještě čekám na odpověď holandskýho dealera, kterej si kdysi nechal vyrobit jehly na zakázku, zatím neodpověděl tak tomu dám čas ještě. tam by mě změna v chování docela zajímala.
šoupě už jsem neřešil a zatím není v plánu - nevypadá to,že by se kmitáním něco vydíralo nebo někde dřelo, takže to snad ničemu nevadí.

(reakce na) Laďák + karburátor

25.2.2010 v 23:08 | Nahoru | #54

Gripstone>Zdravim panove, taky pridam nejaky ten dotaz...
Ja mam starou FZR 600 91" byvaly majitel tam neco kutil s ladakama made in doma a to same i prime filtry, konkretne na kazdy karburator zvlast, pakarna... Koukal jsem do karbiku a mam tam trysky mensi, alespon podle materialu se kterym jsem porovnaval jsou mensi...

No ja jsem se to pokousel dat nejak z toho mala co tu mam dohromady, tak jsem nastavil smes na tovarni 3 ot. a dal jsem tam puvodni airbox a ladeny KerKer, ale mam i original... Vzhledem k mensim tryskam jsem tam dal filtr K&N vypada to, ze to je presne tento...

Prve jsem se chtel zeptat jak tomu vadi upraveny airbox dle vaseho nazoru, je zmenseny priblizne o 30% viz foto...



A tady je ten KerKer... Videl jsem ho na nejakych FZR, tak snad je k tomu urceneej...



No a chtel jsem se zeptat... Svicky mam do cerna, jakoby saze... Trochu to strili do vyfuku a z vyfuku to za studena kouri, takovej bilej dym, po zahrati se to utlumi a kouri malo. Tak me zajimalo, zda to je podle vas alespon trochu dobre nastaveny... Pri jizde v nizkym pasmu otacek, tak do 3000-3500 trochu pocukava, pak uz OK cely prubeh, alespon me se to tak jevi, nemel jsem moznost zajezdit si na jinym FZR, tak nevim, zda to je normalni.

No a kazdopadne kolik by me to stalo seridit v servisu... Mam na mysli kontrolu hladin, podtlaku a nastaveni smesi. Muzete prihodit i cenu serizeni ventilovych vuli, staci priblizne jestli nekdo vi...

Sorry za tak rozsahlej dotaz, jsem trochu ukecanej Kdyz uz, tak uz

Dikes!



duvodem tech cernych svici bude podle mojeho nazoru hlavne to hodne divny nastaveni volnobeznych okruhu, ktery ovlivnuje prave odezvu na plyn v tomhle pasmu otacek a hodne prispiva k cernym svicim. zakladni postup nastaveni bez pristupu k nejakymu mericimu vybaveni je takovy, ze u teplyho motoru se stalym volnobehem se pomalu vytaci sroub, az dosahnes maximalnich otacek, pak uz valec zdechava, takze se vratis na maximum a utahnes tak o pulotacku az otacku, to uz je zavisly na typu karbu a motorky. no a takhle udelas vsechny valce a po kazdym valci znova nastavis volnobezny otacky. Az to budes mit nastaveny, tak musi jit motor za plynem a to bez zadrhnuti, jak na volnobeh, tak v tahu.

Laďák + karburátor

28.2.2010 v 12:03 | Nahoru | #55
Měl jsem ted´karbíky Horneta na ponku, a jehla ovlivňuje i maximální průtok, při plně otevřeným šoupátku, minimálně 1/4 jehly zůstává v otvoru a sériová jehla je tlustčí než Dynojet jehla..V tom bude asi zakopanej pes menších/větších trysek..Jinak rozdíl jehly spočívá 1)v jejím průměru 2)v jejím tvaru 3)a ve tvaru jejího hrotu (sériová: dlouhý špičatý hrot, DNJ velice krátký a tupý hrot) 4) sériová má pevnou délku, DNJ nastavitelnou (drážky,má jich 5)..Pak se dost liší pružiny, sériové mají menší průměr, jsou delší,tvrdší DNJ přesně naopak..

Laďák + karburátor

19.3.2010 v 07:36 | Nahoru | #56
Zdravím,
včera jsem koupil ZX-9 a při prodeji mi bylo řečeno, že to má upravený trysky, takže předpokládám, že do bude Dynojet. Ale co tak o tom čtu, tak to asi nebude zrovna výhra z hlediska spotřeby a životnosti motoru. Nebo se pletu? Jinak moto má i laďák a sport. filtr.. Radši bych ten Dynojet dal dopryč a vrátil tam originál. Jinak černý kouř jsem nezpozoroval..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 106 Včera v 15:44 osiris
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist