globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italský kur.y předražený
21.1.2010 v 09:08
Zdravím všechny
Když máme tu zimu tak jsem se pustil do udržby mazla. A protože mi krapet máčela přední pravá vidlice tak jsem se rozhodl,že vyměním simerink. Nedělám to poprvé, o to víc mě zarazilo,když jsem obcházel prodejce,že nikdo vlastně neví jaký typ simerinku tam je(mají to tak udělané naschvál). Z toho plynulu,že budu muset koupit originál. Došel jsem tedy ke známému,který se simerinky a ložisky zabývá ať se mi na něj poptá. Když jsem se za týden vrátil a on mi řekl cenu tak to se mnou málem šlehlo. U SV mě stál jeden kolem 200Kč(nepamatuji si to přesně) a za jeden simerink plus dva O-kroužky(který nejsou potřeba) na Raptora chtěli 3000Kč !!!!!
To mě tak naštvalo,že jsem hned přemýšlel,že koupím nějaký japonský vysavač. Nakonec jsem se rozhodl,že to tak nenechám a vidli jsem rozbral,došel přímo do výroby a tam mi ho udělali podle originálu za 250Kč
Takže lidi zbytečně nevyhazujte prachy za p.coviny Já takhle uštřil na dvou simerinkách 5500Kč
Anketa: Máte s Italalkama podobný zkušenosti?
ano,jsou to k.rvy
79%
79
ne
9%
9
Japonci jsou to samý.
12%
12

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 11:43 | Nahoru | #31

Molex>tak já nebrzdim tak desky neřešim na SV jsem za 8000km co jsem ho měl na brzdy nemusel sáhnout a byli pořád jak nový :)



ty origa mi drží cca sezonu - 15000km a 2-3 okruh

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 11:44 | Nahoru | #32
Honda je MRDKA, já jen že jsem to tu neviděl, tak jsem to sem střelil

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 11:45 | Nahoru | #33
illMedvedGuzzin.. tak já skoro nebrzdil a kdyz tak motorem... Klidně z 140 na 50:)
brzdy používám fakt jen pro zastavení...:)

ale tak SV šlo do světa ted to bude jiný kafe:) ikdyž taky dvouvál :)

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:11 | Nahoru | #34
Molex> dvouvál chválim jaký?

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:22 | Nahoru | #35
BMW GS 1150

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:23 | Nahoru | #36
hááááá zvadlý kozy

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:25 | Nahoru | #37
illMedvědGuzin... hlavně že tobě to pořád stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:33 | Nahoru | #38

Molex>illMedvědGuzin... hlavně že tobě to pořád stojí



podívej, guzzí válce, ty tak krásně z pod kapoty trčí jako nežná voňavá prsíčka mladé dívky se sladkými, 17 roky. Zato u BMW to dole visí jak u zasloužilé důchodkyně po 6ti vlčatech kdepak kdepak, měl bys zainvestovat a pořídit si pořádnou push-upku

a ještě něco ;)



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:36 | Nahoru | #39

illMedvědGuzzin>dvouventil nebo čtyřventil? Dvouventil opravdu není nic složitého ale beru, pokud jsi to doma nikdy neměl nebo o tom jenom četl, může se to jevit složité



No ja to doma mam (748 a 916 SPS) a serizovani ventil.vuli mi teda prijde slozite az moc. Abys to udelal poradne, musis mit hlavy na banku, na motorce to poradne udelat nejde.

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:37 | Nahoru | #40

natysmoto>No ja to doma mam (748 a 916 SPS) a serizovani ventil.vuli mi teda prijde slozite az moc. Abys to udelal poradne, musis mit hlavy na banku, na motorce to poradne udelat nejde.



o tom mluvím, čtyřventil na doma není uplně easy, zatímco dvouventil ano.

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:39 | Nahoru | #41
ale tak já uznávám, že je to hezkej stroj :) ale ja dávám přednost německý funkčnosti před italskou elegancí :)

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:42 | Nahoru | #42

Molex>ale tak já uznávám, že je to hezkej stroj :) ale ja dávám přednost německý funkčnosti před italskou elegancí :)



hezkej nehezkej, ty, poslouchej, že ty jsi na tzv. jezevčíky

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #43
to bylo že uznávám že Guzzina je hezká

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:47 | Nahoru | #44

Molex>to bylo že uznávám že Guzzina je hezká



neokecávej to, zpátky k zvadlým kozám

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:51 | Nahoru | #45
tak dobře... Guzzina už pochopila že dvouvál by neměl bejt u sebe... i že by bylo asi dobrý se otočit prsama tam kam chci jet... i že kardan je sakra dobrá věc... ale ještě k dokonalosti jim chybí dalších 90° :)

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:56 | Nahoru | #46

Molex>tak dobře... Guzzina už pochopila že dvouvál by neměl bejt u sebe... i že by bylo asi dobrý se otočit prsama tam kam chci jet... i že kardan je sakra dobrá věc... ale ještě k dokonalosti jim chybí dalších 90° :)



dobrě

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 12:58 | Nahoru | #47
víš co k tomu si každej dojde sám... jako já...
0° Suzuki GS 500 E
90° Suzuki SV 650 S
180° BMW GS 1150

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:17 | Nahoru | #48
Molex> já přemýšlím o dvanáctikilu

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:18 | Nahoru | #49
Kámoš před lety rozflákal Canyona (jen na plasty) a když jsme zjišťovaly cenu tak jsme zjistily že jsou dražší než celá nová motorka.

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:19 | Nahoru | #50
1150 je poslední poctivej kovářskej bavorak... pak uz je to jen moc elektroniky atd... každej ti to řekne :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:29 | Nahoru | #51
Molex> když ta 1150 mi připadá hrozně neohrabaná..chtěl bych i možnost sportovnějšího svezení..

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:32 | Nahoru | #52
je to cestak >> spolehlivost, pohodli:)

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:34 | Nahoru | #53

mates86>Molex> když ta 1150 mi připadá hrozně neohrabaná..chtěl bych i možnost sportovnějšího svezení..



myslíš třeba:

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:35 | Nahoru | #54
ale taky to evidentne jde a já myslim že i s tema 85 konma a hlavne temer 100Nm budes mit co delat

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:37 | Nahoru | #55
slušný spíš mi jde o to,že 1200 je menší

(reakce na) Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:40 | Nahoru | #56
illMedvědGuzzin> No, sice mám teda taky boxéra, ale ten komiks fakt vtipnej

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 13:41 | Nahoru | #57
12ka je o sem si všim oproti 1150 lehčí o 30kg, míň odolná a víc silniční. A víc elektriky jak už bylo řečeno

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 15:31 | Nahoru | #58
nejlepší gs 1150 je rok 00-02 od 03 je má motor 4 svíčky a je tam všemi zatracovaný posilovač brzd, který se zatím posral pár lidem když to nemíň potřebovali Hádat se o tom která (1150 nebo 1200) je lepší nebudu, ale s tou sportovní jízdou ... jel jsem na 12 a musím říct že si se zatáčkama poradí líp než ten hloupej Hornet

Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 16:06 | Nahoru | #59
Pertla: To víš objem (a tím pádem krouťák) nic nenahradí :)
já mám 02 ale asi mám EVO brzdy (mám modrý vidlice) a ABS tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený

21.1.2010 v 17:10 | Nahoru | #60
Taky jeden guzzácko-bavorácký

[URL=
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 3KP 7 9.6.2021 v 17:24 Gahan37
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 zoom 10 17.5.2021 v 22:15 3KP
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 ancaaa 9 7.4.2021 v 21:30 strakon
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 Daniel37 14 10.11.2020 v 08:31 Ivos


TOPlist