globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.

2 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

23.12.2009 v 11:01 | Nahoru | #1
Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #2

Pastell>Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.


Jasně...U SV je předek slabina.Mě se zdálo SV na motor opravdu živější,ale třeba to ST2 nejede na motor jako 900SS.No a upřímně...vím,že máš kámoše s 900SS,ale s 749 nejde srovnávat a pokud je 749 supersport co dokázal porážet šestkové rejže tak 900SS není supersport ani omylem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

23.12.2009 v 11:12 | Nahoru | #3

Pastell>Pozor já jsem nikde nepsal,že v tom videjku jede borec kudlu jak cyp
Jinak až jsem zavítá uživatel Topper ,který měl SV650S a tet má 900SS je to můj kamarád tak vás prostě vyvede z omylu. Když jsme ty motorky postavili vedle sebe tak sv vypadalo jako koloběžka prostě to tak je. Navíc se ani motorově v žádném ohledu nechytá. Možná je to tím,že japonci udavají výkon na motoru a Ducati na zadním kole. Navíc velká slabina SV je tlumení celkově oni tam kluci šikmoocí asi narvali omylem pružiny z gauče.

No tak to bych zas vyvedl z omylu tebe a sice co se tyce mereni vykonu. I ducati meri vykon na motoru a ne na zadnim kole. Jinak je pravda ze 900SS ma vvetsi vykon a i lepsi prubeh takze SVcku proste ujede. A co se toho neustale propiranyho tlumeni tyce tak podle me zalezi spis na jezdci. Je jasny ze kdyz sednes z dukny na SV tak ti to prijde strasny ale pokud jezdis jenom SV a naucis se s nim tak si myslim ze to tlumeni neni az zas tak hrozna vec. Nebo je snad neco co by ta motorka kvuli tomu nemohla delat? Teda mozna krome brzdeni v zatacce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist