globalmoto_kveten





Téma: OT: Co si myslíte o LPG do auta?
 
18.2.2010 v 10:13
Zdravím, chci se zeptat a poradit, co si myslíte o provozu auta na LPG? Jezdí tady někdo na LPG? Jsou s tím velké problémy odcházejících výfukových ventilů-sedel? Neberu v potaz spotřebu ani návratnost, ale celkově poruchovost. Mám na mysli sekvenční vstřikování. Ještě jsem našel odkaz na nějaký přípravek na mazání ventilů, používá to někdo?
Anketa:
Nikdy bych si LPG do auta nedal.
28%
11
Mám LPG a jsem spokojen.
60%
24
Mám LPG a jsem nespokojen.
5%
2
Uvažuji o pohonu na LPG.
8%
3

1 reakcí na tento příspěvek OT: Co si myslíte o LPG do auta?

18.2.2010 v 11:24 | Nahoru | #1
pozor na to ono to taky není samospasitelný, největší problém je v tom že nikdo kdo to montuje se už nestará o to jak nastaví výslednou směs, většina těch plynařů to poskládá a to kolikrát dost prasecky a nastaví to aby to tak nějak fungovalo, ale troufám si říci že už nikdo nedoladí směs za provozu při různém zatížení motoru (pomocí WB lambdy). Sám mám na Espace 2.9 taky lpg, ale dával jsem si jen starý systém se směšovačem a vůbec se toho nevšímám, žádný svíčky se nemění prostě nic, zatím je to tam ca 4 roky a ještě jsem na tom nedělal nic.
Kamarád si teď dělal vstřik do Volvo V70 2.5T , montáž dělal sám tak aby to bylo kultivovaný, žádný vrtání do sání když je sání na motoru a tak, domluvil si nějakýho plynaře který mu to zkonroluje a nastaví, no nakonec to dopadlo tak že mu to nastavil že to jezdilo ale ne dokonale a ve finále mu ani neudělal k tomu papíry, takže to jsem mu musel dodělávat já. Ještě tak měsíc se s tím sral než se to jak takž doladilo, několikrát proběhly výměny trysek ve vstřikovačích atd...

Takže za mě lpg ano, ale počítej s tím že když to bude dělat nějakej lempl neboněkdo kdo chce rychlí prachy tak s tím budou nějaké problémy. A lepší je směs bohatší (tzn bude to žrát kapku více) než chudá a spálí se ventily či písty.

Konec slohu

(reakce na) OT: Co si myslíte o LPG do auta?

18.2.2010 v 11:27 | Nahoru | #2

Fugo>pozor na to ono to taky není samospasitelný, největší problém je v tom že nikdo kdo to montuje se už nestará o to jak nastaví výslednou směs, většina těch plynařů to poskládá a to kolikrát dost prasecky a nastaví to aby to tak nějak fungovalo, ale troufám si říci že už nikdo nedoladí směs za provozu při různém zatížení motoru (pomocí WB lambdy). Sám mám na Espace 2.9 taky lpg, ale dával jsem si jen starý systém se směšovačem a vůbec se toho nevšímám, žádný svíčky se nemění prostě nic, zatím je to tam ca 4 roky a ještě jsem na tom nedělal nic.
Kamarád si teď dělal vstřik do Volvo V70 2.5T , montáž dělal sám tak aby to bylo kultivovaný, žádný vrtání do sání když je sání na motoru a tak, domluvil si nějakýho plynaře který mu to zkonroluje a nastaví, no nakonec to dopadlo tak že mu to nastavil že to jezdilo ale ne dokonale a ve finále mu ani neudělal k tomu papíry, takže to jsem mu musel dodělávat já. Ještě tak měsíc se s tím sral než se to jak takž doladilo, několikrát proběhly výměny trysek ve vstřikovačích atd...

Takže za mě lpg ano, ale počítej s tím že když to bude dělat nějakej lempl neboněkdo kdo chce rychlí prachy tak s tím budou nějaké problémy. A lepší je směs bohatší (tzn bude to žrát kapku více) než chudá a spálí se ventily či písty.

Konec slohu



tak presne nad tim sem premejslel jak asi ti plynari nastavuji mapy pro ten sekvencni vstrik, premejslel sem jestli si s tim hrajou na brzde nebo ze do vyfuku pridelaji WB nakej datalogger do kabiny a pri jizde to ladi.. a ono asi ne co? premejslim nad tim do te 328 ale zatim stale vaham...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist