globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nemůžu SE rozhodnout→poradte
Zdravím,fakt nevim kterou dvacu koupit,chtel bych ji na dojizdeni do skoly(cca 23km denne),obcas se jet vyblbnout do lesa,obcas si nekam dal vyrazit,(da se rict ze na kazdodenni jizdu),tak jestli by jste mohli každy něco napsat,budu jen ráád
Anketa: Kterou by jste si z těchto koupily a PROČ?
Aprilia mx 125
10%
7
Cagiva supercity 125
13%
9
Husqvarna sm 125
14%
10
Yamaha dt 125
25%
18
Yamaha xt 125
38%
27

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

16.1.2010 v 23:26 | Nahoru | #61
jirreich>Zdravim,na to na motorku co chceš si myslim že by ti 2T mohl vyhovovat..samozřejmě jak uš tu někdo zmiňoval 4T je samozřejmě se spotřebou 2-3 litry levnější záležitost kdežto 2T 5-6 litrů,ale tak ty nebudeš dojíždět zas tak daleko takže tam bych řekl že ten 2T nebude problém(když chceš dá se i s tim 2T jezdit s lehkou rukou třeba za 4 litry,ale zas když za to budeš tahat tak ti tam klidně 7 nateče.. )...já třeba mám školu cca 40 kiláků od báráku a taky na 2T dváce v sezoně občas dojíždim...ale tak 4T nejsou taky špatný stroje to v žádném případě to chce vyzkoušet a uvidíš co ti sedne...já osobně bych ti na tohle ježdění doporučil buďto yamahu dt nebo kawasaki kmx je to podle mě docela jedno kterou ty motorky jsou si dost podobný...

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 10:12 | Nahoru | #62
jirreich> Ahoj.Kdybych chodil ještě do školy jak ty,vybral bych si dvoutakta,protože si myslim že ve stopětadvacítce je zábavnějši.Provoz je na něm sice drahží,ale zase oprava motoru tě vyjde proti čtyřtaktu na polovičku.Měl sem kdysi aprilku RS 125 a do itala bych znova nešel.Podle mě je třeba DT super motorka léty prověrena a je to japonec,toho bych se nebál.

1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 10:49 | Nahoru | #63
Tak ze 4t(kdybych mnel koupit)tak než xt bych vzal MZ 125sm.A ze dvou asi to dt nebo aprilku mx.

nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 11:03 | Nahoru | #64
Je to jednoduchy...vsecko je to o penezich...sam si musis spocitat jestli utahnes dvoutakt se vsim vsudy(i s pripadnou GO). Na ctyrtaktu pokud nebudes mit velkou smulu tak motor delat nebudes. Urcite vem ale endurko kdyz te ten vykon na silnici omrzi, muzes se jit vyradit nekam do terenu Tyhle maly motardy podle me nemaj smysl-na silnici to pojede stejne, jsou na to drahy gumy a prijdes o ten teren...

1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 12:31 | Nahoru | #65
mrkni na Yamaha TDR na cestu super a na takove to jezdeni po motocrossove trati tak toho se tez neboji, osobne jsem ji mel sem tam jsem to prohnal mimo silnici akorat neni na skoky na lavicích z hlediska tuhosti tlumicu (spise oleje ) ale to uz je na vlastnim nastaveni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 12:45 | Nahoru | #66

bukaj>mrkni na Yamaha TDR na cestu super a na takove to jezdeni po motocrossove trati tak toho se tez neboji, osobne jsem ji mel sem tam jsem to prohnal mimo silnici akorat neni na skoky na lavicích z hlediska tuhosti tlumicu (spise oleje ) ale to uz je na vlastnim nastaveni



TDRko tahá do terénu s odpuštěním jen prase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #67

PosMiros>TDRko tahá do terénu s odpuštěním jen prase



souhlas... dejme tomu jeste nejakou polni cestu, ale na krosovou trat, chudak motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 13:04 | Nahoru | #68
Cosmogagy> proč by TDR v terénu nějak zvlášť trpěla?tak ono by trpěla při velkých skokách to určitě ale na to psal že to neni tak mi nepřipadá že by jinak nějak zvlášť trpěla...pokud vim tak je to hodně podobný(možná i stejný nevim přsně )podvozkově i motorově s DT a to znám docela dobře a nepřipadá mi že by v térénu trpěla... ale tak jestli je mezi DT a TDR nějaký zásadnější rozdíl tak je to možný,ale nezdá se mi to...

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 13:39 | Nahoru | #69

JardaDKZ>Cosmogagy> proč by TDR v terénu nějak zvlášť trpěla?tak ono by trpěla při velkých skokách to určitě ale na to psal že to neni tak mi nepřipadá že by jinak nějak zvlášť trpěla...pokud vim tak je to hodně podobný(možná i stejný nevim přsně )podvozkově i motorově s DT a to znám docela dobře a nepřipadá mi že by v térénu trpěla... ale tak jestli je mezi DT a TDR nějaký zásadnější rozdíl tak je to možný,ale nezdá se mi to...


DT a TDR je úplně jiný.... jediný co je tam stejný je motor

1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 15:38 | Nahoru | #70
take kecy 4takt vs 2takt je ti 16 máš minimálně 2 roky do silnější motorky takže rozhodně 2takt a kdybych si měl já dneska vybrat 125 tak jdu rozhodně do Husy SM motard který jede 150,má super zrychlení a v zatáčkách dá každému na prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 15:46 | Nahoru | #71

kony008>take kecy 4takt vs 2takt je ti 16 máš minimálně 2 roky do silnější motorky takže rozhodně 2takt a kdybych si měl já dneska vybrat 125 tak jdu rozhodně do Husy SM motard který jede 150,má super zrychlení a v zatáčkách dá každému na prdel



akorat nezapomen dodat ze zere jak sestikilo + kvalitni olej.. a kdyz se nahodou zadre - prece jen ta vydrz motoru neni buhvijak velka, protoze je ten vykon docela vysoky na tak maly objem - tak to sou celkem slusny palky navic..
a co se tyce davani na prdel v zatackach - zalezi na jezdci...

a doporucovat nekomu kdo to ma na dojizdeni do skoly, takze chce spolehlivost a nejspis i dost ekonomickej (rozumnej levnej) provoz tady tuhle Husku, to mi prijde vcelku ujety... tady je vazne na miste doporucit ctyrtakt ktery jede sice "jen" 110 treba (pokud se jedna o motard/enduro), ale zere necely tri litry, nelejes do benzinu drahy olej a motor vydrzi daleko vetsi naloz kilometru...
pokud by chtel ostryho motarda na litani a vyblbnuti, tak je na miste doporucit zase dvoutakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 15:51 | Nahoru | #72
Cosmogagy> ten olej neni nic zas tak hrozného jednou za 1500km dát 250kč za olej není zas tak hrozné....a spotřeba dá se v klidu jezdit pod 5litrů při normál jízdě žádná lechtačka.

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:05 | Nahoru | #73

kony008>Cosmogagy> ten olej neni nic zas tak hrozného jednou za 1500km dát 250kč za olej není zas tak hrozné....a spotřeba dá se v klidu jezdit pod 5litrů při normál jízdě žádná lechtačka.



to je sice pravda, ale kdo takhle s 2T jezdi?? pokud chces s 2T takhle jezdit, tak jedes stejne rychle jako 4T dvacka, ktera ma stejne o 2 litry mensi spotrebu pri takovy jizde...
a olej.. maze se pokud vim porad 1:50... co znamena 1 litr na 50 litru benalu, coz je maximalne 1000km na flasku pokud nebude jezdit 90kmh... stojim si za svym, pokud chce nekdo radit, at jde do 2T a uzije si na nem.. pokud chce kazdodenne dojizdet a jen sem tam zablbnout nekde v lese, je 4T daleko daleko vhodnejsi

Naposledy editováno 17.01.2010 16:06:41

2 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:10 | Nahoru | #74
Tak tedy půjdu nakonec asi do te MZ sm... (a jaky je rozdil mezi sm/sx??))

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:13 | Nahoru | #75

jirreich>Tak tedy půjdu nakonec asi do te MZ sm... (a jaky je rozdil mezi sm/sx??))



MZ neni spatna volba jinak SM je supermotard - sedumnactky kola, silnicni gumy, do terenu k hovnu SM je endurko - vetsi kola, da se i do terenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:16 | Nahoru | #76
jirreich>
Mám podobnej problém jak ty nevím jakou 125ccm , jestli DT 125 nebo Aprilii MX 125.4Takt nechci na 100% a novej model DTčka už taky ne , protože mi přijde docela drahý , jen zřídka sem viděl cenu pod 50 000 Kč.Takže buď tu Aprilii nebo starý DT .V terénu jezdim minimálně takže motárd by mi nevadil.Jestli se ty rozhoduješ mezi těmito motorkama tak to je fakt na tobě . Mě se osobně víc líbí Aprilie
Když už to tady píšu, tak bych se chtěl zeptat jak ta Aprilia jede ?? Asi podobně jak DT ne ?? A jestli žere taky podobně jak DT ??

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:30 | Nahoru | #77

čeplin>jirreich>
Mám podobnej problém jak ty nevím jakou 125ccm , jestli DT 125 nebo Aprilii MX 125.4Takt nechci na 100% a novej model DTčka už taky ne , protože mi přijde docela drahý , jen zřídka sem viděl cenu pod 50 000 Kč.Takže buď tu Aprilii nebo starý DT .V terénu jezdim minimálně takže motárd by mi nevadil.Jestli se ty rozhoduješ mezi těmito motorkama tak to je fakt na tobě . Mě se osobně víc líbí Aprilie
Když už to tady píšu, tak bych se chtěl zeptat jak ta Aprilia jede ?? Asi podobně jak DT ne ?? A jestli žere taky podobně jak DT ??



pokud vim aprilka je o fous vykonejsi a dravejsi, tim padem taky o neco vic zere.. a taky se o neco vic sere pokud nebazirujes na co nejvyssim vykonu, sel bych do DT, jednoznacne. zvlast kdyz se jedna o starsi stroj

nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:33 | Nahoru | #78
no DT se mi moc nelíbí ale ten výkon sem myslel že bude tak na stejno , protože sem viděl že by Aprilie měla mít 21kw a DT taky něák tak

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 16:40 | Nahoru | #79

jirreich>Tak tedy půjdu nakonec asi do te MZ sm... (a jaky je rozdil mezi sm/sx??))


na MZ se v ČR shánějí blbě ND, většinu musíš kupovat v Německu

nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 17:37 | Nahoru | #80
jn,ale tak jestli je to jenom toto takove mínus tak to by zas tolik nevadilo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 17:42 | Nahoru | #81
PosMiros> sak ja o síle nic nmnepsal je jasny ze nemuzes chtit po cestovnim enduru aby v tehle kubature drasalo hlinu,jasne DT je endurecko cistokrevne ma stejny motor jenom jiny rozety takze kdyby se nekdo chtel omezit na rychlosti tak si muze tu rozetu kupit ,jen jsem psal ze neni problem s tim sjet z cesty

nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 18:24 | Nahoru | #82
S dilama na MZ je to tak ze ony jsou i v CR ale musis hledat, ja osobne jsem zatim vse co jsem potreboval koupil v cr. Se spotrebnim zbozim problemy nejsou(brzd. desky,retezovka.olej. filtr,rozvodak)ale jinak v nemecku sezenes vse a navic se ta mz radi mezi nejsilnejsi 125 ve 4t ma jako jedna z mala plnych 11kw

Naposledy editováno 17.01.2010 20:25:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #83

bukaj>PosMiros> sak ja o síle nic nmnepsal je jasny ze nemuzes chtit po cestovnim enduru aby v tehle kubature drasalo hlinu,jasne DT je endurecko cistokrevne ma stejny motor jenom jiny rozety takze kdyby se nekdo chtel omezit na rychlosti tak si muze tu rozetu kupit ,jen jsem psal ze neni problem s tim sjet z cesty


ještě se liší motor v tom že jedna strana kliky je jiná bo DT má nakopávačku a TDR elektrický startér

1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #84
bejt tebou tak bych stejně šel do něákýho 2taktu

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

17.1.2010 v 18:43 | Nahoru | #85

čeplin>bejt tebou tak bych stejně šel do něákýho 2taktu


já těž ale je to můj subjektivní názor a ty se musíš rozhodnout co ti bude víc vyhovovat

1 reakcí na tento příspěvek nemůžu SE rozhodnout→poradte

18.1.2010 v 15:33 | Nahoru | #86
ja tež,ale asi bych si moc nezajezdil nemam tolik penez na benal..

(reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

18.1.2010 v 15:56 | Nahoru | #87

PosMiros>ještě se liší motor v tom že jedna strana kliky je jiná bo DT má nakopávačku a TDR elektrický startér



jj tak daleko jsem do toho nezahlizel ale mel jsem vzato ze ta klika se tam dava aji na nakop. a u tdr se zaslepi jen plastovou zaslepkou-

nemůžu SE rozhodnout→poradte

18.1.2010 v 16:13 | Nahoru | #88
To je zas keců o tom co je stejné a není mezi DT a TDR a zase 2T vs 4T...

4T...nic moc to nejede, žere to 3 litry, ale na dojíždění dobré
2T..jede jak svině, žere jako svině, sere se jak svině

A teď DT: Žere 4-5 litrů, nejede tak strašně jako ostatní 2t typu husky sm, aprilie mx, nebo cagivy sc, ale o to míň se sere.

Jinak to DT co je výše v inzerátu je celkem pěkné, relativně za dobré prachy, má laďák apod., ale buď byla dost bahněná, nebo je stočená

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemůžu SE rozhodnout→poradte

18.1.2010 v 16:14 | Nahoru | #89

jirreich>ja tež,ale asi bych si moc nezajezdil nemam tolik penez na benal..



No když nemáš prachy tak si motorku ani nekupuj

nemůžu SE rozhodnout→poradte

18.1.2010 v 16:58 | Nahoru | #90
Ber DTčko, je to spolehlivá a lety prověřená motka, XT je odfláknutý a líný
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna sm125 oil master jo nebo ne Husqvarna SM 125 kobliznik 1 Včera v 22:31 Kohlstein
Husqvarna SM 125 názor Husqvarna SM 125 _zbynekk_ 1 Včera v 19:43 kokoška.
Na co si dát pozor při koupi Yamahy... Yamaha DT 125 X martin12424 4 22.1.2024 v 17:25 Kohlstein
haže jiskru jen pri malych otačkách Yamaha DT 125 X Odstranovac 8 9.11.2023 v 16:38 malypavlicek
Názor na Husqvarna sm 125 2t Husqvarna SM 125 David_20 9 26.9.2023 v 01:55 hondaman1


TOPlist