globalmoto_duben_nolan





Téma: Nový 2-takt od yamahy
 
9.1.2010 v 15:46
Yamaha chystá pro rok 2011 naprostou novinku. Pozorovatelé z Yamahy zjistily, že některé profesionální jezdce motockl "brzdí", protože má malý výkon. Proto se konstruktéři rozhodly udělat obrovský pokrok na poli 2-taktních motorů. "Chtěli jsme udělat něco výjimečného a myslím, že se nám to podařilo. Nyní ale před námi stojí další problém, díky velkým rozměrům a obrovskému výkonu stále hledéme dobré šasi, které by odolalo velkému namáhání. Dalším z problému je převodovka, která je stále ve vývoji. Věřím, že až se nám podaří vše zkopletovat, zapíše se tento motor do světových dějin" řekl na tiskové konfereci generální ředitel Turo Ishikawa. Nyní se podíváme na technické parametry, na které určitě všichni čekáme. Jedná se o 2-taktní 12-ti válec o celkovém obsahu 21 840 litrů. Maximální výkon 84,4MW při 102ot/min. Spotřeba se pohybuje okolo 1660 litrů paliva za hodinu. Váha se pohybuje okolo 2000 tun.

Foto dokumentace.

Zde jsou vidět obří rozměry. Konstruktéři od Yamahy mysleli i na ergonomii celého motoru a proto na motor přidali i shcody pro lepší údržbu.


Není nad dobrý přístup k motoru.


Na tomto obrázku je dobře vidět žebřík, který je v klikové skříni a zlepšuje přístup při údržbě. Je vidět že Yamaha myslela opravdu na vše.


Tato fotka dokazuje naprostou pečlivost japonských dělníků, všimněte si návleků na obuv a rukavic, které používají.


Nakonec nezbývá nic jeného než popřát firmě Yamha hodně úspěchů a dokončení tohoto kolosu, a doufat že v roce 2011 tento stroj uvidíme na okruhu nebo spíše i na stupních vítězů.

Naposledy editováno 09.01.2010 15:48:09
Anketa: Sem dement?
Ano
29%
10
Ne
11%
4
Pobavilo mě to
60%
21

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 16:09 | Nahoru | #1
Ty japopnci jsou blázni

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 16:21 | Nahoru | #2
neni to nahodou motor kawasaki ?? :D

1 reakcí na tento příspěvek Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 16:23 | Nahoru | #3
Já vidím na rozebraném motoru pouze 10 válců :\

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 16:33 | Nahoru | #4
už to viděl yeoup????aby si zajistil Test ride a poreferoval nám....

1 reakcí na tento příspěvek Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 17:00 | Nahoru | #5
tvl kolik to tak asi točí???

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 17:29 | Nahoru | #6

dewwil>Já vidím na rozebraném motoru pouze 10 válců :\



to bude možná tim, že na tý fotce je rozebranej nahoře má 12

a klikovka váží 300 tun, ale ta co je na obrázku, tak ta je z 10 válcový verze... "cestovní" otáčky jsou 90 ot/min

Naposledy editováno 09.01.2010 17:32:43

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 17:30 | Nahoru | #7

wrag>tvl kolik to tak asi točí???



jednu až dvě otáčky denně :)

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:09 | Nahoru | #8
Tak to je mazec Přesně takový motorek sháním do malotraktorku

3 reakcí na tento příspěvek Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:22 | Nahoru | #9
bohužel jsem nikde našel co je vedlo k tomu to udělat ve 2-taktu... a o přívěře jsem se taky nic nedočetl

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:32 | Nahoru | #10
To vypadá na novej motor pro supertenere.. 1200ccm je přece zoufale málo..

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:33 | Nahoru | #11
Williams> Kdyby to šlo na loď, tak je to diesel. Možná do nějakého sportovního člunu

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:38 | Nahoru | #12

Williams>bohužel jsem nikde našel co je vedlo k tomu to udělat ve 2-taktu... a o přívěře jsem se taky nic nedočetl



cvai takt protože je jednoduchá konstrukce, žádná složitá hlava, vačky, ventily - podobně je řešen i motor v diesl loko sergej

"Ve strojovně je umístěno srdce lokomotivy a další odlišnost od běžných standardů u nás, totiž dvoutaktní naftový přeplňovaný motor 14 D 40 o výkonu 1470kW, který pohání trakční generátor GP 312, vyrábějící stejnosměrný proud pro 6 trakčních motorů uložených v podvozcích. Osazen je mechanicky poháněný kompresor K2 Lok-1 který tvoří zdroj tlakového vzduchu pro brzdy.
Max. výkon naftového motoru 1470 kW"

taková malá elektárna na kolejích

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:40 | Nahoru | #13
jojo, 2T ale DIESEL ;)

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 18:47 | Nahoru | #14

Williams>bohužel jsem nikde našel co je vedlo k tomu to udělat ve 2-taktu... a o přívěře jsem se taky nic nedočetl



1) mnohem jednodušší konstrukce
2) mnohem vyšší měrný výkon.

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 19:26 | Nahoru | #15
sou to magori

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 19:54 | Nahoru | #16
to že je to diesel jsem věděl, je mi jasný, že to má větší výkon a celková jednoduchost (přeci jenom nastvaovat vůle na ventilech by byla sranda , nebo sundavání ventilovejch pružin, by to vystřelilo a tejden to ještě lítalo po hale... ale 2t je mnohem větší spotřeba, proto bych volil 4t

Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #17
začínám šetřit,to musím mít doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 23:16 | Nahoru | #19

CB750>http://auto.pravda.sk/diesel-od-wartsila-ma-114-800-koni-dka-/sk-amagazin.asp?c=A091208_231218_sk-amagazin_p53



víš proč jsou při psaní příspěvku nahoře ty tlačítka? Doporučuji se zaměřit na tlačítko "Odkaz"

(reakce na) Nový 2-takt od yamahy

9.1.2010 v 23:58 | Nahoru | #20
Seikos> Když už dělám machra, tak pomůžu

ZDE ODKAZ

Nový 2-takt od yamahy

10.1.2010 v 00:01 | Nahoru | #21
až se jim to zadře...

Nový 2-takt od yamahy

10.1.2010 v 02:56 | Nahoru | #22
Neřekl bych,že jde o firmu Yamaha....
Jde o dvojtaktní motor Wartsila-Sulzer RTA96-C od firmy The Aioi Works of Japan's Diesel United.

Nový 2-takt od yamahy

10.1.2010 v 09:57 | Nahoru | #23
A jaký to plní emisní normy? Když už maj dneska katalyzátor i mopedy...

Tak jsem našel, že 50 obřích lodí vypustí za rok stejně škodlivin jako všechna auta planety To je tedy nutnost plnění norem u motek do 500ccm výsměch

Naposledy editováno 10.01.2010 10:04:24

Nový 2-takt od yamahy

10.1.2010 v 11:57 | Nahoru | #24
no je zajímavý, že na každý stránce o tomhle motoru píšou jiný údaje...

Nový 2-takt od yamahy

10.1.2010 v 20:19 | Nahoru | #25
A pak že je budoucnost v mikročipech.... no jo, Japka byli dycky o krok dál. Držím palce s tou převodovkou*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist