1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
JirkaCBR-fi>Michal1011> Tak vyndat jdou vsechny,pac jsem zkousel ktery nejde.Otazkou je proc menit vsechny kdyz je v haji jenom jeden?Nejak nechapu smysl?Zvlast kdyz stoji celkem ranec.
Není třeba. Stačí ten nefunkční, ale se stejnými parametry.
1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
Jiný případ je jestli ti odejde náhodně.
Za mě všechny
Naposledy editováno 15.02.2010 08:30:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Midnight>Není třeba. Stačí ten nefunkční, ale se stejnými parametry.
Jj tak jsem to bral taky.Hacek je v tom ze pry jeden novej hzavic ma jinaci odpor nez ty starsi a muze se spalit...tak jsem si rikal ze to poresim s nejakym profikem.1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
mira xj>stojí ranec? ,myslíš 200-350kč/ks? no jelikož mají životnost přes 100 000km,tak to stojí opravdu ranec.:o)))
Přesně tak!
Jinak k otázce - po technické stránce stačí vyměnit jednu. Osobně preferuju výměnu včech, máš potom jistotu a ta investice není tak velká. Nehledě na to, že tam necháš třeba jednu svíčku několik let (náhodou to vydržela) a pak jí nikdo normální metodou nevyndá. Potom je z toho oprava na celej den.
1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>ja kdyz sem mel dieselove auto tak sem menil vzdy ten spatnej... menil jsem ho za nakej funkcni starej.. jestli vsichni meni vzdy vsechny najednou tak bude "nekde" kupa funkcnich starsich zhavicu ... tim ze jsou "starsi" tak by dokonce nemel bejt problem v tom jak se vyse pise "ze ma jine parametry nez novej" ... pokud by tohle byla pravda.. ja mel na aute zhavice zapojene paralelne tzn pri tak "tvrdem" zdroji jako je autobaterie si myslim ze rozdilnej odpor jednoho zhavice neovlivni proud ostatnima... ale mel sem same stare motory, takze jestli jde o nejakej supermoderni diesel tak kdo vi co do tech zhavicu jeste primysleli...
Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
je to proste jen zhavici svicka, kus "odporovyho" dratu kterej se rozzhavi kdyz pres nej tece proud...
nejlepsi by bylo kdyby ti nekdo z tech co to tu meni najednou(a preventivne treba) dal ty tri "dobre" zadara..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
assassin>...je to proste jen zhavici svicka, kus "odporovyho" dratu kterej se rozzhavi...
To byly ty stare svicky, dnesni uz jsou trosku "vyssi chemicka"
nx9005>To byly ty stare svicky, dnesni uz jsou trosku "vyssi chemicka"
tyhle nove diesely neznam, ale tak nejak jsem to o par prispevku vyse predpokladal ze do toho narvali neco zbesileho, zvlast kdyz je pouzivaji pro rychlejsi ohrev motoru apod.... proto sem psal ze moje rady se vztahuji na tyhle stare stroje a tazatel i potvrdil ze jde o nejakej takovej motor...
1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
JirkaCBR-fi>Tohle jsem chtel slyset,nejde o nove auto ale starej krap....jasne mohl bych vrazit 1600kc do vsech ctyrech...ale proc kdyz to neni nutny.
1600 za vsechny zhavice? Kolik jich tam mas? 8??? Ja menil vzdy vsechny. At u sestihrnku ci ctyrhnku. A proc vsechny? U mych aut (bmw, vw, seat) s tim vzdycky byla takova jebacka, ze jsem radsi vymenil vsechny, nez se s tim pak kvuli jednomu mrcasit znova.
Takže pokud je to pro tebe finančne neůnosný, vyměn jen tu která je špatná. Nic nezkazíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
2 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)
Naposledy editováno 15.02.2010 23:33:33
Tafi.>Maj se měnit všechny... není to pravidlo, ale je to lepší.... To máš jako s pneu... nejvíc bude sjetá jedna, ale taky vyměníš všechny
EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)
No srovnávat pneumatiky a žhavící svíčky ??????
Naposledy editováno 16.02.2010 08:24:10
Srovnávat žhavičku s pneumatikama,no to vás učí pěkné kraviny.Když už srovnávat-tak třeba,když ti prdne žárovka ve světle,taky neměníš všechny co tam máš,je to jen marketingový tah ať se prodává.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otazka pro automechanika
Tafi.>Maj se měnit všechny... není to pravidlo, ale je to lepší.... To máš jako s pneu... nejvíc bude sjetá jedna, ale taky vyměníš všechny
EDIT: Učili jsme se to před týdnem (Automechanik 2roč.)
To vás učí zajímavý věci.
chanchez>To vás učí zajímavý věci.
Ono to s tou školou není žádnej zázrak. Já kdy sem vylezl ze školy (před 14ti lety) a tak sem měl výučák, byl sem nakrmenej spoustou teorie o všem možnym, znal sem spoustu pouček, ještě víc pravidel co se smí a co se nesmí a myslel sem si jakej sem mechanik. Opak byl pravdou. Nastoupil sem do servisu, přidělili mě k takovýmu starýmu mechošovi (cca 60let) a ten mi teprve dal tu správnou školu.
Dneska mám svuj servis a mám i dva kluky co ke mě choděj na praxi. Když s nima kecám o škole, tak občas žasnu, co tam za učitele. Dost užitelů jsou jen automechanici teoretici a troufám si říct, že by sami měli problém svojí teorii praktikovat do praxe. (samozřejmě neřikám že všichni učitelé sou stejný).
1 reakcí na tento příspěvek Otazka pro automechanika
Naposledy editováno 16.02.2010 21:49:22