Když máme tu zimu tak jsem se pustil do udržby mazla. A protože mi krapet máčela přední pravá vidlice tak jsem se rozhodl,že vyměním simerink. Nedělám to poprvé, o to víc mě zarazilo,když jsem obcházel prodejce,že nikdo vlastně neví jaký typ simerinku tam je(mají to tak udělané naschvál). Z toho plynulu,že budu muset koupit originál. Došel jsem tedy ke známému,který se simerinky a ložisky zabývá ať se mi na něj poptá. Když jsem se za týden vrátil a on mi řekl cenu tak to se mnou málem šlehlo. U SV mě stál jeden kolem 200Kč(nepamatuji si to přesně) a za jeden simerink plus dva O-kroužky(který nejsou potřeba) na Raptora chtěli 3000Kč !!!!!
To mě tak naštvalo,že jsem hned přemýšlel,že koupím nějaký japonský vysavač. Nakonec jsem se rozhodl,že to tak nenechám a vidli jsem rozbral,došel přímo do výroby a tam mi ho udělali podle originálu za 250Kč
Takže lidi zbytečně nevyhazujte prachy za p.coviny Já takhle uštřil na dvou simerinkách 5500Kč
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
brzdy používám fakt jen pro zastavení...:)
ale tak SV šlo do světa ted to bude jiný kafe:) ikdyž taky dvouvál :)
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený
Molex>illMedvědGuzin... hlavně že tobě to pořád stojí
podívej, guzzí válce, ty tak krásně z pod kapoty trčí jako nežná voňavá prsíčka mladé dívky se sladkými, 17 roky. Zato u BMW to dole visí jak u zasloužilé důchodkyně po 6ti vlčatech kdepak kdepak, měl bys zainvestovat a pořídit si pořádnou push-upku
a ještě něco ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený
illMedvědGuzzin>dvouventil nebo čtyřventil? Dvouventil opravdu není nic složitého ale beru, pokud jsi to doma nikdy neměl nebo o tom jenom četl, může se to jevit složité
No ja to doma mam (748 a 916 SPS) a serizovani ventil.vuli mi teda prijde slozite az moc. Abys to udelal poradne, musis mit hlavy na banku, na motorce to poradne udelat nejde.
natysmoto>No ja to doma mam (748 a 916 SPS) a serizovani ventil.vuli mi teda prijde slozite az moc. Abys to udelal poradne, musis mit hlavy na banku, na motorce to poradne udelat nejde.
o tom mluvím, čtyřventil na doma není uplně easy, zatímco dvouventil ano.
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italský kur.y předražený
1 reakcí na tento příspěvek Italský kur.y předražený
[URL=
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 | 3KP | 7 | 9.6.2021 v 17:24 Gahan37 |
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | zoom | 10 | 17.5.2021 v 22:15 3KP |
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 | ancaaa | 9 | 7.4.2021 v 21:30 strakon |
Regulátor dobíjení Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | Daniel37 | 14 | 10.11.2020 v 08:31 Ivos |