globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1 vs R1
24.11.2009 v 01:16
Zdar.Jaké máte zkušenosti s R1 2003(RN09) a R1 2004(RN12)?
Myslím ohledně výkonu,poruchovosti, atd.Která je podlé vás lepší?

(reakce na) R1 vs R1

25.11.2009 v 11:09 | Nahoru | #61

jonny>gsxr 1000


moje řeč

(reakce na) R1 vs R1

25.11.2009 v 15:22 | Nahoru | #62

SensationBlaack>Corela91> Tech Nm na zacatku celkem malo...



už to tu padlo..TO je prostě R1, spodek je slabší, ale o to víc jede nahoře... nevim jak ty já teda jezdim spíš nahoře, takže mě to nikterak nevadí

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

26.11.2009 v 16:58 | Nahoru | #63
Taky jsme zvažoval tu 04ku, ale slyšel jsem, že trpěla hodně "dětskýma nemocema"... Tím mám namysli to, jak tady bylo již řečeno: "Revoluční model", "nová motorka", "úplně něco jiného" apod. Ona to opravdu částečně nová motorka je... A co jsem slyšel hodně často u tohoto modelu 04/05 odcházel motor... V Yamaze se údjaně změnil člověk, který se o konstrukci tohoto motoru postaral, ale šetřil na pístních kroužcích, co se materiálu týče a prý není až taková nouze 04ku zadřít i s kvalitním olejem... Problém údajně odstraněn od modelu 06 - nevíte o tom něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 17:41 | Nahoru | #64
aikon1> šmarjá, to nemá YAMAHA zapotřebí si takhle kazit image! Těch motorek závodí u nás tolik v sériový podobě, že se sem tam něco může posr.t! Ale to jsou kousky, co maj nalítáno a pak i celkem dost na okruhu a ne všichni majitelé se k tomu dobře chovaj...Ono totiž servisní interval na olej 6000 km je na sportovní motorku moc!
A když ho někdo i na okruhu mění jednou za rok, s tím, že najede jen 5tis. celkem (silnice + okruh), tak ať se na mě nezlobí, to je PRASE! :\

Motor je OK a vydrží fakt hodně..

A asi taky není úplně nejlepší dávat často 2km svíce po letišti. Na normální použití a při správným dodržování servisu podle režimu použití motorky vydrží moc a je spolehlivá

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 17:56 | Nahoru | #65
Perňa #81> čéče nemáš trochu oleje na prodej?! Jetej hobby?!

souhlas, někdo to opravdu tak dělá. Bohužel je to řekl bych většina v Čechách.

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

26.11.2009 v 17:57 | Nahoru | #66
ale Yamaha ten olej většinou sežere takže je to v pohodě a jak furt dolejváš tak je pořád novej

R1 vs R1

26.11.2009 v 17:59 | Nahoru | #67
ja bych si kdyztak taky vzal... na fritovani to jeste pujde ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 17:59 | Nahoru | #68

GRASSEL>ale Yamaha ten olej většinou sežere takže je to v pohodě a jak furt dolejváš tak je pořád novej



Od r.2004 ani slzu (a to ani při závodním použití!), zato GSXR1000 K3, ta si umí loknout oleja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 18:02 | Nahoru | #69
Perňa #81> nevěřím

to je prostě mašina od mašiny, kámošovi zase K3 nesežere ani při sportovní jízdě skoro nic a další co má R1 05 tak mu papá hooooodně. Nemusíš to hned brát tak doslova, záleží na motorce.

tak máš ten olej nebo ne?! Jezdím na slickách tak chci i olej z okruhu ať to jede

Naposledy editováno 26.11.2009 18:03:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 18:46 | Nahoru | #70

GRASSEL>Perňa #81> nevěřím

to je prostě mašina od mašiny, kámošovi zase K3 nesežere ani při sportovní jízdě skoro nic a další co má R1 05 tak mu papá hooooodně. Nemusíš to hned brát tak doslova, záleží na motorce.

tak máš ten olej nebo ne?! Jezdím na slickách tak chci i olej z okruhu ať to jede



Zrovna jsem minulej víkend vylejval 10W-50 esterovej Silkolene PRO4 PLUS "do kanálu". Měl najeto cca 400km
Normálně jedu tak cca 1000km.

A jakej oil sháníš? Taky mám doma sud jetýho z Liazky

Já měl 04ku, 05ku, 07ku, 08ku R1 a žádná vůbec nic nežrala! Kámoš měl 06ku, bratránek má 06ku a taky nic.. Naopak vím o dvou K3, co braly celkem hodně, asi jako R1 1998
Prostě od ročníku 2004 to u R1 neplatí, že bere olej. Je to dáno nějak konstrukčně, prostě úplně novej motor tam v tý době napasovali

Naposledy editováno 26.11.2009 18:47:39

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 18:58 | Nahoru | #71
Perňa #81> Mě sežrala RN12 06" asi necelou polovinu rozsahu mezi ryskami na 1200 okruhovejch km. Což je, myslím, skoro nic.... Olej Motul 300V comp. 10W-40.....

Naposledy editováno 26.11.2009 19:05:17

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 19:05 | Nahoru | #72
Perňa #81> ty vole z liazky ten beru, co to je za obsah?! To bude mít pak krouťák jaxfiňa

no fakt nevím Perňo, zajímavý je to že každej majitel Yamahy řekne že jemu nežere

R1 vs R1

26.11.2009 v 19:12 | Nahoru | #73
mě jediná RSV žrala olej, ale o tý se to ví možná to bylo tím jak jsem jí pořád honil s čtyřválcema a nechtěl si připustit že by měly bejt rychlejší

2 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

26.11.2009 v 19:39 | Nahoru | #74
Mám K3 a mezi výměnama nedoleju ani kapku a pomalu teda nejezdím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 19:44 | Nahoru | #75
Flyer> sem čekal kdy se vozveš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 20:09 | Nahoru | #76

GRASSEL>Flyer> sem čekal kdy se vozveš

co je to vozveš...?

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #77
Flyer> to je takovej ten úkon kterej spatříš svým vokem a zareaguješ na něj

R1 vs R1

26.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #78
Mám zkušenosti s oběma R1. Jak s RN 09 tak s RN 12. U RN 09 mi přišlo, že po motorické stránce byla lepší. Motor měl lepší spodek a maximální výkon byl někde u 10000 ot/min. Tzn, že nabírala rychleji rychlost. RN 12 má spodek relativně dobrej. Jen to neni RN 09. A pak RN 12 má maximální výkon při cca 12000 ot/min. Možná na okruhu pokud držíš mašinu furt v obrátka ten výkon 173 koníků u RN12 nahledáš, ale já ho tam nikde najít nemohu. Podvozek a brzdy má jasně lepší RN 12. Vzhledově je taky hezčí. Takže i přes mínusový motor bych řešil RN12.

Naposledy editováno 26.11.2009 20:39:08

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 20:53 | Nahoru | #79

Flyer>Mám K3 a mezi výměnama nedoleju ani kapku a pomalu teda nejezdím



Ja kdyz jsem tam mel 10W40 tak si asi 3dcl vzala, ted tam mam 15W50 a ani kapka.. Ale stejne je to nejlepsi masina na svete (mozna po K5 )

(reakce na) R1 vs R1

26.11.2009 v 21:32 | Nahoru | #80
GRASSEL> přesně je to 7.2 sekundy podle reklamy na k1 z toho roku

1 reakcí na tento příspěvek R1 vs R1

26.11.2009 v 21:56 | Nahoru | #81
r1 02,03 byla poslední r1 co mela spodek.Model 04 ma uplne jiný motor ,velmi dlouhé převody(1ka v serii 170km/h),výkon i kroutak posunut nahoru,vyšší otáčky cca o 2tis. a tím pádem vyšší max. výkon.Jizdní vlastnosti paráda,chybí jen antihop spojka co už konkurence nabízí.Po usednutí na zx 10r 04 a na r1 04 je r1 pocitove o dost težší!Olej již 04ka nebere má zcela jiný motor ,daleko dokonalejší než 98-03.Kup si zx 10r 04 ceny sou nízko a kawa je výkonnejsi ,ma lepsí kroutak r1 110nm pri 12000tis. zx 10r ma 115 nm při 10000tis. .Při porovnání výkonu motoru u zx 10r 04 ktera má 184 koní s náporem při 13000tis. ot. a r1 04 ktrá má 180 koní až při 14000tis. ot bych se nerozmýšlel a sel do kawy nebo k5 která ma motor jeste lepsi a jizdní vlastnosti taky.

R1 vs R1

26.11.2009 v 21:57 | Nahoru | #82
hele neni R1 Yamaha?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 10:28 | Nahoru | #83
maxx10> ..už jsem to někde psal, ale vy tu ZX-10 moc démonizujete. Je perfektní, o tom žádná, ale R1 má taky svý přednosti a je o dost "vyváženější" pro běžnýho jezdce.
A nesouhlasím, že je R1 pocitově "těžká".. Vždyť právě to ovládání, jak na šestce, je to její největší +! Oproti GSXR-K1 úúúplně někde jinde ...hračička pro miminka. Ale někomu to tak hold vyhovuje.

Marek9:
Ten spodek není zase až tak tragickej, uber vpředu zub a do svíce na dvojku jde plynem úplně krásně.. Výkon nahoře je naopak výhoda, u staršího modelu uvadal moc brzy. Když to vezmeš z hlediska využitelných otáček, je na tom RN12 líp.

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 10:44 | Nahoru | #84
Perňa #81> Ahoj , včera jsem ti psal zprávu ohledně spojky R1 rv. 2004.
Můžeš na to prosímtě mrknout ? Dík

R1 vs R1

27.11.2009 v 11:47 | Nahoru | #85
myslím, že bys měl vybírat podle toho co se ti líbí, protože ty novější modely jsou už vyrovnaný a jsou v nich minimální rozdíly

R1 vs R1

27.11.2009 v 15:27 | Nahoru | #86
NO já nevím školy nemám, ale šel bych do té 04 už kvůli tomu designu. Ten obrovskej výfuk na 03 je děsnej - takový měly mašiny v devadesátých letech ale do 21 století mi to nějak esteticky nepasuje.

R1 vs R1

27.11.2009 v 18:29 | Nahoru | #87
Mno já to chci na normál ježdění né na závodění. Ptám se proto že sem chtěl původně RN 09 ale co čtu vaše příspěvky tak esi něco víc přidat a nějakou RN12 koupit když je tam takový rozdíl. Jinak Hondu nechcu.Přemýšlel sem i o K3 nebo K4 ale nevím.

Prostě jde mi o to jestli stojí za to dávat peníze do té novější nebo jestli RN09 postačí.

Naposledy editováno 27.11.2009 20:21:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 19:06 | Nahoru | #88

GRASSEL>Ulv.> jojo, na to jsou právě nejlepší letmý sprinty protože tam nejde o rozjezd tam právě poznáš přesně jak šlape motor. Já jel na 07 R6 a čéče musím říct že to mi nesedlo, jako na okruh určitě dobrý ale ta motorka ve spod nejede vůbec a když říkám vůbec tak fakt vůbec. Tam se do 11tisíc nic nedělo takže je vidět že je to fakt na okruh. z Šestek se mi motorově nejvíc líbila CBR 600 f 2001 protože táhne na šestku i odspoda a je pocitově taková podle mě nejsilnější. R6 01-02 co jsem se taky svezl tak ta mi přišla taky pocitově výraznější než R6 07 ale to je zase jen to jedinci jak mu sedne.

čéče teď ho má právě kámoš co má tu R1 02 ten test ale pak ho nascenuju a pošlu až ho budu mít



Mám R6 01 i R6 08 s v.sáním. Jediný klad pro 01 je spodek (ale kdo si kupuje šestku pro spodek? ) , jinak je to rozdíl po všech stránkách....ani by se to sem nevešlo Jel jsem 400m na 01 čas 11,44s a letos na 08 čas 10,64s Kamarád lítal rok na cbr 600 ,,sport,, 2002 a proti té jela daleko líp i O1 natož 08... jak už tady někdo psal, vývoj jde pořád do předu ale jak říkáš, jde i o pocit, jak komu co sedne

Jinak R1 04 dva laufy a převní design very good

(reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 19:12 | Nahoru | #89

Novis46>Mám R6 01 i R6 08 s v.sáním. Jediný klad pro 01 je spodek (ale kdo si kupuje šestku pro spodek? ) , jinak je to rozdíl po všech stránkách....ani by se to sem nevešlo Jel jsem 400m na 01 čas 11,44s a letos na 08 čas 10,64s Kamarád lítal rok na cbr 600 ,,sport,, 2002 a proti té jela daleko líp i O1 natož 08... jak už tady někdo psal, vývoj jde pořád do předu ale jak říkáš, jde i o pocit, jak komu co sedne

Jinak R1 04 dva laufy a převní design very good



jenže to že má motorka byť jen trochu větší sílu ve spod jí dělá pocitově silnější, hodnoty mluví jinak jak už jsem uvedl ale pocit bude taky mluvit jinak

každopádně jsem uvedl co sedlo nejvíc mě a mluvil jsem jen o motoru. Podvozek, brzdy atd jsem záměrně nekomentoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 vs R1

27.11.2009 v 19:36 | Nahoru | #90
Perňa #81> jj vyváženější r1 je řekl bych že oproti zx 10 až taková nudná...Co se týče váhy jel jsem na kamošově r1 03 on na mé zx 10 04 a divil se jak je mnohem líp ovladatelnejsí a lehčí po usednutí na míste a pak při jízde.ja se naopak divil jak je ta r1 fyzicky zežší když papírove je težší jen o par kg.Stejne to bylo po prohození s r1 04 co ma dalsí kamos a moji zx10r.r1 byla už po usednutí pocitově težší tak cca o 10kg.Netusil jsem to ,vtom me zx 10 mile prekvapila.Na druhou stranu ma nejklidnejsí podvozek i pres antihop ,ktery r1 04 chybí.Motor ma urcite lepsi zx 10r po vsech strankach.Jak fyzicky tak paírově při srovnaní pomeru max. otacky vs. vykon a kroutak.Zx 10 ma o 5nm vyssi kroutak a ver nebo ne i to je znát.Poradí nejlepsí motorizace u litru bych videl na zx 10r 04 je 1,k5 tesně za ní,pak r1 04,a honda 1000rr 04 hooodne vzadu se ztratou temer 15 koní.K4 je natom jeste huř 164 koní a vizdnií vlastnosti jak k1.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35358 Včera v 23:26 Ghostik
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist