Naposledy editováno 16.12.2009 13:57:48
1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění
nenča>Chlapi díky za vaše názory, budu o tom přemejšlet, nemá asi cenu brát ty ostrý ať 2T nebo 4T, protože bych je zřejmě ani výkonově ani údržbou nezvlád, jak vás tak poslouchám (priorita je mašina na vyblbnutí se solidním výkonem a hlavně bez dalších investic), tak polevím a vezmu něco nenáročnějšího, ale pořád tápu jestli 2T nebo 4T. Pár z vás doporučuje radši 4T na to moje občas vyblbnutí, někdo zase 2T. Je to docela dilema a hlavně nechci nic uchvátat, do jara času dost.
Hele kdyz koupis 2t 250 v enduru napriklad EXC tak te ta motorka motorove i prezije. A udrzba bude vymena oleje 2x za sezonu jinak do motoru ani nehrabnes, pokud se neco nepokazi. U4t by toto platilo jenom pokud by byl uplne novej u jeteho se opravam na motoru nevyhnes, protoze kazdej ti meni akorat tak pist nejakej ten ventil a to je vse, ale tam je potreba taky občas vymenit pruziny ojnici loziska na klice atd. a na to kazdej tak nejak vetsinou sere a tak je sance ze ti v tom udela KUKU mnohonasobne vetsi. Navic kdyz u te 250 udelas motor dejme tomu za 15 000 tak potom muzes jezdit uplne bezproblemu 2 a mozna i vice sezon. Zalezi kolik najedes. Mje 125 najela na jeden pist ojnici a loziska cca 80 mth jo je to prasarna, ale proste jede porad. Tedka to zase vsechno udelam a pojede se dal.