Foto dokumentace.
Zde jsou vidět obří rozměry. Konstruktéři od Yamahy mysleli i na ergonomii celého motoru a proto na motor přidali i shcody pro lepší údržbu.
Není nad dobrý přístup k motoru.
Na tomto obrázku je dobře vidět žebřík, který je v klikové skříni a zlepšuje přístup při údržbě. Je vidět že Yamaha myslela opravdu na vše.
Tato fotka dokazuje naprostou pečlivost japonských dělníků, všimněte si návleků na obuv a rukavic, které používají.
Nakonec nezbývá nic jeného než popřát firmě Yamha hodně úspěchů a dokončení tohoto kolosu, a doufat že v roce 2011 tento stroj uvidíme na okruhu nebo spíše i na stupních vítězů.
Naposledy editováno 09.01.2010 15:48:09
3 reakcí na tento příspěvek Nový 2-takt od yamahy
Williams>bohužel jsem nikde našel co je vedlo k tomu to udělat ve 2-taktu... a o přívěře jsem se taky nic nedočetl
cvai takt protože je jednoduchá konstrukce, žádná složitá hlava, vačky, ventily - podobně je řešen i motor v diesl loko sergej
"Ve strojovně je umístěno srdce lokomotivy a další odlišnost od běžných standardů u nás, totiž dvoutaktní naftový přeplňovaný motor 14 D 40 o výkonu 1470kW, který pohání trakční generátor GP 312, vyrábějící stejnosměrný proud pro 6 trakčních motorů uložených v podvozcích. Osazen je mechanicky poháněný kompresor K2 Lok-1 který tvoří zdroj tlakového vzduchu pro brzdy.
Max. výkon naftového motoru 1470 kW"
taková malá elektárna na kolejích