bmw_r1300gs_cartec





Téma: Schůzování Plzeň 8.3.2014
 
24.11.2009 v 22:52
sobota 8.3.2014
změna místa !!!
zde
od 17:00 hodin

Naposledy editováno 16.02.2014 17:49:46

1 reakcí na tento příspěvek Schůzování Plzeň 8.3.2014

9.7.2010 v 23:44 | Nahoru | #1
Ve středu v Mostě při závodě na 7 hodin náš "šestkový nelicencovaný" Československý team MBW Rikimoto dopadl jako sedláci u Chlumce.

Při kvalifikaci jsem zajel nejrychlejsi čas já, ač jsem pouze zkoušel pneumatiky(obouval jsem 4 roky staré Brigdgestone 002 type 2/nejtvrdší směs=co mi zbyly z druhého roku "kariery závodníka";D. Byly vyrobeny v 10 týdnu 2007!!!). Pneumatika stářím vysychá a tvrdne=ztrácí vlastnosti. Já je pouze zkoušel, zda půjdou použít a nebo přezuji na nové čerstvé Dunlopy D 211-medium.
Ovšem TOP čas v kvalifikacni měl zajet Milan Murgas na nových Pirelli.
Tak se mojím časem 1:49.6 dostáváme až na 18. místo na startovním roštu. Druhý team litrových licencovaných SB pod vedením bráchy Davidem startoval z 15. mista rostu.
Start = klasický enduranční, tzn. přeběhnout trať, nastartovat a vyrazit.
Do zahřívajícího kola jsme oba s Davidem odstartovali parádně. David šel až na 4. místo a já za ním na 5. místo.
Po ostrém startu mne zavřeli a tak jsem dopředu nešel hned, ale musel jsem přezávodit/prokousat. Během 4 kol jsem se dostal na 8. misto celkově, ale odešla mi nová/tedy hodinu jetá/ zadni pneumatika Dunlop D211, kterou jsem po kvalifikaci na starých Bridžích přezul! Po 8 minutách zuávodu ale není možné ve vytrvalostním závodě střídat, neboť by následoval obrovský propad v pořadí!!! A tak jedu ještě 30 minut na "hadu" a postupně se zase trochu propadám v pořadí někam na celkove 11. místo.
Ještě než mi odešla pneumatika dojel jsem bývalého teamového kolegu Marka Hartla(který nás před loňským posledním závodem seriálu CEC tak vypekl). Tak jsem, si ho vychutnal se svojí šestkou 05 na jeho litru 08 .
Okolo 30 minuty závodu padají dva jezdi a vyjíždí Safety Car. Nyní konečně mohu střídat za Milana a přezout = ještě, že jsem s tím nepraštil.

Po přezutí na staré Bridg.pneu bojujeme s Milanem jako lvi. Náš největší soupeř Zebra Racing Team nám nahrává pádem jejich jezdce a následnou ztrátou 2 kol.
A tak na konci 5 hodiny závodu byl náš team v pohodové náladě = vedeme v šestkách s 3 kolovym naskokem před Zebra teamem!!!
Teprve v tuto chvíli nechávám jet také náhradníka Jirku Krumla s instrukcí: "Jiří, nesmíš v žádném případě upadnout a můžeš promrhat pouze 2 kola, ale nesmíš ani omylem ztratit 3 kola!!!
Ovšem po cca 30 minutách jízdy mi přijde říci Robert Frnka(mechanik Milana): "Martin, Jiři jede špatně = 1:58 až 2 minuty!" "Tak mu dej ceduli BOX = IHNÉÉÉD!!!" A skáču do kombinézy.

Jiri překvapil za 0,5 hodiny ztrati 4 kola :(!!! (přitom několik let zpět pravidelně v M ČR dojížděl v první desítce. Rapidně se zrychuje i na nižší úrovni!!!

(Jenže nenechat Jirku jet, když ze dne na den připravil a obul motorku, nepohodl se s manželkou a přijel do Mostu, aby nám pomohl = to jednoduše nešlo. Moje sociální cítění a morálka mi dává vždy zabrat!!!)

A tak mě a Milanovi zbývá 1,5 hodiny na nápravu a opětovné dohonění drahocených cca 150 vteřin, které v tuto chvíli ztrácíme po Jirkově jízdě na vedoucí team Zebra Racing.
Po cca 50 minutách jsem stáhl ztrátu na Zebry ze 150 vteřin na 20 vteřin+střídání Zebra teamu k dobru = naše přesná ztráta tedy činí v tuto chvíli asi jednu minutu.
Následuje poslední střídání a na Milana čeká závěrečná stíhací jízda cca 40 minut zavodu. Milan jede parádně - dokonce v předposledním kole zajíždí svoje nejrychlejší kolo závodu 1:47,4!!!
Stále stahuje náskok vedoucího jezdce teamu Zebra!
Každé kolo ukazujeme na tabuli Milanovi kolik zbývá na Zebry: +8/+6/+4. Blíží se konec závodu. Na cílovou rovinku najíždí za sebou 4 motorky=první je závodník Zeber a poslení náš Milan. Na konci cílovky Milan udělá na brzdy třetího ze skupiny! Odpočítač času pro závod odpočítává do konce 1:31/1:30/1:29.... Sakra = doufáme, že se nám povede ještě jedno kolo před šachovnicí a Milan na tuty dostane Zebry.
Ale signalizace odpočítává konec a pořadatel již čeká se šachovnicí na příjezd vedoucího jezdce.
Napětí by se dalo krájet.
Uběhla minuta třice co jsem viděli Milana na cílovce = zrak snad všichni upínaj na nájezd a cílovou rovinku. Vyjiždí závodník Zebra teamu a hned za ním náš Milan.
A máme tu šachovnici .
(Jet ještě jedno kolo lze s naprostou jistotou říci, že vyhrajeme).
Ale na žádné kdyby se nehraje = je odmávnut cíl závodu na 7 hodin a jezdec našeho teamu Milan projíždí šachovnicí v závěsu za jezdcem vítězného Zebra teamu.
!!!Jsme druzí o 2,4 vteřiny!!! po vyčerpávajícím 7 hodinách závodu!!!
Pravděpodobně se nejméně na několik let žádný delší závod nevypíše - tedy v nejdelším závodě, který kdy byl v ČR pořádán = v závodě na 7 hodin!!!
Celkem naše teamová technika urazila 950 závodních kilometrů!!!

Také druhý plzeňský team MBW Rikimoto s Davidem v čele si nevedl špatně a po pádu budějovického Ládi nehodili kluci flintu do žita a dojeli si alespoň pro medaili za 5. místo v kategorii SB do 1300ccm licencovaní jezdci.

(reakce na) Schůzování Plzeň 8.3.2014

10.7.2010 v 07:07 | Nahoru | #2
Franky>
i tak velká gratulace k 2. místu.Moc nechybělo - třeba jen malinko lepší časy Jirky a team Zeber by dostal za uši.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist