yes!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Pastell>1100Virago> Ducati má titul s 999 i když byly 4V litry Jo a jestli jsi byl někdy na závodech nemůžeš říct,že Bigbang bzučí a samotný výrobce se snažil dohnat zátah V2 od spoda. Proš se honda vzdala vývoje V2 když s ním vyhrála v sbk dva tituly a s 4V později 1? Takže tady neřeš kravinu,že Ducati má nějaké výhody to prostě ostatní nechcou dělat 2V. Jestli vstoupí KTM bude taky 1200 a pochybuju,že bude od začátku vyhrávat
Jo a já znám spoustu lidí,kteří jsou znuzení jízdou když motorka jede sama. Já chci aby mi řekla hochu tady ten asfalt není pro tuto jízdu a jestli v zatáčce pustíš plyn či dokonce podřadíš tak tě nakopu řádně doprdele.A jestli máš potřebu jezdit 300 tak se ohledni jinde ja ti na to seru,ale za to tě bude pořádně bolet pracky z mačkání spojky když mě buděš chtít hnát někde dál a tu tvoji krasotinku na tandemu nech doma nebo zažije peklo.Jestli po mě něco chceš tak ukaž že na to máš!
V porovnání s R1:
ANo pane chcete se rozjet na 6ku není problém pane stačí dát plný gas a potahat to přez spojku. Brzy bude 300 chcete hodit 2 kvalty dolu není problém
Už mi hrabe musím si dát ranní šálek kávy
Tak proč si vybrečeli vyšší objem? Já ti to řeknu,protože aby stíhali čtyřválce cpali do toho takové prachy,že by padli na hubu.V2 už vyvíjí jen Ducati a snad i KTM se svou RC8.Proč ne ostetní? Proč ne třeba BMW,Aprílie a i Honda se svou VTR SP? Proč existuje Desmosedici RR se svým V4? Trochu přemýšlej než napíšeš volovinu! Čtyřválec musíš umět využít...je to masakr..tam se děje všechno v hrozným fofru! Tam nemas čas se vykecavat s motorkou jak jsi nam tady popisoval Pokud špatně podřadíš a nemáš antihop tak ten kopanec dostaneš taky a letíš..tohle není doména V2.Nutí tě pořád a pořád posunovat hranici svých možností.Přiletíš do zatáčky s vytočeným čtyřválcem,kopneš tam jeden dolů a hned full gas...nikdo tě nedožene Huba od ucha k uchu a tak mi tady nikdo nevykladejte neco o nude nebo že motorka jede sama.To muze napsat jedine idiot s mindrakem!
Naposledy editováno 26.11.2009 10:24:50
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>Přiletíš do zatáčky s vytočeným čtyřválcem,kopneš tam jeden dolů a hned full gas...nikdo tě nedožene Huba od ucha k uchu a tak mi tady nikdo nevykladejte neco o nude nebo že motorka jede sama.To muze napsat jedine idiot s mindrakem!
1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R | xtmon | 0 | 9.10.2018 v 23:34 xtmon |
Buell 1125 R Buell 1125 R | mmme | 5 | 31.12.2015 v 10:03 dewwil |
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R | Stilo | 2 | 18.10.2014 v 11:01 marnej |
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R | misut22 | 26 | 9.12.2013 v 20:51 dewwil |