Téma: Stále mě stírají stěrače na nic nereagují
 
28.1.2010 v 17:53
Ahoj,

no takže tu mám další problém s autem Je to Fiat Tempra 2.0ie rv. 91 po tom co jsem ztratil klíče a zase je nechal podle spínačky vyrobit mě zašli stírat stěrače a prostě nejdou vypnout a na páčku nereagují. Začli takto stírat hned jak se chlapíkovi podařilo otočit klíčem(to se mu totiž podařilo dvakrát pak už ne a musel spínačku vymontovat) díval jsem se na kablíky co vedou do té páčky a vypadají neporušeně a ostatní funkce na páčce fungují taky. Musel jsem vyndat pojistku a ted jezdím bez ní, jinak stírá jak přední tak zadní stěrač. Tuší někdo čím by to mohlo být ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 09:43 | Nahoru | #1

firecracker>no ono to začalo dělat jese pred výměnou po prvním otočením klíčku nějak se podařilo otočit klíčkem jeste pred výměnou pak už ne a tak se musela vyměnit, ale je fakt ze to otacel kombinackama a docela to rval, ale jak jsem psal páčka funguje, tedy ostatni funkce na páčce fungují a když jsem se díval na kabely co vedou do té páčky tak vypadaly v pohodě. No jestli jsem to pochopil tak bych se měl podívat na drátky co vedou do té páčky že ? Jinak vím, že Fiaty obecně asi nebudou the Best a zvlášť ne 20 let starý Fiaty, ale darovanému koni ...


Já bych na to šel obyč. multimetrem. Sundej plasty pod volanetem aby ses dostal ke svorkovnici pro páčku ovládání stěračů. Čekám, že do ní povedou 4 dráty. Jeden přívodní a tři výstupní. Výstupy budou první a druhá rychlost stírání a cyklovač. Mezi tím přívodním a všemi výstupním bych po odpojení betarky bych změřil odpor na tej svorkovnici - pokud je tedy pro tu páčku samostatná. Ovšem je divný, že jede i zadní stěrač. Je ovládanej stejnou páčkou? Já zadní stěrač na Unu ovládal na přístrojovce. Pokud je ovládanej i tou páčkou, tak tam bude i výstup pro zadní stěřač a tam bych změřil odpor taky. Pokud bude do 1 ohmu, tak jsou kontakty na páčce seplý a problém bude v ní. Spínačka je pouští proud přes relé do celýho kabelovýho svazku. Můžeš měřit i napětí se zapojenou aku, ale pojedou ti stěrače a to mi přijde zbytečný.

e: Když budeš mít rozpojenou svorkovnici, změr její obě části na možný vzájemný zkrat některých vodičů v ní. Ze zadní strany.

Naposledy editováno 29.01.2010 09:56:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 10:31 | Nahoru | #2
Poggy>
Díky za radu jen bych si to potřeboval trošku ujasnit. Ta páčka ovládá ostřikování, to funguje, ovládá odmlžování zadního skla, to taky funguje pak jsou tam dvě rychlosti pro zadní stěrač(to se pouští otočením kolečka) další dvě rychlosti pro přední stěrač(taky otočením kolečka na páčce) a pak můžu páčku zmáčknout nahoru a jednou mě to setře a nebo ještě můžu s otočením kolečka kombinovat dvě polohy páčky dolu kdy to taky začne stírat(vepředu) měl jsem oddělaný ten plast pod volantem a do tá páčky vede krytý svazek asi 6 drátů a ten se ztrácí v té páčce. Nevím co je to svorkovnice ... ale jak jsem psal ty dráty se ztrácí uvnitř té páčky

Naposledy editováno 29.01.2010 10:33:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist