globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: špatně startuje
7.2.2010 v 16:51
Honda BROS špatně startuje,střilí do karburátoru a do výfuku.Prosím o radu

Naposledy editováno 01.01.2021 12:02:07
Předchozí
1 2
Následující

špatně startuje

7.2.2010 v 17:15 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 17:21 | Nahoru | #2
Vedel bych o par VFR, ale kdyz chces VTEC...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 17:51 | Nahoru | #3

Mrzout>Vedel bych o par VFR, ale kdyz chces VTEC...



Tady je zase někdo chytrej jak rádio, že???...
Nééé, jít do muzea asi opravdu nechce, tak to ho nech, prosím tě, už je to trapný.

Naposledy editováno 07.02.2010 17:54:29

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 17:53 | Nahoru | #4

_George_>Tady je zase někdo chytrej jak kamna...


Kde je VFR, tam jsem ja A za chvili tu bude C.J. , Veferak a dalsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 17:56 | Nahoru | #5
Mrzout> Jo
A bude to zase nanovo, jako už asi po stopadesatýdevátý. Nakonec ho chudáka překecáte k 11-ti nebo 20-ti letýmu veteránovi, to známe.
Ale titulek zněl jasně.

Naposledy editováno 07.02.2010 17:58:54

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 17:59 | Nahoru | #6
Proč nemáte VTEC rádi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 18:02 | Nahoru | #7

BagoBorec>Proč nemáte VTEC rádi?


TOHLE JE PROVOKACE!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #8

_George_>Mrzout> Jo
A bude to zase nanovo, jako už asi po stopadesatýdevátý. Nakonec ho chudáka překecáte k 11-ti nebo 20-ti letýmu veteránovi, to známe.
Ale titulek zněl jasně.


Jde jen o letopocet Viz muj prvni prispevek Proc nema VTEC vlastni typ v motodatabazi u Hondy?

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 18:05 | Nahoru | #9

Mrzout>TOHLE JE PROVOKACE!!!


Tohle je ZÁVIST!
Né, vopravdu...zajímá mě to...VFR se mi moc líbí, kdybych se někdy vysral na endůro tak půjdu do tohoto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 18:36 | Nahoru | #10
Mrzout> Za to může provozák

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 18:43 | Nahoru | #11
v-tec nemaj radi pouze ti co ho mozna pouze zkusili ale nejezdi s nim pravidelne, my co ho mame by jsme ho chteli i v dalsi motorce kterou si pripadne budeme porizovat. mne osobne v-tec nevadi vubec, naopak vyhovuje mi, mam s nim najeto pres 24.000 km

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 18:59 | Nahoru | #12

VOGELVFR>Mrzout> Za to může provozák


Jdu si stezovat!

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 19:00 | Nahoru | #13

3A1718>v-tec nemaj radi pouze ti co ho mozna pouze zkusili ale nejezdi s nim pravidelne, my co ho mame by jsme ho chteli i v dalsi motorce kterou si pripadne budeme porizovat. mne osobne v-tec nevadi vubec, naopak vyhovuje mi, mam s nim najeto pres 24.000 km


A pak take tem co Ficko nejezdili a jezdi jen s VTECem...

špatně startuje

7.2.2010 v 19:07 | Nahoru | #14
Tuším, že někdo to prodává v posledních ČMN
Prý jako nová

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 19:22 | Nahoru | #15

Mrzout>Kde je VFR, tam jsem ja A za chvili tu bude C.J. , Veferak a dalsi



no tak já jsem tady.... , s V-tecem je spokojený ten, kdo nejezdil Fi...já bych V-teca bral už jen kvůli vidlím a hlavně vzhledu...na Teca se nechá zvyknout....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 20:45 | Nahoru | #16

Mrzout>Kde je VFR, tam jsem ja A za chvili tu bude C.J. , Veferak a dalsi



Jý jsem tu už byl, ale nechtěl jsem psát jako prví, že VTEC už není VFR..

Poslední VFR byla 800Fi, bohužel..

Ač na VFR nemůžu říct křivé slovo, tak VTEC nemá nic navíc než běžné řadové čtyřválce, takže já bych volil Namahu R1 s crossplane klikou

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #17
těšil jsem se na VFR 1200, ale honda opět zklamala.. Výkon krásný, ale cestovně sportovní motorka to není A to ještě hondě trvalo neuvěřitelných 10 let..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #18

C.J.>Jý jsem tu už byl, ale nechtěl jsem psát jako prví, že VTEC už není VFR..

Poslední VFR byla 800Fi, bohužel..

Ač na VFR nemůžu říct křivé slovo, tak VTEC nemá nic navíc než běžné řadové čtyřválce, takže já bych volil Namahu R1 s crossplane klikou



PročPročProč???

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 21:37 | Nahoru | #19

C.J.>těšil jsem se na VFR 1200, ale honda opět zklamala.. Výkon krásný, ale cestovně sportovní motorka to není A to ještě hondě trvalo neuvěřitelných 10 let..


Né 10 let,ale 8 Ale jak píšeš VFR1200 bude určo výborná nato,aby se sní objelo na jeden zátah půl zeměkoule,ale na běžný ježdění jako je 750 a 800 už to nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #20

BagoBorec>PročPročProč???



VFR v době vzniku nevážila oproti ostatním motorkám o moc více a mohla se zařadit mezi supersporty jako GSXR 750 (220kg pohotovostní) a ZXR 750 (231kg pohotovostní) Před 24mi roky měla VFR suchou hmotnost 198kg.. Před 20roky 216kg, před 12ti roky 208kg, slavný VTEC před osmi roky 213kg a dnešní VFR 1200 267 pohotovostních kilo..

VFR byla zvláštní bezúdržbovým a blbu vzdorným rozvodem ozubeným soukolím, VTEC i nová VFR už mají řetěz a napínák, navíc všichni výrobci šli s váhou dolů a výkonem nahoru, ale VFR ne.. Zkuste provnat v roce 2000 Suzuki GSX-R 750 s VFR 800Fi, trochu směšné srovnání, že? (ano, pletu hrušky s jabkama, suzuki šla směrem do sportu, kdežto VFR se zařadila mezi cestovatelské stroje, pro sport bylo určeno CBR) I Blackbird važí tolik co VFR (224kg suchá) a to má o polovinu větší výkon.. Prostě VFR vyvrcholila vývoj modelem 800Fi, VTEC je krásný , turbo efekt je zajímavý, ale co z toho, když to jede hůře než 800Fi?!

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #21

C.J.>VFR v době vzniku nevážila oproti ostatním motorkám o moc více a mohla se zařadit mezi supersporty jako GSXR 750 (220kg pohotovostní) a ZXR 750 (231kg pohotovostní) Před 24mi roky měla VFR suchou hmotnost 198kg.. Před 20roky 216kg, před 12ti roky 208kg, slavný VTEC před osmi roky 213kg a dnešní VFR 1200 267 pohotovostních kilo..

VFR byla zvláštní bezúdržbovým a blbu vzdorným rozvodem ozubeným soukolím, VTEC i nová VFR už mají řetěz a napínák, navíc všichni výrobci šli s váhou dolů a výkonem nahoru, ale VFR ne.. Zkuste provnat v roce 2000 Suzuki GSX-R 750 s VFR 800Fi, trochu směšné srovnání, že? (ano, pletu hrušky s jabkama, suzuki šla směrem do sportu, kdežto VFR se zařadila mezi cestovatelské stroje, pro sport bylo určeno CBR) I Blackbird važí tolik co VFR (224kg suchá) a to má o polovinu větší výkon.. Prostě VFR vyvrcholila vývoj modelem 800Fi, VTEC je krásný , turbo efekt je zajímavý, ale co z toho, když to jede hůře než 800Fi?!



Pravdu má ten hoch...bohužel. Udělali z toho jinou motorku, než bývala, pro jiné lidi, než kterým byla dříve určena, a taky bohužel zničili tu jedinečnost, kterou dřív ta motorka skýtala. Namísto toho je to dneska cestovní mamut.

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 22:21 | Nahoru | #22
vtec je odsuzovaný kvůli tomu kopanci?

já bych to viděl jako výhodu, jezdil sem na 2T s přívěrou a ten kopanec při otevření přívěry byl návykový a úžasný...pak sem přešel na cbr 600f, sice nejnovější model, plný elektorniky a výkon snad 8x větší oproti předchozí 125 2T, ale byla to nuda, pořád to sterilně táhlo bez výkyvů a nástupů, byla nudná a šla z domu ještě tu sezónu...za sebe říkám, že raději vtec, který dá ten okamžitý a zábavný nárust výkonu, než sterilní a nudný zátah

toť můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 22:31 | Nahoru | #23

rich.puzzle>vtec je odsuzovaný kvůli tomu kopanci?



ne ne, vůbec ne (teda spoň za mě), ale jde o to, že VTEC byl představen s tím, že kombinuje výhody dvouventilu - lepší průběh výkonu odspod a 4ventilu - neumírá tak brzo jako dvouventil a má tah i ve vysokých otáčkách. Těžko říct co se nepovedlo, ale VTEC jede v nižších otáčkách na dva ventily znatelně hůře než starší VFR na čtyři ventily.. Toť vše, ten kdo nejel na starší VFR bude s VTECem určitě spokojen Ale majitelé starší VFR nemají žáden důvod měnit stroj, leda kvůli designu

Navíc poměr výkon/hmotnost je u takhle nových motorek fakt ostuda

Stará VFR 750 z roku 86 (106 koní a 198kg) natrhne VTECu (108 koní a 218 kg) bez problémů prdel.. Řekl bych, že po vývoji za 23 let to je trochu ostuda

Naposledy editováno 07.02.2010 22:36:02

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 22:36 | Nahoru | #24

C.J.>ne ne, vůbe ne (teda spoň za mě), ale jde o to, že VTEC byl předtsaven s tím, že kombinuje výhody dvouventilu - lepší průběh výkonu odspod a 4ventilu - neumírá tak brzo jak dvouventil a má tah i ve vysokých otáčkách. Těžko říct co se nepovedlo, ale VTEC jede v nižšéch otáčkách na dva ventily znatelně hůře staší VFR na čtyři ventily.. Toť vše, ten kdo nejel na starší VFR bude s VTECem určitě spokojen Ale majitelé satrší VFR nemají žáden důvod měnit stroj, leda kvůli designu



já právě četl už pár názorů mimo tuto diskuzi, že si na ten nástup při zapojení dalších 8 ventilů někteří stěžovali, proto ten můj elaborát

není třeba při 8 ventilech úspornější pro cestovatele nebo je to opravdu tak špatné, že výkon menší a spotřeba stejná oproti klasické FI.

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

7.2.2010 v 22:38 | Nahoru | #25
Spotřeba je u VTECu o litr vyšší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 22:41 | Nahoru | #26

C.J.>Spotřeba je u VTECu o litr vyšší



tak to se jim v té Hondě opravdu povedlo

to si ji asi koupí leda tak nadšenci jako já, kteří hledají něco co bude mít pěkně zubatou křivku a nestojí o uhlazenost

(reakce na) špatně startuje

7.2.2010 v 22:45 | Nahoru | #27

rich.puzzle>
to si ji asi koupí leda tak nadšenci jako já, kteří hledají něco co bude mít pěkně zubatou křivku a nestojí o uhlazenost



Jdi do ní

Ať jsme napsal co jsem napsal, tak nikdy jsme neřekl, že VTEC je špatný, protože to rozhodně není (jen nemá kouzlo starých VFR)

Chybí mu pískání rozvodových kol, ale zvuk po přepnutí na 16V to vynahradí

špatně startuje

7.2.2010 v 22:52 | Nahoru | #28
tady pro porovnání 800Fi

špatně startuje

7.2.2010 v 22:53 | Nahoru | #29
milášek

1 reakcí na tento příspěvek špatně startuje

8.2.2010 v 02:36 | Nahoru | #30
Zapojim se do dohadu o VFR a V-Tecu
Takze plusy VFR V-Tecu jsou:

1) vzhledove je hezci a modernejsi
2) lepsi podvozek
...a tim bohuzel plusy konci

a ted minusy V-Tecu oproti FI
1) v nizsich otackac je slabsi nez FI
2) zrychleni z 0 na 100km/hod ma delsi nez FI
3) motor narocnejsi na udrzbu (retez misto kol)
4) vyssi spotreba
5) vetsi hmotnost
6) spinani ventilu - zkuste jet po dalnici cestovnich 170km/hod a jebne vas To je furt sepnu-skubnu-zrychlim a musite ubrat, ale protoze uberete tak zase sepne-skubne-zrychli

Pokud ale nekdo nejezdil na starsim VFR a nechce starej kram, tak bude s V-Tecem spokojenej
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tatry Honda Bros 400 Štablik 5 1.7.2022 v 07:28 31081
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Menenie oleja Honda Bros 400 Fortyn 3 25.4.2016 v 22:43 GL1
Rozobratie tlmiča Honda Bros 400 Fortyn 5 24.2.2016 v 08:48 ja1
Zlomeny srob Honda Bros 400 Fortyn 20 1.12.2015 v 23:27 mscallisto


TOPlist