Téma: motorka vs. policejni passat
 
8.2.2010 v 00:37
zajimalo by me jestli tu je nekdo kdo si to uz rozdal s policejnim passatem a jak dopad
podle me moc takovych lidi moc neni jestli je vubec nekdo kdo se o to pokousel ponevadz si myslim ze na dalnici je jim celkem dost slozity ujet

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 14:56 | Nahoru | #1

biker_man>Až od roku 2007 nebo kdy tomu dávali pořádné zrychlení, ale on měl ten problém, že než se rozhoupal na normální rychlost, tak už zase brzdil a musel to znova rozjíždět...holt je moc široký, aby se vešel.



no tak jestli to bylo v takovem provozu ze neprojel.. tak ja sem ujel VFR na kole.. v Zitny bylo tak narvano ze i motorky jely tak pomalu ze sem jim po chodniku krasne ujel na kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 15:02 | Nahoru | #2

assassin>no tak jestli to bylo v takovem provozu ze neprojel.. tak ja sem ujel VFR na kole.. v Zitny bylo tak narvano ze i motorky jely tak pomalu ze sem jim po chodniku krasne ujel na kole...



já Vefru ujel vlakem, normálně jsem ho zamknul v garáži a jel pryč...nechytilo mě, ale přiznávám, bylo to těsný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorka vs. policejni passat

8.2.2010 v 15:19 | Nahoru | #3

assassin>no tak jestli to bylo v takovem provozu ze neprojel.. tak ja sem ujel VFR na kole.. v Zitny bylo tak narvano ze i motorky jely tak pomalu ze sem jim po chodniku krasne ujel na kole...



On tam je problém, že Carrera nejede...bavím se o klasické, nikoliv GT. Jezdil jsem v obojem a oproti Turbu je Carrera Trabant. Jelikož to rádoby "závodění" je někdy z roku 2005 nebo 2006 a nové to auto nebyla (spíš tak 2001), tak tehdy na tom byly ještě mnohem hůř než dneska, protože až nějak v tom 2007 pořádně zvětšovali zrychlení (u Turba třeba mezi ročníkama asi o sekundu, možná i víc).
Ale každopádně ten Passat bude i oproti tomuhle Trabantu auto Freda Flinstonea.

Ale to je o ničem tady řešit tuhle kravinu - hlavní problém je, že pokud člověk nejede na liduprázdné dálnici, ale současně nemusí být ani přervaná auty, jen tak nějak normálně v provozu, tak prostě dojíždí auta co se předjíždí, ať chce nebo ne. A když je člověk dostatečný blázen a bezmozek, tak to může v jedné stopě pustit mezi nimi, kdežto v autě se musí vždycky brzdit, pokud není dostatečně široký odstavný pruh - a tam se z levého pruhu špatně dostává ve velkých rychlostech a velkém úhlu, krom toho že to smrdí problémem, protože tam něco může být.
Na prázdnou dálnici to je jasné, že to chce nějakou Busu, ale oni na prázdných co jsem slyšel moc neměří. Takže podle mě je nejpravděpodobnější možnost honičky v prostředí a provozu něco jako dálnice Mladá Boleslav - Černý Most ve 2 odpoledne ve všední den. A třeba tam většinou člověka pořád blokují i při nezávodění a jen jetí v rychlém pruhu - když jede autem třeba pracovně...prostě normálně.

Mimochodem jsem taky slyšel nějakou insider informaci, že se začínají s Passaty stahovat z dálnic a strkat růžky spíš na rychlé mimodálniční silnice, viděl jsem je takhle někoho brát na silnici mezi Frýdkem-Místkem a Čeladnou. A ty z Hradce Králové údajně už zase moc nejezdí na dálnici od Prahy, protože tam jsou profláklí, ale od HK na Hořice a Holice. Takže další otázka je, co když to nebude na dálnici.

Naposledy editováno 08.02.2010 15:22:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist