paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki savage ohledně motorů
23.11.2009 v 18:47
Nazdárek potřebuju trochu poradit donesla se ke mě informace suzuki savage ty starší ročník že se rádi přidírali motory můžete mi prosím napsat jestli to je pravda a pořípadě napsat od kolikáteho roku to už bylo Ok.Předem díkec za pomoc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:37 | Nahoru | #1

DMC.motobiker>louvarek> Savage, no co k tomu dodat , pro začátek ujde, ale jinak nic moc zázračného, má to jen poloviční motor = poloviční Chopper , a jinak spolehlivost taky nic moc, strejda má r.v. 2000, najeto asi 25 tisíc, a už přetěsňoval hlavu, pořád z toho někde něco teče, nechytá to, nejede to, starter ten motor neutáhne a brzo jde do kopru , ale zase řemen je stylovej a když seženeš kousek za +/- 1000 €ček, bude to pro začátek asi dobrej stroj , taky jsem začínal na číně (Yamaha XV500), a když nejsou prachy, člověk je rád i za to...



K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.

Ale souhlasím, že Savage je ... no hezká, ale nechtěl bych, děkuji.

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #2
Jestli se Savage přidírá, tak leda kvůli tomu, že odchází těsnění pod hlavou, začne to blít olej a pokud se včas nedolije, tak se motor holt chytne. Typickou závadou je právě to těsnění a pak volnoběžka, která u jednoválu dostává dost zabrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 23:37 | Nahoru | #3

Raisidlo77>K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.


No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist