1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů
Raisidlo77>K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.
No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
DMC.motobiker>No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá
, a na tu malou kompresi to není potřeba
, budu to muset strécovy někdy sčekovat...
Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit
, i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru...
Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu
, to na Yamahách je přístup v pohodě
, u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák
, no zlatá Ducati...
Je tam je třeba ho dobře seřídit. Když jsi dělal svíci, měl jsi ho před sebou - je teda na levé straně hlavy válce před svíčkou. Nádrž drží jen na 2šroubech, 1 bowdenu a 1 el. konektoru - ale kdo ví co tam měl stréček natahaný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Sundáš si ještě ten chromovanej dekl vedle svíčky, a jsi u toho. Přidávám foto - tady je motorek dekompresoru, a ta "žlutá čárka" tak tama z něj vede bowden
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage | Zvukostroj | 6 | 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj |
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage | Pegas21 | 3 | 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM |
Laďáček Suzuki LS 650 Savage | Bupo | 2 | 21.11.2022 v 10:30 ldoktor |
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage | Majsik | 1 | 29.7.2021 v 10:04 grooll |
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage | Štemb | 114 | 22.12.2020 v 18:17 assassin |