Jindra650>Ty seš automechanik že?
To, o čem tady mluvíš, je to lammda okno, o kterým jsem tady psal...Myslím, že víš jak to funguje, ale unikají ti souvislosti...Proč je tam ta regulace? Kvůli ideálnímu nastavení směsi a hlavně kvůli katalyzátoru, kterej pracuje nejlíp v úzkým pásmu kolem lambda 1. Dnešní motorky jsou vázány přísníma emisníma normama. Je to uzavřená smyčka-lambda+ostatní snímače>ŘJ>vstřikování, celý to trvá kolem 4ms a pořád dokola. Tady se ale řeší karburátorová motorka, tak sem necpi vstřikování...
Ptal se, jestli má seřizovat karburátory...Jo a kdyžs nakousl ten Dynojet, tak z mých pozorování, co bylo změřeno na brzdě, tak NIKDY nezvýšil výkon, ale spotřebu stoprocentně. Tím neříkám, že pro naladění motorky nesmíme přetryskovat motorku
Jen Dynojet je jedna velká pohádka, která pořád vynáší dost peněz