2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu
DMC.motobiker: ...na větším rozměru to akorát do těch zatáček padá líp...
Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu
1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy
ale tak známá místní firma už snad ani překvapit nemůže. Dozadu 190 a dopředu minimálně 140!
1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy
Jenomže tady se bavíme o SV650, případně o zkušenostech, které s tím máme na Monsterech (uznávám, že na SV650 s jinou pneu než 160 jsem nejel, tak tam to nedokážu posoudit), no a akorát se to chová nepatrně jinak, s větším rozměrem je to víc vratké a líp to tam padá, s předepsaným rozměrem je ten náběh zase celkově plynulejší, a tím pádem se líp překlápí ze strany na stranu, ale v obou případech je to bez problémů jezditelný, alespoň ve své třídě, chce si to jen ošahat, dlouho jsem tam už nic pod 180 neměl, a co je lepší na okruhu u motorek co mají od 100 koní výše už tu nebudu řešit, protože o tom nic nevím...
Ghost.33> Skoro až ke kraji, tzn. třeba 0.5 až 1 cm od kraje, víc to tam nejde, protože to má nízko stupačky, ale možná díky tomu mi to nedělá problém , každopádně na chrchlách co mají vzádu 160ku je úplně jedno, co tam dáš, a větší motorky mají už 180 / 190, takže tam se to pro změnu už nemusí řešit...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | 24.4.2024 v 18:57 Gahan37 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |