1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
BTW lambda z auta mu vubec nic neukaze kdyz tam bude mit trvale 0,8V tak bude mit akorat jistotu, ze ma smes v prdeli a je to furt chudy Aby to bylo optimalne nastaveny s uzkopasmovou lambdou, tak musi vystup kmitat mezi jejima dvema urovnema, jinak vis kulovy, bud ze to je moc bohaty, nebo moc chudy ...btw potrebuje lehce bohatou a ne chudou
1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
jo a s tim filtrem,bych to nedělal páč jsem tam měl KNko a musel jsem ho vyndat,byla tam díra ve výkonu jak prase.do bandasky je podle mýho nejlepší origo filtr.
Naposledy editováno 20.02.2010 13:48:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor
pardál77>tak já teda za sebe musim říct,že když jsem dal na B12 LeoVince,tak mi to dělalo dost velkou neplechu,střílelo to jak prase,spotřeba vylítla nahoru.Všechno se to srovnalo až přetryskovánim Dynojetem a ted pohoda
jo a s tim filtrem,bych to nedělal páč jsem tam měl KNko a musel jsem ho vyndat,byla tam díra ve výkonu jak prase.do bandasky je podle mýho nejlepší origo filtr.
Tak schvalne se podel o to jaky ty novy trysky jsou velikostne Vetsi? mensi? No myslim ze vetsi, akorat delaj to, ze je to bohaty a misto zvukovy kulisy je pak opticka - cerny oblacek, kterou tak casto vidim u dynojetovych motorek No a o kolik vylitla spotreba jak uvadis? Nemyslis, ze je to spis tim, ze za to jinak tahas kvuli tomu ze to ma jinej zvukovej projev? Bejt to 2T tak bych proti takovymu tvrzeni nerek ani A ani B.
Naposledy editováno 20.02.2010 20:26:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor
Marvinn> překmitávání z 0,8 na 0,2 nemusí bejt jen u stříkačky. Ta labmda má právě skok z 0,8 na 0,2 při lambda=1, takže pokud by to skákalo, tak to značí, že je lamba se pohzbuje těsně kolem 1 a tudíž se ta sonda "nemůže rozhodnout" jestli 0,2 nebo 0,8
E: sry, prohodil jsem omylem ty hodnoty
Naposledy editováno 21.02.2010 09:05:25
Naposledy editováno 20.02.2010 20:49:00
1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
a rozhodně nemá mozek aby se rozhodovala kam skočí, a kmitat taky nebude.. na to už jsem se s ní v praxi naladil dost abych to věděl
Jurawood>hm tak o lambdě víš Jindro kulový
a rozhodně nemá mozek aby se rozhodovala kam skočí, a kmitat taky nebude.. na to už jsem se s ní v praxi naladil dost abych to věděl
I mistr tesar se utne, sorac, ale jestli mi tu nekdo bude tvrdit, ze potrebuje na lambde konstantni napeti, tak at de nekam A lambde pouzivany na autech se rika bud uzkopasmova, nebo skokova, vyznam je uplne stejny. Meri v oblasti kolene prechodu napetovy charakteristiky toho kyslikovyho clanku co v ni je a vestavenej komparator umi rozlisit jen dve urovne, proto je to nastaveny tak, ze musi kmitat kolem optimalni hodnoty, mezi jeho dvema urovnema je pasmo hystereze a kolem toho se to pak preklapi(takze to vlastne svuj mozek ma ). To ze na plnej plyn uz se na lambda regulaci nejede, to je otazka toho, ze tam uz je potreba bohatsi smes na max. vykon a k tomu je ti tahle lambda uplne k hovnu , asi tak jako ze v Cernobylu vedeli, ze maj vysokou teplotu v jadre, ale ne ze uz se tavi na sracky . A kulovy si myslim ze teda nevim(tak neskromny budu), Dargas by vedel....muze mi to ale bejt uplne kulovy Ono mimojine se sirokopasmovou lambdou co stoji docela ranec pak stejnak dopadne, ze sice ma sirsi rozsah mereni a vystupni napeti odpovida lambde, ale ujede se do bohata, stale stejny nesmysl to ukazuje a jediny relevantni udaj je to co meri analyzator plynu ale asi uz prestanu pichat do vosiho hnizda
Dargas: njn Martine, chybicka se vloudila ne, tady nema cenu razit nejaky odborny myslenky, tady vladne dynojet kit na motorkarich a to je svatost ja nevim, ale vzdycky se rikalo pretryskovat karby ale dneska je to tjuning kit, spesl vec
Naposledy editováno 21.02.2010 02:52:35
1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
Jindra650> no stress, všichni melem o tom samym, to je jen nedorozumění ve slovíčkách...
Naposledy editováno 21.02.2010 12:01:37
Marvinn: No, s Dargasem jsme na takovym "ustavu pro psychycky chore", bejt automechanik, tak tady peju chvaly na Dynojet a nebo prevrtani trysek vrtakem Jasne ze uzkopasmova lambda regulace se pouziva u vstrikovani, ale ta bezne dostupna lambdasonda ze vsech aut a motorek, kterou se tady nekde radilo kontrolovat spravnou lambdu po namontovani ladaku je proste kravina. Ty lambda sondy jsou navrzeny aby fungovaly kolem 1ky a mimo tohle pasmo jsou prece uplne k nicemu. K cemu je, ze to ukazuje konstantni napeti, kdyz to rika akorat ze to je nekde v bohatym, nebo chudym pasmu, no to je k prdu. BTW to jako karburatorovej motor si myslis ze pracuje za uplne jinych prebytku vzduchu? Je to furt stejnej zazehovej motor, zadnej naftak, to ze vstrikovani umoznuje presnou regulaci a montaz katu je druha vec, nicmene to proc karburatory jsou tak relativne slozity zarizeni se spoustou trysek a palivovych okruhu je, ze se snazi udrzet spravnou lambdu taky kolem 1ky(vyjma krajnich rezimu a prechodovych rezimu, ale to vstrikovani taky dela), akorat bez zpetny vazby to nejde porad ale vicemene jen v ustalenym rezimu. Dynojet je dobry komercni tah kazdopadne furt mi nikdo neodpovedel, jaky velikosti trysek ma Dynojet proti standardu. Kdyz by kazdej bral motorky k nekomu kvalifikovanymu s brzdou, tak bych to chapal. Ono je jasny, ze kus od kusu kazdy motor je trosicku jiny a nastaveni z fabriky je takovy, ze pokreje vsechny motory, takze na brzde se to da vypiplat, ale apriory aplikace Stage 1, 2, 3, 4 nebo kolik jich je, tak to me privadi k nerizenemu privalu smichu.
Naposledy editováno 21.02.2010 10:39:23
1 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor
Němec>ale vždyť dynojet je hlavně o těch tryskách ne? jsou to kity pro určitý sitace a podle toho rozdělený na určitý "stage" - a ladiči na to taky určitě slyšej, protože je to pro ně lepší byznys prodat celou sadu různých velikostí trysek, než na motorce vyměnit trysky za jinou velikost a tím by to celý stálo míň, než těch velikostí prodat 3 sady v jednom kitu, ne?
Jasne, mas uplnou pravdu, ale jestli ti odbornici co to ladi pouzivaj uzkopasmovou lambdu z auta, tak to je jak kdyby nic nemerili Pak se clovek octne na nejaky akci, nebo letisti a z kazdy druhy motorky opatreny mega-hustym dynojetem vidim cerny oblacky z vejfuku, kdyz tomu nandaj
hole-----Kehein #--- DynoJet #---Mikuni #
0,0570----147,5------ 136--------127,5
0,0580----150-------- 138--------129,4
0,0590----152,5------ 140------- 131,3
0,0600----155-------- 142--------133,1
0,0610----157,5------ 144------- 135,0
0,0620--- 160-------- 146------- 136,9
0,0630--- 162,5------ 148------- 138,8
0,0640--- 165-------- 150------- 140,6
0,0650--- 167,5------ 152------- 142,5
0,0660----170-------- 154------- 144,4
0,0670--- 172,5------ 156------- 146,3
0,0680--- 175-------- 158------- 148,1
0,0690--- 177,5------ 160------- 150,0
0,0700--- 180-------- 162------- 151,9
zdroj:
http://www.exriders.com/vbb/printthread.php?s=f039c3d74b2ae840fe4e7690dbd8cfd2&threadid=210561
Naposledy editováno 21.02.2010 10:44:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor
btw. Jindra nemyslel jaký velikosti trysek existujou, ale jaký jsou v dynojet kitech.
jestli tam bejvaj menší, větší nebo oboje, potažmo který trysky se tímhle "dynojet přetryskováním" většinou dávaj - menší, větší...?
Naposledy editováno 21.02.2010 12:03:49
a v dynojetech jsou jen větší trysky? - z logiky věci bych myslel, že jo - jakýkoliv úpravy se tady zmiňujou - jinej filtr, jinej výfuk, chudší směs za účelem plnění emisních limitů a její následný obohacení - všechno vyžaduje určitý obohacení. takže menší trysky by ani u dynojetu v drtivý většině případů neměly smysl, nebo jo?
3 reakcí na tento příspěvek Laďák + karburátor
pořád jsem se od nikho nedozvěděl, jak může pouze výměna koncovky výfuku rozhodit bohatost směsi (vzd. filtr standartní, beze změny)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák + karburátor
vzhledem k tomu, co píšeš, mi totiž uniká smysl výfukový soustavy (u 4T) jinej než tlumící hluk.
ještě tak dokážu pochopit, že při střihu ventilů vlivem nižšího odporu ve výfuku tý směsi vyletí víc ven, než je žádoucí, ale to složení samotný směsi ve válci nijak neovlivní, protože směs už je daná na vstupu karburátorem, je to tak?
stejně tak potom nechápu, proč u otevřenýho výfuku dochází ke střílení při ubrání plynu, který se přisuzuje chudý směsi - která ale dle Tvýho tvrzení nemůže být chudá, když ji jiná koncovka neovlivní
Dargas>no, filtr asi na bohatost vliv má, ale samotná koncovka výfuku?
pořád jsem se od nikho nedozvěděl, jak může pouze výměna koncovky výfuku rozhodit bohatost směsi (vzd. filtr standartní, beze změny)
Změnou puzace ve výfukovém potrubí,se dá ovlivnit i pulzace sání.
Jinak k Dynojet kitům:není to žádnej marketingovej tahák,ale nejdůležitější věc,je tam jehla,která dokáže průběh ovlivnit nejvíce,kolikrát mi toho po zoptimalizování zůstane i polovina nepoužitá,ale je to také tím,že mezi motorkama jsou kus od kusu někdy docela rozdíly.
K lambdě:správně říkáte,že skoková je nevhodná,ona jen při chudé směsi přepne a pak je schopná se vrátit při nějaké bohatosti zpět,jenže nevíš,o kolik se pak třeba přidá paliva.Většina brzd u nás,bohužel používá skokovou(s výrobcem se o to přu už několik let)Zahraniční výrobci brzd používají širokopásmovou,kde se zobrazuje bohatost v AFR.
Byl jsem také nucen zakoupit zařízení,které mi měří v AFR,jinak se totiž nedá naladit vůbec nic a ten výsledek ze skokové je velmi zavádějící.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 76 | Dnes v 07:10 bazin. |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |