paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
19.1.2010 v 18:31
Zdravím, rád bych se zjistil rozdíly v jednoválcových modelech BMW 650 GS/Dakar. Myslím tím co se s jakým rokem změnilo atd. Taky jak velký je rozdíl (spotřeba, pocit z jízdy...) v motoru s 2 svíčkama a 1. Děkuji.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:43 | Nahoru | #1
Ladínek: Ahoj! Také jsem vloni touto dobou uvažoval o pořízení BMW F650GS nebo Dakar. Dokonce jsem měl jedno už v garáži, ale musel jsem ho vrátit. Bylo to ale způsobeno zanedbáním přípravy motorky ze strany prodejce.
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:56 | Nahoru | #2

storeman>Ladínek: Ahoj! Také jsem vloni touto dobou uvažoval o pořízení BMW F650GS nebo Dakar. Dokonce jsem měl jedno už v garáži, ale musel jsem ho vrátit. Bylo to ale způsobeno zanedbáním přípravy motorky ze strany prodejce.
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?



650GS je nesmrtelna motorka. Pokud koupit a mit jakekoliv ambice vyjet mimo silnici, tak na 100% vzit Dakar verzi.
Ja mam 172 cm a kratke nohy. Snizene sedlo je o 3cm nizsi nez standard. Take se da poridit o 3cm vyssi nez standard. Podarilo se mi vymenit muj standard za snizeny typ a jezdilo se na tom skvele. A rozhodne nemam pocit ze bych "sedel v motorce" Se snizenym sedlem to ma vysku cca 840 mm. Da se to o dalsi cca 2cm snizit na prednich vidlich, ale to je vse. Snizeni zadku je komplikace.
Oplastovana je, ostatne jako vsechny motorky mimo vylozene off. Ale pridavne padaky dopredu to jistily. Na motokros to tedy neni, ale po lesnich a polnich cestach se pohodlne dostanes vsude, vcetne prudsich vyjezdu i sjezdu (vypnute ABS)
Jinak za me muzu 650GS Dakar nanejvys doporucit. Maximalni spokojenost, maximalni spolehlivost

Naposledy editováno 19.01.2010 20:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 21:08 | Nahoru | #3
storeman> Mě u toho Dakara lákala možnost dokoupení doplňků. Kufrů, padáků atd. Musím říct, že KLRko mi padlo do ruky jako ulitý. Škoda, že je nedělali také v modré barvě. Doufám, že mě ještě necháš povozit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist