bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 21:27 | Nahoru | #91

pylot>No sice nenajedu 2000 ale 15000 taky ne. A gumy sem rikal ze do servisu nepocitam. To neni servis. A benzin uz vubec ne.
Olej + filtr asi 1200 (na to vazne servis nepotrebuju)
brzdovka kilco jednou za dva roky
desky ani nevim ale bude to tak 1500 odhadem a taky jednou za dve sezony
svicky tak za 300 jednou za dve sezony
retezovka v mym podani tak tri sezony
Kdyz to tak nejak rozpocitas tak to mas asi 2500 za rok. Jednou zacas se asi na vsem neco vysere nebo je potreba neco seridit. Me ted budou cekat ventily tak to bude serizeni + podlozky tak nejak do 5000 urcite a urcite to zase 4 roky bude jezdit. Takze kdyz to zaokrouhlime tak to bude tak 4000 za rok. Vidis v tom nekde nejaky trhliny?



ok, tak gumy ne - (pisu si)
olej 2000
brzdovka stejna nejspis jednou za dva roky
desky budou stejjne casto jen jednou tolik
retezovka tady tak 2 sezony ventily tasky nebudes delat kazdej rok...

hele kdyz hodne.. tak ti to odhaduju na 8000 pac jednak malo jezdis, a jednak delas veci az ob sezonu. A kdyz se ti neco vyse-re tak to budes proste mit blby no... ale to je taky skoro fšude ne... Origo je mor...

takze .. nepadat a bejt na ni hodnej, nejlip moc nejezdit...

ja myslim ze je to idealni motkra pro tebe... servis je relativne unosnej, kdyz to rozpocitas.. hele a kdyz koupis po servisu a a po dvou sezonach ji prodas, tak mozna za servis nebudes muset solit nic...

tedy mysleno na odhadovanou kilometraz tvoji...
Taky bude zalezet jak j budes trapit.. SVcko mas evidnentne na kochani, podle jak delas servis... takze kdyz se budes jezdit kochat i s 749... tak plati vyse psane...

Ale jestli na ni zmenis styl... tak pak je to taky vhodna motorka pro tebe.. pokud bys jako na ni zacal jezdit rychlejc, tak to na dune prej jde, nemuzu m¨potvrdit vlastni praxi, ale cetl jsem to v nejakym časáku... :-D :-D :-D akorat pak nevim jestli se vejdes do toho servisu...

ale hlavne.. kdo nepada... jezdi pod svy moznosti... a pak uz to bude tezky se do desitky vejit... fakt... mozna bys mel koupit Skoda Octavia 1.9 TDI... ta jezdi i v zime v komfortu a za 5 litru paliva... a srrvis je taky v pohode... vymena oleje snad az po 20.... a ma to o dve kola vic... :-D :-D

zadny diry nevidim uz... :)

Naposledy editováno 22.12.2009 21:33:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 23:23 | Nahoru | #92
Spijker> Co se da na tohle napsat.... Mozna radsi budu mlcet. Nejak jsem z toho nabyl dojem ze mas akorat potrebu si ze me utahovat a kloudna rec s tebou stejne nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 23:43 | Nahoru | #93
RomanSS> Už je fuč!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 23:48 | Nahoru | #94
pylot> Proč by litrový SSko nebylo sporťák?

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 00:23 | Nahoru | #95

pylot>Spijker> Co se da na tohle napsat.... Mozna radsi budu mlcet. Nejak jsem z toho nabyl dojem ze mas akorat potrebu si ze me utahovat a kloudna rec s tebou stejne nebude.



mas recht... :)

hele kup to a budes mit supermotorku.. a silny zazitky

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 00:29 | Nahoru | #96
Zkusím ti odpovědět na otázku. Náklady je potřeba rozdělit na provozní a servisní. Provozní jsou stejné pro každou velkou motorku, ať jezdí na špagety, popcorn nebo rejži. Destičky, řetězovka, gumy jsou závislé spíš na stylu jízdy, než na značce motorky.

Co se servisních nákladů týče, ty jsou určitě vyšší než u konkurence. Předepsané jsou prohlídky po 10tkm, u novějších Duc po 12tkm. To znamená výměnu oleje, filtrů, dopnutí řemenů a kontrolu vůlí. Každou druhou prohlídku pak seřízení vůlí, výměna řemenů a svíček. Oficiální cenovky najdeš na webu českého zastoupení Ducati. Cena řemenů pro dvouventil byla cca 2x850Kč, čtyřventil je o něco dražší. Dá se říct, že vyšší náročnost na servis je kompenzována jednodušším přístupem k čemukoliv na motorce. Otázka je, kolik stojí kompletní servis na japonce. Zdá se mi, že se japonec považuje za spotřebku a servis nikdo moc neřeší. Finanční rozdíl pak nemusí být až tak velký..

Ušetřit na servisu se dá tak, že budeš kupovat aftermarketové díly z Německa, olej z velkoobchodu atd. Můžeš se zkusit domluvit, že na servis dovezeš jen motor nebo hlavy. Ale je to o tvojí šikovnosti a o tom, na co si troufáš. Každá chyba je ve výsledku nechutně drahá a je třeba s tím počítat.

Každopádně, když Ducati, tak pořádně vybírat, nekoupit herku a dodržovat servisní intervaly. Pak tě nemá co překvapit.. Aleluja

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 00:36 | Nahoru | #97
Že je SSko na tom skoro stejně jako SV650 může říct leda ten co to viděl pouze na obrázku

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 00:45 | Nahoru | #98


Pěkné videjko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 09:02 | Nahoru | #99

jc3>Zkusím ti odpovědět na otázku. Náklady je potřeba rozdělit na provozní a servisní. Provozní jsou stejné pro každou velkou motorku, ať jezdí na špagety, popcorn nebo rejži. Destičky, řetězovka, gumy jsou závislé spíš na stylu jízdy, než na značce motorky.

Co se servisních nákladů týče, ty jsou určitě vyšší než u konkurence. Předepsané jsou prohlídky po 10tkm, u novějších Duc po 12tkm. To znamená výměnu oleje, filtrů, dopnutí řemenů a kontrolu vůlí. Každou druhou prohlídku pak seřízení vůlí, výměna řemenů a svíček. Oficiální cenovky najdeš na webu českého zastoupení Ducati. Cena řemenů pro dvouventil byla cca 2x850Kč, čtyřventil je o něco dražší. Dá se říct, že vyšší náročnost na servis je kompenzována jednodušším přístupem k čemukoliv na motorce. Otázka je, kolik stojí kompletní servis na japonce. Zdá se mi, že se japonec považuje za spotřebku a servis nikdo moc neřeší. Finanční rozdíl pak nemusí být až tak velký..

Ušetřit na servisu se dá tak, že budeš kupovat aftermarketové díly z Německa, olej z velkoobchodu atd. Můžeš se zkusit domluvit, že na servis dovezeš jen motor nebo hlavy. Ale je to o tvojí šikovnosti a o tom, na co si troufáš. Každá chyba je ve výsledku nechutně drahá a je třeba s tím počítat.

Každopádně, když Ducati, tak pořádně vybírat, nekoupit herku a dodržovat servisní intervaly. Pak tě nemá co překvapit.. Aleluja



takhle nejak jsem to myslel... tohle je receny velkmi vystizne. Akorat mi to pak nedalo a musel jsem si rejpnout...

hele PYLOTE...a fakt ti preju, aby sis koupil motorku ktera na tebe bude z garaze volat pojd si pro pro me... póóóť vole... ja te povozim.. ale nesmis na me bejt pri zdi... ale ani zlej na me nesmis bejt... jnak pudeš... woe... a ne nejakou motorku kompromisni...

ja jsem na V2 nemel koule...

Naposledy editováno 23.12.2009 09:17:02

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 09:08 | Nahoru | #100
Pastell> tak nevim... vypada to ze se kocha... doufam ze to jen ten zvuk klame... zda se mi ze to podtaci...

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 09:38 | Nahoru | #101

carlos38>Já letos do R6 nasázel desítku (POUZE ZA SERVIS), nepočítám pneu, atd. Teď je moto zase v servisu (nejspíš ohnutý ventil)



No, jeden ze způsobů jak tohoto jevu docílit je, mlátit motorem na volnoběh (nebo při řazení) do omezovače

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 09:44 | Nahoru | #102

DiegoGSX-R>Nikdy bych nenechal na svoji moto sáhnout něakého servisáka. To je jako bys svoji holku přived k něakemu naštouchávači aby tě jí obskočil a pak mu za to ještě zaplatil. A asi jsem holt komunista když nepřehrabuji prachy obracečkou od Bédy Trávníčka



výbornej názor, je vidět že ta tvoje asi gynekologii nezná gratuluju

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 10:08 | Nahoru | #103
GRASSEL>

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 10:42 | Nahoru | #104
Pastell> Tak SV650 jsem jezdil -je pravda,že 900SS ne,ale měl jsem možnost jet Ducati ST2 a ta má tuším stejný motor,ale ST2 má 62kw oproti 58kw u 900SS a rozdíl bude asi i v podvozku.SV mi připadala na motor živější....šla líp za plynem.Hlavně jestli je 900SS supersport (vím...má to napsaný na kapotě) co je pak tvoje 749? A co jsou šestky od rejže,Triumph Daytona 650? A to video mě mělo přesvědčit o tom,že je to supesrport? Málem jsem usnul...bez urážky.Když kopne kvalt nahoru je slyšet jak ten motor nemá sílu.Ale to ty nepřiznáš...je to Ducati a tím pro tebe jakákoliv diskuse končí... :\ Já totiž netvrdím,že je to šrot nebo motorka na howno...jen mi nepřijde jako SUPERSPORT!

Naposledy editováno 23.12.2009 10:56:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 10:52 | Nahoru | #105

DucatiSSJirka>pylot> Proč by litrový SSko nebylo sporťák?

No ja nevim. Podvozkem to nejspis sportovni motorka bude ale motoricky to moc zavodak neni. Ted jsem koukal na to video o par prispevku niz a me by proste chybela ta tocivost motoru. Prave proto bych chtel spis 749.

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 10:55 | Nahoru | #106

pylot>No ja nevim. Podvozkem to nejspis sportovni motorka bude ale motoricky to moc zavodak neni. Ted jsem koukal na to video o par prispevku niz a me by proste chybela ta tocivost motoru. Prave proto bych chtel spis 749.


Přesně...748/749 je čistej supersport od Ducati a nemusí to mít napsané ani na kapotách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 10:59 | Nahoru | #107

Spijker>takhle nejak jsem to myslel... tohle je receny velkmi vystizne. Akorat mi to pak nedalo a musel jsem si rejpnout...

hele PYLOTE...a fakt ti preju, aby sis koupil motorku ktera na tebe bude z garaze volat pojd si pro pro me... póóóť vole... ja te povozim.. ale nesmis na me bejt pri zdi... ale ani zlej na me nesmis bejt... jnak pudeš... woe... a ne nejakou motorku kompromisni...

ja jsem na V2 nemel koule...

To ja zase strach nemam ze bych se s tou motorkou neszil. Naopak si myslim ze by to bylo to pravy orechovy. Ja vim vy se podivate na cem jezdim a reknete si asfaltomrdal jenomze jaky mam asi moznosti ve svejch 19 letech pri studiu? Navic na nic vetsihno stejne nemam papiry. Prave takovou motorku jak ty pises bych chtel. Uz na zacatku vlakana sem psal ze prisla zima a tak vymejslim picoviny a tim sem rozhodne nemyslel ze ji budu kupovat. Jen mi proste vrtalo hlavou jak je to s tema nakladama na servis ktery se tady porad omilaj ale nikdo nikdy nerekne nic urcityho. Treba jednou takova motorka dopadne ale ted vidim ze jednou az budu makat a ne ted kdyz studuju. Ted to proste financne neni pro me. Zustanu u SVcka protoze sem se na nem naucil jezdit a mam ho v ruce. Je to jednoducha, nenarocna motorka na kterou je vsude tri rite dilu a to si myslim ze je pro studenta to pravy.

2 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 11:01 | Nahoru | #108
Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:08 | Nahoru | #109

DucatiSSJirka>RomanSS> Už je fuč!


Škoda ho. Doufám, že jsi dostal rozum a japonec to nebude. Žádnej neudělá takovej kravál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #110

Pastell>Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.


Jasně...U SV je předek slabina.Mě se zdálo SV na motor opravdu živější,ale třeba to ST2 nejede na motor jako 900SS.No a upřímně...vím,že máš kámoše s 900SS,ale s 749 nejde srovnávat a pokud je 749 supersport co dokázal porážet šestkové rejže tak 900SS není supersport ani omylem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:12 | Nahoru | #111

Pastell>Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.

No tak to bych zas vyvedl z omylu tebe a sice co se tyce mereni vykonu. I ducati meri vykon na motoru a ne na zadnim kole. Jinak je pravda ze 900SS ma vvetsi vykon a i lepsi prubeh takze SVcku proste ujede. A co se toho neustale propiranyho tlumeni tyce tak podle me zalezi spis na jezdci. Je jasny ze kdyz sednes z dukny na SV tak ti to prijde strasny ale pokud jezdis jenom SV a naucis se s nim tak si myslim ze to tlumeni neni az zas tak hrozna vec. Nebo je snad neco co by ta motorka kvuli tomu nemohla delat? Teda mozna krome brzdeni v zatacce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #112

pylot>No tak to bych zas vyvedl z omylu tebe a sice co se tyce mereni vykonu. I ducati meri vykon na motoru a ne na zadnim kole. Jinak je pravda ze 900SS ma vvetsi vykon a i lepsi prubeh takze SVcku proste ujede. A co se toho neustale propiranyho tlumeni tyce tak podle me zalezi spis na jezdci. Je jasny ze kdyz sednes z dukny na SV tak ti to prijde strasny ale pokud jezdis jenom SV a naucis se s nim tak si myslim ze to tlumeni neni az zas tak hrozna vec. Nebo je snad neco co by ta motorka kvuli tomu nemohla delat? Teda mozna krome brzdeni v zatacce.



ale jo, klidně mohla, jenže pak sedneš na něco jiného, nemusí to být ani to SS900 a zjistíš že to sice umí to samé ale s podstatně menší námahou

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #113
DaliboRR> To nesmíš srovnávat s japonskýma supersportama. Je to klasický Ducatí supersport s klasickým vzducháčem.

Já s SVčkářema jezdím a nikdy jsem 5kw deficit nepocítil. A SV jsem zkoušel (2000, i to nový) a muse bych si asi hodně zvykat. Ona se i ovládá jinak.

Nebarat SS jako japonskou SS, stejně nebrat SV jako sportovní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:21 | Nahoru | #114
DaliboRR> ST2 nejde s SS srovnávat, podvozek je úplně jiný, motor má stejný základ, ale u ST2 je to takový kočkopes, dvouventil s vodou chlazenýma hlavama. je jasný, že se do WSBK nikdo s dvouventilem nepožene, ale to neznemená, že dvouventily nezávodí, byť třeba hodně upravené od NCR

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:23 | Nahoru | #115

RomanSS>DaliboRR> To nesmíš srovnávat s japonskýma supersportama. Je to klasický Ducatí supersport s klasickým vzducháčem.


Co je teda 748/749? Superbike? Mezi námi...musí být každému jasné,že 900SS není supersport v pravém slova smyslu.Z neznámého důvodu to tak taloši označili.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:26 | Nahoru | #116
DaliboRR> a proč se říká fireblade když to je vlastně motorka a ne nějaká ohnivá čepel?!

(reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:27 | Nahoru | #117

miura>DaliboRR> ST2 nejde s SS srovnávat, podvozek je úplně jiný, motor má stejný základ, ale u ST2 je to takový kočkopes, dvouventil s vodou chlazenýma hlavama. je jasný, že se do WSBK nikdo s dvouventilem nepožene, ale to neznemená, že dvouventily nezávodí, byť třeba hodně upravené od NCR


Jasně o podvozku jsem psal a motor mě zklamal i na cestáka Jde o to,že 900SS nepatří do supersportu ani objemem ani výkonem.Ale opakuji...nic proti ní,je to hezká motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:29 | Nahoru | #118

GRASSEL>DaliboRR> a proč se říká fireblade když to je vlastně motorka a ne nějaká ohnivá čepel?!


A tobě jde o co prosím tě? Nechápu,že se hned musí pro argument sáhnout do motodatabáze Bavíme se o kategorii a ne názvu.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 11:36 | Nahoru | #119
DaliboRR> Původní SS vycházelo opravdu z úspěšných závodních strojů. Taky bylo je a bude pekelně drahé. Na začátku 90 let se začalo dělat SS 750 a 900- motor stejně jako původní SS i s desmorozvodem design po závodní 888. Tak proč by se to JMENOVALO jinak?

Opravdu to není japonská SS. Já to beru jako hezké navázání tradic. (snad mě za to někdo neukamenuje)

Naposledy editováno 23.12.2009 11:37:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:39 | Nahoru | #120

RomanSS>DaliboRR> Původní SS vycházelo opravdu z úspěšných závodních strojů. Taky bylo je a bude pekelně drahé. Na začátku 90 let se začalo dělat SS 750 a 900- motor stejně jako původní SS i s desmorozvodem design po závodní 888. Tak proč by se to JMENOVALO jinak?


Fajn...přesvědčili jste mě...Ducati 900SS je superspot :\ (Až se tohle dozví u Triumphu...tak Daytonu budou muset celou předělat) No dobře...už mlčím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist