paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Erik Buell je opět zpět !
24.11.2009 v 19:40
sice jenom co se týče závodění, ale i to může bejt první krok k obnově značky...

yes!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 10:54 | Nahoru | #1

DaliboRR>Přiletíš do zatáčky s vytočeným čtyřválcem,kopneš tam jeden dolů a hned full gas...nikdo tě nedožene Huba od ucha k uchu a tak mi tady nikdo nevykladejte neco o nude nebo že motorka jede sama.To muze napsat jedine idiot s mindrakem!


1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 10:59 | Nahoru | #2

ReznikCZ>1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho



Toto ovšem platí např. pro 848ku a něakou Ř600ku..Když vemu svoji motorku proti Ř4ce litru do 8tis otáček si nemáme co závidět, pak už ztrácím parník a jelikož mám a vždy budu na V2ce mít nadváhu je v teoretické rovině nemožné abych Ř4ku předjel a zamával jí..Druhá věc je část praktická a schopnosti pilota..

edit: srovnávám se stejně přibližně starýma modelama

Naposledy editováno 26.11.2009 11:00:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !

26.11.2009 v 11:19 | Nahoru | #3

ReznikCZ>1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho


1.Ale já tam píšu "kopneš jeden dolů"
2.Tohle je o pilotovi a neplatí pro moderní čtyřválce
Já mám sice starší Ř4,ale že by mě kluci na V2 na výjezdu předjeli to ani náhodou.Stačí ten čtyřválec držet ve správných otáčkách a na rovince už mě nedoženou Ale je fakt,že mě tím duněním někdy pěkně serou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R xtmon 0 9.10.2018 v 23:34 xtmon
Buell 1125 R Buell 1125 R mmme 5 31.12.2015 v 10:03 dewwil
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R Stilo 2 18.10.2014 v 11:01 marnej
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R misut22 26 9.12.2013 v 20:51 dewwil


TOPlist