2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>ja kdyz sem mel dieselove auto tak sem menil vzdy ten spatnej... menil jsem ho za nakej funkcni starej.. jestli vsichni meni vzdy vsechny najednou tak bude "nekde" kupa funkcnich starsich zhavicu ... tim ze jsou "starsi" tak by dokonce nemel bejt problem v tom jak se vyse pise "ze ma jine parametry nez novej" ... pokud by tohle byla pravda.. ja mel na aute zhavice zapojene paralelne tzn pri tak "tvrdem" zdroji jako je autobaterie si myslim ze rozdilnej odpor jednoho zhavice neovlivni proud ostatnima... ale mel sem same stare motory, takze jestli jde o nejakej supermoderni diesel tak kdo vi co do tech zhavicu jeste primysleli...
Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
je to proste jen zhavici svicka, kus "odporovyho" dratu kterej se rozzhavi kdyz pres nej tece proud...
nejlepsi by bylo kdyby ti nekdo z tech co to tu meni najednou(a preventivne treba) dal ty tri "dobre" zadara..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
1600 za vsechny zhavice? Kolik jich tam mas? 8??? Ja menil vzdy vsechny. At u sestihrnku ci ctyrhnku. A proc vsechny? U mych aut (bmw, vw, seat) s tim vzdycky byla takova jebacka, ze jsem radsi vymenil vsechny, nez se s tim pak kvuli jednomu mrcasit znova.