globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!
13.2.2010 v 19:29
Edit: viz příspěvek #16

Ahoj, dělám si doma rozvody na Buse a narazil jsem na menší komplikaci. Nahoře mezi vačkama je šroub, který má funkci zřejmě jenom v tom, aby řetízek po sendání z vaček nezapadl někam do útrob motoru. Jenže tady je ten háček - jelikož má šroub dost dlouhý závit, nelze ho kvůli rámu vyndat. Vytočím ho úplně, ale pak už ho nemůžu vytáhnout - překáží mi rám. Starý řetěz jsem rozříznul a vyndal, ale nový (originál Suzuki) se dodává jako spojený a tak se mi ho nechce rozpojovat a zase nýtovat. Hayabusisti, jak jste to řešili vy? Jde ten šroub nějak znásilnit? S motorem se mi kvůli tomu hýbat nechce.

Naposledy editováno 22.03.2010 11:43:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 07:26 | Nahoru | #1
Raisidlo77> Zvedák viz odkaz. Koupil jsem nakonec ten z rakouskýho Metra. Odkaz na to Metro asi už chodit nebude, ale vyšel mě bez daně na 249 Eur.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody Hayabusa, edit: "Busa jako řemen"!

23.3.2010 v 08:08 | Nahoru | #2
Smrči GSX-F> mě napadlo, že bys Busu po této "úpravičce" mohl hodit na brzdu...třeba dosáhneš kýžených 200PS

co ty na to?progresivní pružiny
ani se mi to nezdá tak drahý...

PROGRESÍVNE STRUNY HyperPro : Sú mimoriadne obľúbené u jazdcov v bežnej cestnej premávke ale aj u okruhových pretekárov. Vylepšujú jazdné vlastnosti a stabilitu motocykla pri všetkých typoch náročnosti použitia ako aj zaťaženia jazdcom . Progresivita týchto strún zabezpečuje to že jemné cestné nerovnosti sú ponímané jemne vinutou časťou struny a tie veľké nerovnosti tou hustejšie vinutou časťou. Tento efekt sa dobre prejavuje aj pri brzdnom účinku. Čím viac túto strunu zaťažíte tým je tuhšia. Pri týchto strunách dokáže pruženie perfektne pracovať aj s jedným jazdcom pretože dokáže byť v závislosti od zaťaženia struna mäkšia ale v prípade jazdy z väčším zaťažením napr. s dvomi jazdcami pracuje opäť perfektne pretože bude pruženie tuhšie. Na základe skúsenosti už množstva Slovenských zákazníkov výborne odstraňujú tieto struny nepríjemné vlnenie motocykla v zákrutách, pri enduro motocykloch zvyšujú svetlú výšku motocykla čo sa v teréne určite hodí a taktiež zvyšujú rozsah funkčného tlmenia motocyklov na maximum. K týmto strunám sa v kite dodáva aj špeciálny tlmičový olej u ktorého sa väčšinou mení hlavne viskozita oproti sériovému, no v niektorých prípadoch aj výška hladiny.Ku každému kitu je dodávaný aj podrobný návod pre montáž a následné nastavenie tlmičov po zmene týchto strún. Naša firma zabezpečuje aj montáž !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist