bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: otáčky SI dělají CO chtějí
10.2.2010 v 12:14
Zdarec všem. Mám problém že mi motorka po seřízení klapek, směsi, vyčištění karburátorů, kontrole příruby mezi karbcem a válcem. Prostě pořad nejede jak má. Nedrží volnoběh pokaď vemu za plyn a přidam třeba na 3000ot pomalu padaj zase na nějakých 1200ot ale okolo volnoběhu taky kolísají. Kolísají ale tehdy když pootočím plynem. Motorku sem seřídil tak jak má být na směsi jehlách atd. Když to jedu projet tak do 5000ot no nic nechce se tomu ani za mák. Motor se dusí. Jak překlenu 5000ot motor letí až k 12000ot už normálně. Už sem bezradný. Je to jenom nějáká blbost ale já už sem skusil kde co. Díky za každou radu a na každou i odpovím. Kdo mi pomuže tudle chybku vyřešit bude mít můj dík. Foto ilustrativní

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 12:19 | Nahoru | #1
nejsem žádnej mechanik ale tohle už tu myslím několikrát bylo... někde si to saje vzduch a nebo špatná směs... (jestli ne tak mě nekamenujte )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 12:24 | Nahoru | #2
DrakeCZ> Bohužel. Vím že něco takového tu už bylo ale bylo to skrz volnoběh ale toto není jenom otázka volnoběhu. To co tu jmenuješ je už vyzkoušené a né jednou a nic. Už ani nespočítam kolikrat jsem karburátory vyndaval a zas nandaval. Todle je jinčí problem ale otázka je v čem vězí.

Naposledy editováno 10.02.2010 12:24:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 12:32 | Nahoru | #3
R_O_C_K_Y: "Motorku sem seřídil tak jak má být na směsi jehlách atd."
Jak jsi seřizoval směs?
Jinak se taky přikláním k netěsnosti. Spravuješ to sám, nebo jsi to měl v servisu? Podle mě jde o případ provozní slepoty, kdy tím, že něco dělá pořád stejný člověk, opakuje stejnou chybu aniž by to vnímal. Možná by se na to měl kouknout někdo druhý.

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 12:37 | Nahoru | #4
1100Virago> Dělal sem to sám jako i na jiných strojích. A tím stylem že sem zjistil typ karbce trysek a podle toho v servis. man. zjistil že by na šrobu směsi mělo být třeba 2,25 otáčky. Tak jsem i nastavyl. Neberu to však jako výchozí jelikož vetšina motorek stejnak nakonec potřebuje o nejákou tu čtvrt až půl otačky buď přidat nebo ubrat. Tak jsem teda nastartoval a furt to kolisalo tak sem se snažil na směsi jak o něco málo přidat tak i ubrat a furt nic. S přehlednutím máš pravdu a proto zem založil toto téma.

Naposledy editováno 10.02.2010 12:38:32

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 14:14 | Nahoru | #5
Dle popúisu to také odhaduji na oblast přípravy směsi: nějaké hrdlo si nasává štěrbinkou falešný vzduch ( opravdu jsi pořádně zkontroloval gumová hrdla,zda nějsou prasklá, když jsi je měl venku? jejich dosedací plochy byly ve 100% stavu?) , podtlaky jsi seřídil dle budíků? na volnoběh? a zkontroloval ještě při provozních otáčkách? ( pokud by si nějakej válec cucal z nějaké štěrbiny, viděl bys,který), stav klapek je 100% ? ( povolení na osách,..dosedací hrany v difuzoru,...)

Je to to někdy věda

Na věci, jako stav filtrů ( jak vzduch, tak palivovej,eventuelně síto v nádrži - nevim,co tam máš...) se neptám- to jsi předpokládám kontroloval...
Měl jsem v ruce už i nádrže, že to kolísalo jak chtělo,páč síto bylo tak zasraný, že nedokázalo udržet hladinu v karbcích)

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 15:56 | Nahoru | #6
Myslím že na tom co tady psali kluci s přisáváním vzduchu něco bude.Já osobně bych to asi rozdělal znova a jel bych od začátku sání vzduchu přes airbox (jestli tam máš klapku tak pořádně zkontrolovat funkčnost) a až po karbce. Taky může být v pr... někde těsnění který špatně sedlo. Většinou je to fakt neskutečná hovadina.
Ještě mě napadla jedna věc. Kouknul bych jestli má elektronicky řízenou výfukovou přívěru.Jestli jo tak zkus jestli funguje.

Naposledy editováno 10.02.2010 16:01:16

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 16:11 | Nahoru | #7
Asi tak jak píše mm-art-airbrush. No jinak taky jak si sám řekl, tak výchozí nastavení dle manuálu nemusí být vždy to správné. Jestli je na motorce třeba už laďák, tak to kolikrát taky pěkně rozhází směs. Navíc už to není nejnovější motorka, takže všude už sou určité vůle, které ti to taky ovlivní. Nejlepší by byla brzda, napíchnout lambdu a hned bys viděl jak se to chová. Jinak ti zbývá udělat to metodou pokus omyl, prostě zkusit nějak nastavit, projet, pak sase trošičku ponastavit, projet a to opakovat než uvidíš zlepšení. A kontrolovals fakt všechno? Jsou tam správné trysky jak mají a co hladiny v plovákovkách?
No a pokud ti špatně klesají otáčky(pomalu), tak je to se vší pravděpodobností právě ta směs. Nedávno sem řešil YZF750R a ten samý problém, musel sem šrouby bohatosti potočit o 2 otáčky od továrního nastavení a až pak to fungovalo a pak když kloudně nastavíš směs tak to chce ještě udělat synchronizaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 17:39 | Nahoru | #8

JanekXX>Myslím že na tom co tady psali kluci s přisáváním vzduchu něco bude.Já osobně bych to asi rozdělal znova a jel bych od začátku sání vzduchu přes airbox (jestli tam máš klapku tak pořádně zkontrolovat funkčnost) a až po karbce. Taky může být v pr... někde těsnění který špatně sedlo. Většinou je to fakt neskutečná hovadina.
Ještě mě napadla jedna věc. Kouknul bych jestli má elektronicky řízenou výfukovou přívěru.Jestli jo tak zkus jestli funguje.



Taky me napadla ta privera

otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 19:20 | Nahoru | #9
asi tak jak tí píše většina jinak to samý my dělala číza ať sem dělal co dělal tak furt to dělalo pak sem přetěsnil kartery a je to v poho (teď nám to děla john deer ale to je mimo téma )

Naposledy editováno 10.02.2010 19:21:08

otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 19:20 | Nahoru | #10
.

Naposledy editováno 10.02.2010 19:20:42

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 22:03 | Nahoru | #11
jeee lukaashovo motka vezl jsem ji s nim do Prahy kupci ses to ty?

Naposledy editováno 10.02.2010 22:03:48

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 23:37 | Nahoru | #12
mm-art-airbrush> Za příruby bych dal možná i ruce do ohně měl jsem je sundane a moc sem je prohlížel a prohýbal zda nejsou někde spuchrelé čoi diravé. Dosedací plochy ok čisté a rovné. Pro sichr jsem použil tenkou vrstvu mot. silikonu abych měl 100% jistotu že nepřisajou ani krapet. No co se týče palyvové soustavy vše rozebráno vyčištěno ale nebylo skoro co. Trisky jsou dle manuálu.

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 23:41 | Nahoru | #13
mischa638> Hladinu v plovákovce jsem měřil odměrným válcem a v každém stejně. Co se týče pokus omyl to už sem zkoušel minimálně 15x. Nastavit projet a znova. Už sem řek že tak ne tak sem založil toto téma. Víc hlav víc zkušeností tak že to pořešíme společně.

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

10.2.2010 v 23:45 | Nahoru | #14
Jindrs> Foto je poze ilustrační a motorka která má onen problém je kámoše a je černo-fialová. Já si naběh že jí opravým že to bude prkotina jako mnohé jiné opravy. Ale bohužel zatim bez uspěchu. Jedinej uspěch je že ta motorka vůbec startuje a už trochu jede jelikož vůbec nestartovala.

otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 08:14 | Nahoru | #15
a co treba svicky?

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 08:24 | Nahoru | #16
Hele a co kabely? v jakém jsou stavu? neprobíjejí? a jaké tam jsou? Já mám nejlepší zkušenost s našimi klasickými českými ( u nás v mototechně maj jen červený a za pár kč, ale zkus i toto vyměnit...taky jsem tim jednou vyřešil po neúspěšných pokusech 3 autorizovaných servisů, proč nejel marauder 800 - teda jel,ale furt haproval a střílel do vejfuku. Ty servisy si naúčtovali strašně hodin práce a majitel furt neštastnej, já jsem mrknul taky nejprve do karbců atd... pak jsem viděl starý kabely, vyměnil je za nový-sice červený,ale naše poctivý a Marauder šlape do dneška ) kontrola fajfek...

Jen další názor, pokud jsi to už taky nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 08:42 | Nahoru | #17
mm-art-airbrush: Jen poznámka - pokud ty červené kabely příliš bijí do očí, dají se solidně zamaskovat tak, že se na ně navlíkne smršťovačka a pak se to fénem nebo horkovzduškou zahřeje. Smršťovačka se krásně zdrcne a vzniknou luxusní černé kabely
S názorem na kvalitu českých červených kabelů naprosto souhlasím.

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 09:35 | Nahoru | #18
1100Virago> jj, estetická stránka se musí taky vyřešit,ale to je už spíše zábava,když vše funguje,jak má

otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 14:34 | Nahoru | #19
vychytávka dobrá stou smršťovačkou. Jo s těma kabelama mam taky skušenosti. Třabas na jednej husqwarně byla mikroskopická prasklinka na fajfce a přes tu to hazelo pěknou lišu na motor ale to je zase něco jiného. Kabeli jsem vymměnit nezkoušel pouze jsem je o chlup zakratil a znova zašrouboval. Pohledově jsem koukal zda to neházi jiskru bokem a to nehází. No projdu o víkendu znova ty příruby a karbce snad už se zadaří. Jo a ještě takovej dotaz snažím se sehnat pístní sadu na suzuki gs 500 jinou než přímo origo co tam suzuki dává. Nevíte o nějakých stránkách kde bych mohl sehnat druhovírobu?

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 16:21 | Nahoru | #20
Co třeba tady

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 17:20 | Nahoru | #21
Pokud ti to delal inekde v servisu tak jim to tam dej zase zpet ne?pokud sis to delal sam tak sis to akorat rozjebal

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 17:28 | Nahoru | #22

mischa638>Co třeba tady



zrovna jsem mu to chtěl poslat taky

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 22:57 | Nahoru | #23
SensationBlaack> když si někdo přežte jednu odpověď potom taky tak jednoduše reaguje.

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 22:58 | Nahoru | #24
to s těma pístama to nic neřeší jelikož oni jedou jenom samí písty na krosky a endura ale na tu slaboučkou 500ccm nemaj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

11.2.2010 v 23:02 | Nahoru | #25
R_O_C_K_Y> zkus jim tam napsat, možná by ti to udělali na zakázku přímo na to GSko.

otáčky SI dělají CO chtějí

12.2.2010 v 07:03 | Nahoru | #26
membrany v karburatoroch su v poriadku?

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

12.2.2010 v 08:42 | Nahoru | #27
mischa638> už se stalo napsal sem jim.

otáčky SI dělají CO chtějí

12.2.2010 v 11:34 | Nahoru | #28
podtlaky(synchro)..můj tip
U jedný motorky mi to dělalo prakticky stejně u druhý podobně a u obou to bylo špatnou synchronizací.

Naposledy editováno 12.02.2010 11:36:05

1 reakcí na tento příspěvek otáčky SI dělají CO chtějí

14.2.2010 v 21:37 | Nahoru | #29
Objednal jsem fungl nové budíky na potlaky tak hned jak dojdou tak to napíchnu a snad bude jasno.

(reakce na) otáčky SI dělají CO chtějí

14.2.2010 v 23:24 | Nahoru | #30
R_O_C_K_Y> A odkaď sis je objednal? Já si teď objednával s Louise, by mě měli už možná zitra dojít, tak sem zvědavý co to bude zač.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivoměr Suzuki GSX 750 F Tkolda 7 31.3.2024 v 13:31 Tkolda
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F Balthus 14 27.9.2023 v 16:04 Balthus
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F Balthus 17 4.5.2023 v 20:41 Balthus
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F Balthus 9 21.8.2022 v 16:31 Balthus


TOPlist