globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV 1000 v 18ti s 25kW
30.11.2009 v 23:37
Zdravím, chtěl bych znát váš názor. Na jaře začnu dělat řidičák A18 a tak pomalu koukám po něčem, co bych si mohl pořídit s 25kW. Přemýšlím nad japonskýma šestkama, ale těch opravdu zavřených je pár jen u Hondy a teď jsem na internetu našel RSV uškrcené nejen v TP ale i motoricky, navíc Aspirit to dělá za 5000, tak bych chtěl vědět, jestli to není zbytečný škrtit litrový dvouvál.Rsv se mi vzhledově moc líbí a jednou bych ho stejně chtěl zkusit, takže je to asi otázka času. Mám najeto Asi 12 000 km na 4T 125ccm, takže asi 2 sezony a chtěl bych postoupit výše, ale nevím pro jakou motorku se rozhodnout (ještě vybírám mezi SRAD 600, první R6, CBR 600 F, Hornet 600, možná Kawasaki nějaká šestka).Vím že to není zrovna nejvíc, ale přece jen ten 4T omrzí když máte možnost jezdit na něčem silnějším. Příspěvky které se nevztahují k tématu si prosím odpustťe, chtěl bych motorku opravdu zavřenou takže něco jako že mě budete sbírat po škarpách jsou zbytečné :D Díky za rady
Anketa: Kterou?
RSV
17%
24
SRAD
4%
5
K1
1%
2
R6
9%
13
Kawasaki ZX6 R
2%
3
Hornet
45%
62
CBR 600 F
21%
29

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:23 | Nahoru | #31
děti radí dětem

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:32 | Nahoru | #32
di do toho bude to bomba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:32 | Nahoru | #33

WhiteS>Hochu, RSV je sice krásná mašina, ale do tý doby, než se ti na ní něco vysere. To se pak nedoplatíš, a kord u italskejch mašin! Radši starší japonskej čtyřvál, kterj je určitě daleko spolehlivější, než jakákoli italka. A jinak co se 25 kW týče, tak tohle tě fakt za chviku omrzí! Budeš jezdit tak tejden a přijde ti to slabý. Nezáleží na tom, kolik ti je, jestli máš průpravu ze 2T nebo 4T, ale na tom, jestli to máš, či nemáš v hlavě v pořádku. Není čeho se obávat i když je nabroušená šestka plně otevřená! Fakt záleží jen na rozumu. Dobře vyber, Whites



tak pravil 17ti letý vocas z Dačic

hele rozumbrado, mlíko na bradě, hlavně že máš gsxr co ti papá koupil, můžeš mi napsat osobní zážitky s italským servisem a italskejma motorkama? Na rozumu záleží, to máš pravdu... bohužel ty jím moc nedisponuješ.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:39 | Nahoru | #34

illMedvědGuzzin>tak pravil 17ti letý vocas z Dačic

hele rozumbrado, mlíko na bradě, hlavně že máš gsxr co ti papá koupil, můžeš mi napsat osobní zážitky s italským servisem a italskejma motorkama? Na rozumu záleží, to máš pravdu... bohužel ty jím moc nedisponuješ.



(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:40 | Nahoru | #35

WhiteS>Hochu, RSV je sice krásná mašina, ale do tý doby, než se ti na ní něco vysere. To se pak nedoplatíš, a kord u italskejch mašin! Radši starší japonskej čtyřvál, kterj je určitě daleko spolehlivější, než jakákoli italka. A jinak co se 25 kW týče, tak tohle tě fakt za chviku omrzí! Budeš jezdit tak tejden a přijde ti to slabý. Nezáleží na tom, kolik ti je, jestli máš průpravu ze 2T nebo 4T, ale na tom, jestli to máš, či nemáš v hlavě v pořádku. Není čeho se obávat i když je nabroušená šestka plně otevřená! Fakt záleží jen na rozumu. Dobře vyber, Whites


tyvole ty jsi šoumen. normálně si k tobě budu chodit pro rady s tou mojí jepkou a až se na ní něco vysere tak i pobrečet na kolínko. můžuuu?????? prosíííím

1 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:41 | Nahoru | #36
Karf, ty jepeš nebo jebeš?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:47 | Nahoru | #37

illMedvědGuzzin>tak pravil 17ti letý vocas z Dačic

hele rozumbrado, mlíko na bradě, hlavně že máš gsxr co ti papá koupil, můžeš mi napsat osobní zážitky s italským servisem a italskejma motorkama? Na rozumu záleží, to máš pravdu... bohužel ty jím moc nedisponuješ.



Tak nějak, kdyby se zamyslel tak engine je Rotax od Rakušáků a pouze design a nějaký serepetičky jsou made in Italy...

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 08:50 | Nahoru | #38
Opravdu tady jsou čím dál tím lepší odpovědi od 16.-17.letých kluků,kteří píšou,že je to o hlavě . RSV je blbost na entou! Ta motorka nemá rádá nízký otáčky ( a na kolik by mohla jít do otáček(škrcení plynem),když bude škrcená na 25KW ) . A prostě na tuto motorku už to chce mít zkušenosti! Pokud chceš vytasit tady toho 1 kluka s RSV v TP 25KW, tak ten předtím aspoň jezdil ještě Fazera. Kup si zavřenýho naháče 600ccm.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:00 | Nahoru | #39
illMedvědGuzzin> tak se koukni co mam za krám...a co myslíš? dyť se s tím ani jepat pořádně nedá

seccomk> woe ale až to koupíš tak aspoň přitáhni do Mostu v červnu

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:06 | Nahoru | #40
Nebál bych se toho.Já jsem šel ze Simsona rovnou na VFR 750.Musíš to mít v hlavě srovnaný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:09 | Nahoru | #41

WhiteS>Hochu, RSV je sice krásná mašina, ale do tý doby, než se ti na ní něco vysere. To se pak nedoplatíš, a kord u italskejch mašin! Radši starší japonskej čtyřvál, kterj je určitě daleko spolehlivější, než jakákoli italka. A jinak co se 25 kW týče, tak tohle tě fakt za chviku omrzí! Budeš jezdit tak tejden a přijde ti to slabý. Nezáleží na tom, kolik ti je, jestli máš průpravu ze 2T nebo 4T, ale na tom, jestli to máš, či nemáš v hlavě v pořádku. Není čeho se obávat i když je nabroušená šestka plně otevřená! Fakt záleží jen na rozumu. Dobře vyber, Whites



Kolik si toho na tom GSX-Ru odjezdil, že máš tak hluboký zkušenosti??

A kolik si toho odlítal na těch italkách??

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:10 | Nahoru | #42

jarak>Nebál bych se toho.Já jsem šel ze Simsona rovnou na VFR 750.Musíš to mít v hlavě srovnaný.



A nemá to trochu souvislost s tim, že tobě je o 20 víc jak jemu??

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:11 | Nahoru | #43
Neblázni, na litr hned zapomeň, ať je otevřený nebo zavřený...teda pokud tady chceš ještě chvíli být....

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:12 | Nahoru | #44
By mě zajímalo kterej kokot vůbec vymyslel to škrcení mašin an 25kw, to jim zbytečně nasadilo brouka do hlavy těm juniorům:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:13 | Nahoru | #45
jarak> za prvý seš o hodně starší než on a za druhý RSV je úplně ale úplně někde jinde než VFR 750

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:17 | Nahoru | #46

GRASSEL>jarak> za prvý seš o hodně starší než on a za druhý RSV je úplně ale úplně někde jinde než VFR 750



Čau Grassi, naprostej souhlas...to je zase jeden z těch, co bude nezkušenýmu klukovi motat hlavu, že když to máš v hlavě OK, tak i kdyby to mělo obsah 1300, tak jde vlastně o hovno...

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:24 | Nahoru | #47
Pokud pominu fakt, že tahle motorka s 25kW NE-PO-JE-DE, tak bude na tento výkon dost neohrabaná a špatně ovladatelná... RSV musíš ždímat co to dá, jinak nevíš o čem RSV je.
Taky jsem pro horneta šestku... Je lehčí, i s plnym výkonem hodnější, ovladatelnější a hravější. krom toho když s nim někde švihneš, tak nebudeš tak brečet, bo je to honda a na tu mají díly snad i v delvitě

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:24 | Nahoru | #48
"V hlavě srovnaný" v týhle souvislosti je fakt STRAŠNÁ hláška!

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:30 | Nahoru | #49
Výběr motorek je obrovskej, nechápu jak někdo může říct "líbí se mi RSV, jinou si nevyberu" co takhle SV650? Po uškrcení dle mě super nářadí pro někoho, kdo přechází ze 125tky, 4válců je hromada, ty tu máš už vypsaný výše. Hlavně nebláznit, vybírej a jezdi tak, aby ses dožil věku, kdy budeš mít rozum a budeš schopnej ocenit rozumný rady, který teď dostáváš :)

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:42 | Nahoru | #50
Je to jen o rukách a hlavě, už v 17ti jsem se občas svezl na R1, v 18-20 ti jsem vystřídal za sezonu litrů docela dost a 600 taky a jsem tady...akorát jsem teda jezdil od 18 do 21 bez papíru na to na čem jsem jezdil, to už bych si asi nelajsknul ale přežil jsem bez jediný pokuty

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:42 | Nahoru | #51

Dave81>Kolik si toho na tom GSX-Ru odjezdil, že máš tak hluboký zkušenosti??

A kolik si toho odlítal na těch italkách??



Jezdil jsem na RS, který mi občasu půjčil kámoš. Daleko více teda opravoval jak jezdil. A kolik mám najeto na gixxeru, tak to teď upe mimo mísu.

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:43 | Nahoru | #52

ile-n>Kámo,kámo.Co radši uzavřenou šetku než litra?Po 125 podle mě čistej nesmysl.Ještě k tomu po 4T.Neblázni.Uteč schovej se někam.Ted tě tady ukamenujou



a 25kW v sestce jede jinak nez 25kW v litru?

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:45 | Nahoru | #53
saly.pce> zdarec, jo to máš recht. Hlavně jde o to že VFR 750 je úplně na jiný straně než RSV, RSV je motorka která tě narozdíl od VFR nutí jezdit rychle protože je proto jak dělaná. Narozdíl od VFR která je nejen oproti RSV jak bonbónek ale jde s ní v pohodě jezdit pomalu. RSV je surová motorka a pokud nejsi zkušený pilot kterej jí bude dávat to co si žádá tak je to motorka o hovně. Na RSV je taky zajímavý to že pokud jí nedůvěřuješ na sto procent nebo z ní máš respekt tak nefunguje a člověk bude zklamanej. Je to motorka která funguje až když jí dáváš zabrat a jedeš na plno bez jakýhokoliv respektu.

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:47 | Nahoru | #54
jak já závidím vám silničářom... šestka,litr s 25kW není problém,ale blbý enduro o objemu 400 je problém sakra velkej... jak ten svět je nespravedlivej

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:48 | Nahoru | #55

WhiteS>Jezdil jsem na RS, který mi občasu půjčil kámoš. Daleko více teda opravoval jak jezdil. A kolik mám najeto na gixxeru, tak to teď upe mimo mísu.



Takže RSV si viděl tak leda z vlaku, a 6tku zatim leštíš v garáži, co?
Hlavně že si zkušeně poradil :)

2 reakcí na tento příspěvek RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:51 | Nahoru | #56
Prozradí mi někdo, to je nějaká moderní nemoc 17ti letých, že pětistovka je málo, bez kapot to nechci atd? Najeto maj hovno hovno nic, drží se na tom jak vosy na bonbóně, ale že jim 50 kobyl pětikule nebude stačit, v tom maj jasno...

btw, když vidím gsx-r 600 tady kolegy whitese, pokud nelže věk v profilu (jakožto dle názoru asi ne), tak potěš koště. To je na to udělat na srazu dobrej skutek a zahodit mu klíčky daleko do pole...

Naposledy editováno 01.12.2009 09:54:02

RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:57 | Nahoru | #57
to bych se i chtel svezt na litrovym V2 uskrcenym na 25kW .. me prijde ze na tom nepujde jet, zvlast na te RSV ktera ma rada otacky a v nizkecjch docela festovne protestuje...

(reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:59 | Nahoru | #58

Bludevil>Prozradí mi někdo, to je nějaká moderní nemoc 17ti letých, že pětistovka je málo, bez kapot to nechci atd? Najeto maj hovno hovno nic, drží se na tom jak vosy na bonbóně, ale že jim 50 kobyl pětikule nebude stačit, v tom maj jasno...

btw, když vidím gsx-r 600 tady kolegy whitese, pokud nelže věk v profilu (jakožto dle názoru asi ne), tak potěš koště. To je na to udělat na srazu dobrej skutek a zahodit mu klíčky daleko do pole...



Máš recht

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 09:59 | Nahoru | #59

WhiteS>Jezdil jsem na RS, který mi občasu půjčil kámoš. Daleko více teda opravoval jak jezdil. A kolik mám najeto na gixxeru, tak to teď upe mimo mísu.





jen pro info, můžeš mi prosím popsat rozdíl mezi ostrým dvoutaktem a čtyřtaktní motorkou? Mám takový pocit že opravdu nevíš a jen blbě meleš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV 1000 v 18ti s 25kW

1.12.2009 v 10:05 | Nahoru | #60

illMedvědGuzzin>

jen pro info, můžeš mi prosím popsat rozdíl mezi ostrým dvoutaktem a čtyřtaktní motorkou? Mám takový pocit že opravdu nevíš a jen blbě meleš...



jo kdo nejel ostrou 2T 250 nevi o cem je rec, tyhle stroje klamou , ja ji po nekolika sezonach s litrem rozmlatil na kasi :)

az budu velkej tak si musim zkusit bimotu Vdue nebo nakou RS250 s CR500motorem:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist