globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: triumph Daytona T595
30.1.2010 v 19:30
Nazdar všem,přemýšlím o koupi DAYTONY 595 a rád bych nějaké informace o tomhle motocyklu.Je to rok 98,najeto cca 50000km.Na co si dát pozor a prostě tak.
Je to hodně zajímavý stroj a láká mě designem a motorem.Měl jsem možnost se povozit na triplu a ten motor mě dostal.Tohle je taková nostalgie,do které když se zakoukáte tak ji musíte mít
Díky všem za reakce


Naposledy editováno 20.04.2010 22:46:31
Anketa: koupit nebo ne
ano
86%
24
ne
14%
4
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

16.2.2010 v 04:26 | Nahoru | #31
No vidíš jak je pěkná.Vypadá moc hezky

(reakce na) triumph Daytona T595

16.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #32

BernysT595>No vidíš jak je pěkná.Vypadá moc hezky



Je super,dík moc

triumph Daytona T595

22.3.2010 v 09:10 | Nahoru | #33
Tak jak se vám všem jezdí?

[img]

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

7.4.2010 v 00:06 | Nahoru | #34
Moc povedenej stroj a na ty kilometry bych jí vůbec neřek! A jak zní ten lauf? s ním to vypadá vo hodně líp - parádně vynikne ten letmák

(reakce na) triumph Daytona T595

12.4.2010 v 00:15 | Nahoru | #35

Dzimy>Moc povedenej stroj a na ty kilometry bych jí vůbec neřek! A jak zní ten lauf? s ním to vypadá vo hodně líp - parádně vynikne ten letmák



Jo jo,proto jsem ho tam dal.A ten zvuk je neskutečný ,nádhera

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

12.4.2010 v 06:04 | Nahoru | #36
Kocicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) triumph Daytona T595

13.4.2010 v 23:30 | Nahoru | #37

Racing.angel>Kocicka


Děkuji

(reakce na) triumph Daytona T595

14.4.2010 v 21:12 | Nahoru | #38
Pedroza> Uz se tesim na vyjizdku

2 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

30.4.2010 v 16:41 | Nahoru | #39
krásná motorka, jenom u staré T595ky je potřeba dát si pozor na pár věcí... jestli bylo sáhnuto do převodovky, protože T595 měly problém se čtvrto rychlostí, která vyskakovala do falešného neutrálu a klidně s sebou vzala celou převodovku Triumph to kdysi svolával a měnil zadarmo, tak koukni na tohle...

ten zvednutý laďák je prostě parádní, krásně vynikne letmák... jinak minimálně co dva roky měnit chladicí kapalinu, protože jak je starší, tak odrovná těsnění a to už není žádná radost...

taky při tom stáří by to chtělo překontrolovat ty tři hadice, které vedou od té chujovinky co ovládá volnoběh (nevím jak se tomu nadává česky, anglicky to je Idle Air Control Valve) na pravé straně motoru ke škrticím klapkám, protože při tom věku by mohly odejít hodně brzo a pak by to mohlo zlobit (ale pokud ti volnoběh nijak neblbne, tak asi budou měněné :))

jinak ještě jednou musím říct, že nádherná motorka a ať slouží líp než ta moje, na které furt musím vychytat plno much, ale nejsou finance

jinak na servis musím doporučit Haynesův manuál, tam najdeš jak periody kdy co kontrolovat, tak krásné návody krok po kroku jak co udělat

(reakce na) triumph Daytona T595

5.5.2010 v 15:55 | Nahoru | #40
Skvara>díky,ta čtyřka je známá,mě to skočilo snad 2x,ale to jen když jí hodně naložíš.Je potřeba ten kvalt pěkně doklapnout.Jinak se to zdá všechno v pohodě.Všechny provozky jsem vyměnil hned po koupi,tak snad v poho Nevíš kde stáhnu ten manuál? Díky

(reakce na) triumph Daytona T595

14.10.2016 v 10:47 | Nahoru | #41
Skvara> Zdravím, sice trošičku se zpožděním, ale narazil jsem teď na tuhle diskuzi ohledně T595. Mám od července Speeda s T595 z roku 2001 a chci na něm měnit chladící kapalinu. Co tam dáváš za kapalinu? Jde mi o to, že u nějakýho Castrolu jsem narazil na to, že není doporučený pro motory ze slitiny s magneziem, což T595 je. Jinak mi byl doporučený Motul Motocool Expert. A jakým způsobem tu chladící kapalinu měníš, povoluješ při tom ten vypouštěcí šroubek na boku levýho válce (č.1) nebo to vypouštíš nejspodnější hadicí u čerpadla, propláchneš obyč. vodou, naplníš kapalinou, odvzdušníš a hotovo?

Před časem se mi stalo, že volnoběžný otáčky najednou vyskočily na cca 1500-1600 ot/min. Tak jsem pátral čím by to mohlo být a narazil jsem na anglických fórech taky na ev. problém s těma hadičkama od IACV, že puchří, praskají a přisávají falešný vzduch. Ovšem po několika dnech se to najednou spravilo "samo". Je fakt, že jsem poté co se to podělalo na nějaké 4 hodiny odpojil baterku, tak možná nějaký restart...

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

15.10.2016 v 02:20 | Nahoru | #42
vodu vypusť oběma způsoby... jak dole na hadici... tak i tím šroubem na válci(u válců zůstává voda)

(reakce na) triumph Daytona T595

26.10.2016 v 16:41 | Nahoru | #43
tomasNJ> Nějak mi to hlava nebere, jak může u válců zůstávat voda a z jakýho důvodu by tam vlastně měla zůstávat? Vždyť, když dole povolím tu nejnižší hadici u čerpadla a nahoře otevřu nalévací víčko, ten odvzdušňovací šroub vedle něho a víčko na expanzce aby tam šel vzduch, tak by měla podle fyziky voda samospádem vytéct dolů komplet z celýho systému. Navíc, vždyť ten šroub je cca v půlce výšky motoru. Každopádně, Trumpetu mám krátce, cca 3 měsíce a navíc je to můj první "vodník", takže se právě seznamujem a jsem vděčnej za každý info.

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

6.11.2016 v 22:00 | Nahoru | #44
prostě zůstává...nijak sem to neštudoval...ale je to tak...takže oběma :)

(reakce na) triumph Daytona T595

6.11.2016 v 22:58 | Nahoru | #45
tomasNJ> nu jo, prostě, je to tak... když zůstává, tak zůstává...

triumph Daytona T595

14.11.2016 v 22:00 | Nahoru | #46
Zdravím vespolek, o víkendu jsem z Trumpety vydoloval akumulátor, abych ho uložil k zimnímu spánku a po vyndání ze schránky na mě na bocích vykoukly dva konektory, uložený na volno v tý schránce. Napadlo mě, že ten jeden je možná k diagnostice, ale druhej nevím, ten je zabalenej jak mumie a vypadá, že je šedý. Je to Speed Triple 955i, r.v. 2001. Neuměl by je někdo identifikovat?















Naposledy editováno 14.11.2016 22:14:47

1 reakcí na tento příspěvek triumph Daytona T595

17.11.2016 v 13:51 | Nahoru | #47
Prostřední foto je OBD konektor na diagnostiku, poslední fotka je konektor alarmu.

(reakce na) triumph Daytona T595

17.11.2016 v 16:54 | Nahoru | #48

Tommy píše: Prostřední foto je OBD konektor na diagnostiku, poslední fotka je konektor alarmu.



Super, moc díky za info...

triumph Daytona T595

17.11.2016 v 20:44 | Nahoru | #49
Kdybys chtěl Speeda někdy napíchnout na ten OBD konektor, je tu na motorkářích návod jak na to se softwarem TuneECU: TuneECU

triumph Daytona T595

18.11.2016 v 02:34 | Nahoru | #50
No zatím jsem o napíchnutí diagnostiky neuvažoval, mám Speeda krátce a nemám s tím zatím žádnou zkušenost. Nicméně před časem se vyskytla u Speeda jedna "anomálie", která možná diagnostiku bude chtít. Z ničeho nic mi jeden den po nastartování volnoběžný otáčky vystoupaly až na cca 1600 ot. Když jsem pak zařadil jedničku, tak klesly na klasických 1000-1200 ot. a po opětovném vyřazení na neutrál opět stouply na těch cca 1600. Na jízdu jako takovou to ale nemělo znatelný vliv.

Nic jsem předtím se Speedem nedělal, krom toho, že jsem na doporučení servisáka hadičkou na pravém boku motoru vedoucí z pod nádrže vypustil trocha oleje z airboxu. Předpokládám, že je to odkalovací hadička airboxu, je dole zakončená hliníkovou zátkou. Ovšem to si myslím, že s těmi otáčkami nesouvisí. Jednomu kolegovi s Triumphem Sprint RS 955i se stejným motorem co mám já to dělá prý občas taky a pro jednou mu pomohlo, že na noc odpojil baterku. Takže jsem jí taky na pár hodin odpojil. Po opětovném připojení se žádná změna neudála, ovšem cca po třech nebo čtyřech dnech se to najednou spravilo samo, opět byly po nastartování volnoběžný otáčky cca 1000-1200 ot. a od tý doby je to v pořádku.

Nemáš s tímhle problémem nějakou zkušenost nebo neznáš někoho, kdo by měl a věděl by čím to může být?

triumph Daytona T595

18.11.2016 v 05:43 | Nahoru | #51
Zkusil bych se podívat na ICV, což je ventil volnoběhu. Může se zasekávat, nebo je zanešený. Případně je nějaká netěsnost v sání.





triumph Daytona T595

18.11.2016 v 09:16 | Nahoru | #52
Ten kolega se Sprintem našel u koncovky tý jedný drážkovaný hadičky vedoucí od ICV prasklinu, tak jí opravil, aby to eventuelně nesálo falešný vzduch, chvilku to prý bylo dobrý, ovšem teď psal, že se to při poslední jízdě objevilo zase a otáčky stoupají až cca ke 2000 ot. Jestli se díval na ten ICV samotný, to nevím, psal, že zkontroluje ukostření, jestli se to někde navíc neukostřuje, kvůli tomu, že se to mění po zařazení jedničky, kdy to klesne na normální mez a po vyřazení na neutrál to zase stoupne nad normál.

Naposledy editováno 18.11.2016 09:18:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
rozdíl svody Daytona / Speed 955 Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955, Triumph D... kokoška. 4 30.10.2023 v 22:14 kokoška.
Názor na Triumph Daytona T595 Triumph Daytona T595i ozak1968 3 25.7.2019 v 22:30 ozak1968
Daytona 595 Triumph Daytona T595i kettenkrad 2 2.9.2015 v 12:53 kettenkrad
Quiz :) Triumph Daytona T595i thor83 13 4.3.2014 v 19:17 thor83
Vytéká chladící kapalina Triumph Daytona T595i J.o.r.g 7 1.11.2013 v 17:00 J.o.r.g


TOPlist