paolo_novy Přidat reklamu

Téma: koně nebo Nm
 
1.2.2010 v 08:48
Zdar tak mě napadla myšlenka, která mi nedala celý víkend spát.... co je vlastně využitelnější v běžným provozu velký výkon v koních nebo točivý moment...měl jsem Z1000 s 130k, mám s2r s cca 80k a zajímám se o Mt-01 cca 90k a 150Nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 14:13 | Nahoru | #1
Jindra650> A na kterympak dvouvalci jsi to jel? Kdyz si sednes na nejakyho velkoobemovyho choppera nebo MT01 tak muzes klidne na 2000 jezdit. Na R6 a podobnejch ctyrvalcich taky nemuzes jezdit na 4000 protoze je to tam mrtvy a ten motor trpi... Mujsis brat ohled taky na kategorie.

(reakce na) koně nebo Nm

5.2.2010 v 19:05 | Nahoru | #2

pylot>Jindra650> A na kterympak dvouvalci jsi to jel? Kdyz si sednes na nejakyho velkoobemovyho choppera nebo MT01 tak muzes klidne na 2000 jezdit. Na R6 a podobnejch ctyrvalcich taky nemuzes jezdit na 4000 protoze je to tam mrtvy a ten motor trpi... Mujsis brat ohled taky na kategorie.



Srovnavejme srovnatelne - podobny objem tyhle velkoobjemovy motory maj cely otackovy spektrum uplne jinde a velky setrvacniky, dneska i vyvazovaky jen proto aby to lidem nevycinkalo zuby, lodni naftak se taky netoci vic jak 100ot/min a kriticky otacky ma treba na 150ot/min a pak uz to lita ven. Kdyz budes podtocenymu motoru davat plnej tak ti brzo zaklepe, to snad poznas, kdy je a kdy neni podtocenej motor a kolik ho zatezovat aby mu to nevadilo Autem taky jezdis na 4tis ot treba v tom meste, kdyz jde o to jen tak popojizdet? Jinak co je na R6 tak mrtvyho pod 4tis? Na 3tis to ma mam dojem kolem 35Nm mam dojem, to je malo(trinda ma 36Nm max nekde ve 4tis ot)? Neni to nejvic, ale ten motor ma vyuzitelny pasmo otacek pres 11tis, kdy proste nejak tahne aniz by to s nim rumplovalo, coz se o 2v at uz pullitry nebo treba vecko z transalpa moc rict neda

Naposledy editováno 05.02.2010 19:08:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist