Tak mi řekněte, to oni nejdřív vyprovokují někoho k risku a pak ho zkásnou?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie ČR - tak teda nevim...
chlumakFZS600>_George_> No právě, ono to na první pohled nevypadá, ale 2,3 t má v základu 195 kobyl, pak je verze aero, tam je vyladěá jednotka, sání, svody a vejfuk, podvozek a nevim co eště a ta má asi 260 kobyl a dá se ladit ještě vejš... Já mám základ 9000 rok 1991 2,3 t, ale jednotku jinou z nějakýho aera, takže to dá asi o 20 - 30 kobyl víc, ale to je když to vyleze z fabriky, takže starej krám už zase bude s výkonem někde níž, ale pořád je to taková střela, že to nepřenese sílu motoru na dvoukolce na asfalt, už je to tak silný, že by to chtělo čtyřkolu...
no 4x4 neni nutnost, zadokolka to dokaze celkem snadno...
koukam prazdna hmotnost 1410kg to neni na 200ps auto spatny...
ja mam 200ps na stejne tezke zadokolce, sice teda 2,8tmosfera a hrabne to tak na jednicku a jeste kdyz je nakej bordel na silnici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policie ČR - tak teda nevim...
chlumakFZS600>_George_> ... pak je verze aero, tam je vyladěá jednotka, sání, svody a vejfuk, podvozek a nevim co eště a ta má asi 260 kobyl a dá se ladit ještě vejš...
Standardní verze Aero 9000 má v základu 220 koní. Výměnou řídící jednotky se lze dostat k 250, 260 PS. Maptun umí k 500 koním, ale už se mění hodně věcí. V základu je poddimenzovaná převodovka. A i brzdy nestojí za nic moc. Hodně lidí tam dává Bremba, ale to znamená přechod na 17" disky.
Naposledy editováno 17.02.2010 11:07:43