globalmoto_kveten





Téma: Otazka pro automechanika
 
15.2.2010 v 08:04
Je potreba na dieslovem aute vymenit vsechny 4-hzavice naraz pokud prestal jeden z nich fungovat?Nebo staci vymenit jenom ten nefunkcni a ostatni muzou zustat?Ptam se pro to ze jsem slysel spoustu nazoru...pro a proti?Tak jak to je tedy spravne?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:15 | Nahoru | #1
Všechny. Jestli budeš mít stejnou smůlu jako já, jednu tam stejně necháš, páč nepůjde za boha povolit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:17 | Nahoru | #2
Michal1011> Tak vyndat jdou vsechny,pac jsem zkousel ktery nejde.Otazkou je proc menit vsechny kdyz je v haji jenom jeden?Nejak nechapu smysl?Zvlast kdyz stoji celkem ranec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:25 | Nahoru | #3

JirkaCBR-fi>Michal1011> Tak vyndat jdou vsechny,pac jsem zkousel ktery nejde.Otazkou je proc menit vsechny kdyz je v haji jenom jeden?Nejak nechapu smysl?Zvlast kdyz stoji celkem ranec.



Není třeba. Stačí ten nefunkční, ale se stejnými parametry.

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:29 | Nahoru | #4
V případě že to odejde jedna , mění se vždycky všechny ( osobně jsem s tímto vždycky setkal), páč je předpoklad že t i začnou postupně odcházet. Než se s tím srát pak znovu ?

Jiný případ je jestli ti odejde náhodně.

Za mě všechny

Naposledy editováno 15.02.2010 08:30:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:32 | Nahoru | #5

Midnight>Není třeba. Stačí ten nefunkční, ale se stejnými parametry.

Jj tak jsem to bral taky.Hacek je v tom ze pry jeden novej hzavic ma jinaci odpor nez ty starsi a muze se spalit...tak jsem si rikal ze to poresim s nejakym profikem.

(reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:36 | Nahoru | #6
Michal1011> Nahodne asi ne spis maji svoje za sebou....pocitam ze tam jsou jeste origos pac maji jiny tvar doutnaku oproti novemu.Je jasny ze kdybych vyhazel vsechny nebylo by co resit.Ale ted si to zkratka nemuzu financne dovolit tak pidim po tom co se stane kdyz tam necham 3-stare a 1-novej.

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 08:38 | Nahoru | #7
stojí ranec? ,myslíš 200-350kč/ks? no jelikož mají životnost přes 100 000km,tak to stojí opravdu ranec.:o)))

(reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 09:18 | Nahoru | #8

mira xj>stojí ranec? ,myslíš 200-350kč/ks? no jelikož mají životnost přes 100 000km,tak to stojí opravdu ranec.:o)))



Přesně tak!

Jinak k otázce - po technické stránce stačí vyměnit jednu. Osobně preferuju výměnu včech, máš potom jistotu a ta investice není tak velká. Nehledě na to, že tam necháš třeba jednu svíčku několik let (náhodou to vydržela) a pak jí nikdo normální metodou nevyndá. Potom je z toho oprava na celej den.

(reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 09:29 | Nahoru | #9

JirkaCBR-fi>Jj tak jsem to bral taky.Hacek je v tom ze pry jeden novej hzavic ma jinaci odpor nez ty starsi a muze se spalit...tak jsem si rikal ze to poresim s nejakym profikem.



Proto říkám stejný parametry, pak je to šumák

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 10:12 | Nahoru | #10
ja kdyz sem mel dieselove auto tak sem menil vzdy ten spatnej... menil jsem ho za nakej funkcni starej.. jestli vsichni meni vzdy vsechny najednou tak bude "nekde" kupa funkcnich starsich zhavicu ... tim ze jsou "starsi" tak by dokonce nemel bejt problem v tom jak se vyse pise "ze ma jine parametry nez novej" ... pokud by tohle byla pravda.. ja mel na aute zhavice zapojene paralelne tzn pri tak "tvrdem" zdroji jako je autobaterie si myslim ze rozdilnej odpor jednoho zhavice neovlivni proud ostatnima... ale mel sem same stare motory, takze jestli jde o nejakej supermoderni diesel tak kdo vi co do tech zhavicu jeste primysleli...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:05 | Nahoru | #11

assassin>ja kdyz sem mel dieselove auto tak sem menil vzdy ten spatnej... menil jsem ho za nakej funkcni starej.. jestli vsichni meni vzdy vsechny najednou tak bude "nekde" kupa funkcnich starsich zhavicu ... tim ze jsou "starsi" tak by dokonce nemel bejt problem v tom jak se vyse pise "ze ma jine parametry nez novej" ... pokud by tohle byla pravda.. ja mel na aute zhavice zapojene paralelne tzn pri tak "tvrdem" zdroji jako je autobaterie si myslim ze rozdilnej odpor jednoho zhavice neovlivni proud ostatnima... ale mel sem same stare motory, takze jestli jde o nejakej supermoderni diesel tak kdo vi co do tech zhavicu jeste primysleli...


Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.

Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #12
Zhavici svicky vzdycky menit vsechny. Starsi svicka ma diky svemu opotrebeni slabsi ucinnost nez nova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:20 | Nahoru | #13

JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.



je to proste jen zhavici svicka, kus "odporovyho" dratu kterej se rozzhavi kdyz pres nej tece proud...

nejlepsi by bylo kdyby ti nekdo z tech co to tu meni najednou(a preventivne treba) dal ty tri "dobre" zadara..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:37 | Nahoru | #14

assassin>...je to proste jen zhavici svicka, kus "odporovyho" dratu kterej se rozzhavi...



To byly ty stare svicky, dnesni uz jsou trosku "vyssi chemicka"

(reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:39 | Nahoru | #15

nx9005>To byly ty stare svicky, dnesni uz jsou trosku "vyssi chemicka"



tyhle nove diesely neznam, ale tak nejak jsem to o par prispevku vyse predpokladal ze do toho narvali neco zbesileho, zvlast kdyz je pouzivaji pro rychlejsi ohrev motoru apod.... proto sem psal ze moje rady se vztahuji na tyhle stare stroje a tazatel i potvrdil ze jde o nejakej takovej motor...

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 12:51 | Nahoru | #16
Aby teda bylo jasno jde o Cromu 1.9 TDi r.v.94,je tam jeste klasicka svicka s odpor. dratem.Mel jsem vyndany vsechny,jedna nefungovala tak jsem ostatni vycistil,vratil a dokoupil jednu novou,auto zatim startuje zase v pohode,casem se uvidi zda ty ostatni take odejdou.Pristup ke svickam je dobry tak ze bych to nevidel zase tak dramaticky.Jen jsem chtel vedet zda novou svicku nejak neposkodim pokud tam zustanou tri stare.Jestlize je to pouze o tom ze pravdepodobne casem odejdou i stare tak to neresim.Jasny mozna ze by to jeste lepe startovalo kdyz bych menil vsechny,ale i tak to startuje normalne tak ze asi tak.

(reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 17:17 | Nahoru | #17
JirkaCBR-fi> nepoškodíš, doporučuje se výměna všech, chápu ty který vyměňěj jen tu špatnou ...když stojí jedna 1700,- (motor japonský isuzu)

Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 17:26 | Nahoru | #18
já sem měnil jen jednu a za pul roku sem měnil další

Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #19
Výměna jedné nemůže z principu ničemu vadit. Maximálně to budeš za měsíc spravovat znova, protože můžou odcházet postupně další.Problém by byl, kdyby byla upálená(problém s tryskou).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 21:07 | Nahoru | #20

JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.



1600 za vsechny zhavice? Kolik jich tam mas? 8??? Ja menil vzdy vsechny. At u sestihrnku ci ctyrhnku. A proc vsechny? U mych aut (bmw, vw, seat) s tim vzdycky byla takova jebacka, ze jsem radsi vymenil vsechny, nez se s tim pak kvuli jednomu mrcasit znova.

Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 21:38 | Nahoru | #21
Když na servisu měníme žhavicí svíčky, tak se zákazníka ptám jestli chce jen tu která nefunguje, nebo všechny. Je to jen na zákazníkovi. Doporučuju dát všechny, ale jen z hlediska další práce. Teď vyměnim jednu a za půl roku to budu dělat znova hvuli jiný. Ale když vyměníš jen tu která je špatná, tak se nic neděje. Jediný co ti hrozí, tak jak sem psal, za nějakou dobu to budeš dělat znova a měnit jinou.

Takže pokud je to pro tebe finančne neůnosný, vyměn jen tu která je špatná. Nic nezkazíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 23:05 | Nahoru | #22
chanchez> 4-hzavice origos Bosch 400kc-ks,pristup je v pohode tak ze at si klidne odpadavaj jeden po druhem...za 10-minut nemam co delat.Jen do te plechovky nechci investovat kdyz to neni nutne Proto menim jen nutnosti.

2 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

15.2.2010 v 23:33 | Nahoru | #23
Maj se měnit všechny... není to pravidlo, ale je to lepší.... To máš jako s pneu... nejvíc bude sjetá jedna, ale taky vyměníš všechny

EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)

Naposledy editováno 15.02.2010 23:33:33

(reakce na) Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 08:14 | Nahoru | #24

Tafi.>Maj se měnit všechny... není to pravidlo, ale je to lepší.... To máš jako s pneu... nejvíc bude sjetá jedna, ale taky vyměníš všechny

EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)



No srovnávat pneumatiky a žhavící svíčky ??????

Naposledy editováno 16.02.2010 08:24:10

(reakce na) Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 08:32 | Nahoru | #25
JirkaCBR-fi> Jestli k tomu máš dobrej přístup, tak to je potom jiná. Klidně vyměň jen jeden. A taky ti trochu závidím. Ja se s tím jebal asi 2 hodiny, abych se k tomu dostal a pak zase všechni namontoval zpátky. A to nemluvím o bavoráku, kde to bylo z prdele úplně.

Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 09:07 | Nahoru | #26
Za mě z autorizovaného servisu-jen tu která je v háji.
Srovnávat žhavičku s pneumatikama,no to vás učí pěkné kraviny.Když už srovnávat-tak třeba,když ti prdne žárovka ve světle,taky neměníš všechny co tam máš,je to jen marketingový tah ať se prodává.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 09:57 | Nahoru | #27

Tafi.>Maj se měnit všechny... není to pravidlo, ale je to lepší.... To máš jako s pneu... nejvíc bude sjetá jedna, ale taky vyměníš všechny

EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)



To vás učí zajímavý věci.

(reakce na) Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 10:13 | Nahoru | #28

chanchez>To vás učí zajímavý věci.



Ono to s tou školou není žádnej zázrak. Já kdy sem vylezl ze školy (před 14ti lety) a tak sem měl výučák, byl sem nakrmenej spoustou teorie o všem možnym, znal sem spoustu pouček, ještě víc pravidel co se smí a co se nesmí a myslel sem si jakej sem mechanik. Opak byl pravdou. Nastoupil sem do servisu, přidělili mě k takovýmu starýmu mechošovi (cca 60let) a ten mi teprve dal tu správnou školu.

Dneska mám svuj servis a mám i dva kluky co ke mě choděj na praxi. Když s nima kecám o škole, tak občas žasnu, co tam za učitele. Dost užitelů jsou jen automechanici teoretici a troufám si říct, že by sami měli problém svojí teorii praktikovat do praxe. (samozřejmě neřikám že všichni učitelé sou stejný).

1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika

16.2.2010 v 21:49 | Nahoru | #29
Tvoje problémy bych chtěl mít. Po 6-ti letech (nové) mi auti propálilo píst, rozmr*alo válec a já musím koupit nový motor...

Naposledy editováno 16.02.2010 21:49:22

(reakce na) Otazka pro automechanika

17.2.2010 v 12:28 | Nahoru | #30

lahab>Tvoje problémy bych chtěl mít. Po 6-ti letech (nové) mi auti propálilo píst, rozmr*alo válec a já musím koupit nový motor...


Jenže to je zase tím že ti teče a nerozprašuje tryska,asi shit nafta.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist