bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: guma 180 do zadu
19.2.2010 v 10:56
Potřeboval bych poradit, mám SV 650 rok 00 a chci tam dát 180 gumu má s tím někdo nějaké zkušenosti?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 10:16 | Nahoru | #1

DMC.motobiker: ...na větším rozměru to akorát do těch zatáček padá líp...


Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 10:38 | Nahoru | #2

1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy



ale tak známá místní firma už snad ani překvapit nemůže. Dozadu 190 a dopředu minimálně 140!

(reakce na) guma 180 do zadu

22.2.2010 v 14:49 | Nahoru | #3

1100Virago>Je vidět, že jsi odborník a geometrii vozidla rozumíš nad všechny jiné. Akorát ti hlupáci, kteří závodí, dávají na motorky zbytečně úzké gumy na okruzích, kde jsou ostré překlápěčky. Takže pak se nemůžou divit, že nejen nedokáží přenést výkon na asfalt, ale ještě se to pomaleji překlápí
Měl bys dělat nějakému okruhovému střelci manažera, pod tvým vedením by vyhrál všechno rozdílem třídy


Jenomže tady se bavíme o SV650, případně o zkušenostech, které s tím máme na Monsterech (uznávám, že na SV650 s jinou pneu než 160 jsem nejel, tak tam to nedokážu posoudit), no a akorát se to chová nepatrně jinak, s větším rozměrem je to víc vratké a líp to tam padá, s předepsaným rozměrem je ten náběh zase celkově plynulejší, a tím pádem se líp překlápí ze strany na stranu, ale v obou případech je to bez problémů jezditelný, alespoň ve své třídě, chce si to jen ošahat, dlouho jsem tam už nic pod 180 neměl, a co je lepší na okruhu u motorek co mají od 100 koní výše už tu nebudu řešit, protože o tom nic nevím...

Ghost.33> Skoro až ke kraji, tzn. třeba 0.5 až 1 cm od kraje, víc to tam nejde, protože to má nízko stupačky, ale možná díky tomu mi to nedělá problém , každopádně na chrchlách co mají vzádu 160ku je úplně jedno, co tam dáš, a větší motorky mají už 180 / 190, takže tam se to pro změnu už nemusí řešit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 10 24.4.2024 v 18:57 Gahan37
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist