Stopky jsou potřeba hlavně proto, aby signalizátor/hlídač/organizátor věděl, kdy má průjezd motorky čekat a tedy kdy také připravit signalizační ceduli. Nutno podotknout, že jezdec se také občas všimne cedule až od vě kola dále.
Pokud jezdec v určeném limitu neprojede znamená to PROBLÉM a je potřeba rizganizovat bleskem připravení dalšího stroje a jezdce vrhout do kombine.
NINJO ZX10 - v teamu litrů máme jezdců dost, ale v teamu šestek by se nám minimálně jako náhradník jeden stroj a jezdec hodil-nebo i dva, respektive je nutnost. Takhle ve dvou jakýkoli problém znamená zahozený závod.
A také 5x á 45-50 minut na trati = pokud bude počasí jak dnes = masakr pro lidi i techniku!
Stále někoho schopného sháníme!
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jinak dovča v Alpách bude bez mojí účasti..nic se nestíhá - jako vždy
Výpomoc do našich dvou teamů by se také hodila-jak jsem již psal(třeba i trvalá).
Na místo Motoschůze v hospodě přijeďte "zaschůzovat" do Mostu - start závdou je v 11h. a cíl bude odmávnut v 18:OOh.!!!
My odjíždíme do Mostu dnes okolo 18 h.
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
Alpy se jedou až poslední přelomový víkend července.
Kolik toho už máte pohromadě?
Jinak ten kluk na Borech jel 170 a tak autobus asi jen těžko mohl předpokládat takový tryskáč než začal odbočovat a včera na Chodským taky jasná vina.Na červenou se nejezdí.Sice mu ta Fabie chtěla poodjet,když viděla jak se na ní po zemi řítí,ale i tak zachytil lehce zadek auta.
Jezdíme jako čuníci
Jinak výlet s Pilsen Bikers 26.6. se vydařil
Naposledy editováno 07.07.2010 06:49:32
Ač pro mě motorky a lidi kolem nich hodně znamenají, takovou zaujatost nechápu.
Každej motorkář ví, jak on sám jezdí nebo jak jezdí ostatní a že na většině nehod nese řidič motorky větší či menší vinu. Rychlost, špatný odhad situace, předjíždění.
Ve čtvrtek jedu do Maďarska na Pannonii-seriál DA-Racing a opět nikoho sebou nemám, protože kluci z teamu si domluvili i s kamarády okruhové jezdění s Moto Travelem v Mostě.
Já se vracím po pátečním 16. 7. závodě(v noci na sobotu).
´
A dále !!!POZOR!!!
VĚNUJI STŘÍBRNOU VSTUPENKU NA VÍKENDOVÝ WSBK DO BRNA - VYHRÁL JSEM JI VE STŘEDEČNÍM ZÁVODĚ.
CHCI JEN, ABY NEPROPADLA!!!
K VYZVEDNUTÍ BĚHEM DNE U PAPÍRNY NEBO PO DOHODĚ NA TEL. 605754946.
PRVNÍ ZÁJEMCE VÍTĚZÍ
Franky> já musim bohužel zítra na brigádu..vůbec se mi nechce..ještě že je to naposled! A jakej byl závod v Mostě - teď jste jeli tu 7-hodinovku jestli se nepletu, tak poreferuj trochu, ale když píšeš, že si vyhrál tu vstupenku, tak asi super ne??
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Při kvalifikaci jsem zajel nejrychlejsi čas já, ač jsem pouze zkoušel pneumatiky(obouval jsem 4 roky staré Brigdgestone 002 type 2/nejtvrdší směs=co mi zbyly z druhého roku "kariery závodníka";D. Byly vyrobeny v 10 týdnu 2007!!!). Pneumatika stářím vysychá a tvrdne=ztrácí vlastnosti. Já je pouze zkoušel, zda půjdou použít a nebo přezuji na nové čerstvé Dunlopy D 211-medium.
Ovšem TOP čas v kvalifikacni měl zajet Milan Murgas na nových Pirelli.
Tak se mojím časem 1:49.6 dostáváme až na 18. místo na startovním roštu. Druhý team litrových licencovaných SB pod vedením bráchy Davidem startoval z 15. mista rostu.
Start = klasický enduranční, tzn. přeběhnout trať, nastartovat a vyrazit.
Do zahřívajícího kola jsme oba s Davidem odstartovali parádně. David šel až na 4. místo a já za ním na 5. místo.
Po ostrém startu mne zavřeli a tak jsem dopředu nešel hned, ale musel jsem přezávodit/prokousat. Během 4 kol jsem se dostal na 8. misto celkově, ale odešla mi nová/tedy hodinu jetá/ zadni pneumatika Dunlop D211, kterou jsem po kvalifikaci na starých Bridžích přezul! Po 8 minutách zuávodu ale není možné ve vytrvalostním závodě střídat, neboť by následoval obrovský propad v pořadí!!! A tak jedu ještě 30 minut na "hadu" a postupně se zase trochu propadám v pořadí někam na celkove 11. místo.
Ještě než mi odešla pneumatika dojel jsem bývalého teamového kolegu Marka Hartla(který nás před loňským posledním závodem seriálu CEC tak vypekl). Tak jsem, si ho vychutnal se svojí šestkou 05 na jeho litru 08 .
Okolo 30 minuty závodu padají dva jezdi a vyjíždí Safety Car. Nyní konečně mohu střídat za Milana a přezout = ještě, že jsem s tím nepraštil.
Po přezutí na staré Bridg.pneu bojujeme s Milanem jako lvi. Náš největší soupeř Zebra Racing Team nám nahrává pádem jejich jezdce a následnou ztrátou 2 kol.
A tak na konci 5 hodiny závodu byl náš team v pohodové náladě = vedeme v šestkách s 3 kolovym naskokem před Zebra teamem!!!
Teprve v tuto chvíli nechávám jet také náhradníka Jirku Krumla s instrukcí: "Jiří, nesmíš v žádném případě upadnout a můžeš promrhat pouze 2 kola, ale nesmíš ani omylem ztratit 3 kola!!!
Ovšem po cca 30 minutách jízdy mi přijde říci Robert Frnka(mechanik Milana): "Martin, Jiři jede špatně = 1:58 až 2 minuty!" "Tak mu dej ceduli BOX = IHNÉÉÉD!!!" A skáču do kombinézy.
Jiri překvapil za 0,5 hodiny ztrati 4 kola :(!!! (přitom několik let zpět pravidelně v M ČR dojížděl v první desítce. Rapidně se zrychuje i na nižší úrovni!!!
(Jenže nenechat Jirku jet, když ze dne na den připravil a obul motorku, nepohodl se s manželkou a přijel do Mostu, aby nám pomohl = to jednoduše nešlo. Moje sociální cítění a morálka mi dává vždy zabrat!!!)
A tak mě a Milanovi zbývá 1,5 hodiny na nápravu a opětovné dohonění drahocených cca 150 vteřin, které v tuto chvíli ztrácíme po Jirkově jízdě na vedoucí team Zebra Racing.
Po cca 50 minutách jsem stáhl ztrátu na Zebry ze 150 vteřin na 20 vteřin+střídání Zebra teamu k dobru = naše přesná ztráta tedy činí v tuto chvíli asi jednu minutu.
Následuje poslední střídání a na Milana čeká závěrečná stíhací jízda cca 40 minut zavodu. Milan jede parádně - dokonce v předposledním kole zajíždí svoje nejrychlejší kolo závodu 1:47,4!!!
Stále stahuje náskok vedoucího jezdce teamu Zebra!
Každé kolo ukazujeme na tabuli Milanovi kolik zbývá na Zebry: +8/+6/+4. Blíží se konec závodu. Na cílovou rovinku najíždí za sebou 4 motorky=první je závodník Zeber a poslení náš Milan. Na konci cílovky Milan udělá na brzdy třetího ze skupiny! Odpočítač času pro závod odpočítává do konce 1:31/1:30/1:29.... Sakra = doufáme, že se nám povede ještě jedno kolo před šachovnicí a Milan na tuty dostane Zebry.
Ale signalizace odpočítává konec a pořadatel již čeká se šachovnicí na příjezd vedoucího jezdce.
Napětí by se dalo krájet.
Uběhla minuta třice co jsem viděli Milana na cílovce = zrak snad všichni upínaj na nájezd a cílovou rovinku. Vyjiždí závodník Zebra teamu a hned za ním náš Milan.
A máme tu šachovnici .
(Jet ještě jedno kolo lze s naprostou jistotou říci, že vyhrajeme).
Ale na žádné kdyby se nehraje = je odmávnut cíl závodu na 7 hodin a jezdec našeho teamu Milan projíždí šachovnicí v závěsu za jezdcem vítězného Zebra teamu.
!!!Jsme druzí o 2,4 vteřiny!!! po vyčerpávajícím 7 hodinách závodu!!!
Pravděpodobně se nejméně na několik let žádný delší závod nevypíše - tedy v nejdelším závodě, který kdy byl v ČR pořádán = v závodě na 7 hodin!!!
Celkem naše teamová technika urazila 950 závodních kilometrů!!!
Také druhý plzeňský team MBW Rikimoto s Davidem v čele si nevedl špatně a po pádu budějovického Ládi nehodili kluci flintu do žita a dojeli si alespoň pro medaili za 5. místo v kategorii SB do 1300ccm licencovaní jezdci.
ZKRÁTKA DOMLUVIL SE JEDEN SLOVENSKÝ DRÁTENÍK S ČESKÝM ŠVÉDEM A....JEN O FOUS SE JIM NEPODAŘILO POJET V TUTO CHVÍLI VÝBORNĚ JEDOUCÍ A VEDOUCÍ TEAM LETOŠNÍHO SERIÁLU CEC=ZEBRA RACING, KTERÝ TUŠÍM LETOS V CEC NA LAUSITZ POJEL DOKONCE I VŠECHNY TOP ZÁVODNÍKY(ČIHÁK, VOSTÁREK...)!!!
[img]
Cíl: Lom u Konstantinových lázní - www.nature.unas.cz/prirodaCR/hradistskyvrch.htm - koupání
Sraz: 10,00 RobinOil za Plzní směrem na Karlovy Vary - Loc: 49°48'16.37"N, 13°17'55.81"E
Jede:
Bilbo
Racochejl
E.: předsunutý odjezd - již v 10,00h.
Naposledy editováno 10.07.2010 20:05:31
Nedělní vyjížďka 11.7.2010. Kdo se přidá?
Cíl: Lom u Konstantinových lázní - www.nature.unas.cz/prirodaCR/hradistskyvrch.htm - koupání
Sraz: 10,00 RobinOil za Plzní směrem na Karlovy Vary - Loc: 49°48'16.37"N, 13°17'55.81"E
Jede:
Bilbo
Racochejl
paja84
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Jinak fotky z akce jsou tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014
CeBRusak>Dneska jsem byl v Tachově na Tarocku a koho tam nepotkám. Jako jediní moji známý Mr.Pegas a Terezka89
Jinak fotky z akce jsou tady
Sakra, kdybych býval dopředu věděl, že tam bude prohlídka pivovaru, tak bych nemohl chybět...
1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014
Já bych se docela i zajel podívat.. Ale samotnýmu se mi nece..