paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki savage ohledně motorů
23.11.2009 v 18:47
Nazdárek potřebuju trochu poradit donesla se ke mě informace suzuki savage ty starší ročník že se rádi přidírali motory můžete mi prosím napsat jestli to je pravda a pořípadě napsat od kolikáteho roku to už bylo Ok.Předem díkec za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

23.11.2009 v 23:37 | Nahoru | #1

Raisidlo77>K tomu startéru a baterce - tu kompresi ten startér opravdu nedokáže překonat (však si zkuste odpojit dekompresor). Proto je nutné mít dokonale nastavenou vůli na lanku elektromotoru co tahá za dekompresor.


No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...

(reakce na) Suzuki savage ohledně motorů

24.11.2009 v 08:09 | Nahoru | #2

DMC.motobiker>No on i třeba Norton když chytně při startování kompresi tak se na tu startpáku může člověk postavit celej a stejně to neprošlápne , ale to jsem teda fakt netušil že Savage má dekompresor :\ , myslel jsem že to se už dneska (v 80. a 90. letech) nepoužívá , a na tu malou kompresi to není potřeba , budu to muset strécovy někdy sčekovat... Zatím jsem mu na tom jen měnil svíci, a byl to horror sundat nádrž, která pak nešla ani odendat protože v ní vede halda kabelů ke kapličce, pak sundat ten k hovnu kryt hlavy, a někde to tam lovit , i když pravda, to se nedělá moc často a většinou to stačí udělat při jednom při přetěsňování hlavy a výměně startéru... Ale nevím no, na té Suzuki mi příjdě všechno tak stísněný a nedá se tam k ničemu dostat, a to nejen u Savage, ale i třeba na Marauderu nebo Indruderu , to na Yamahách je přístup v pohodě , u starých úplně a u Viradža stačí sundat ten kryt hlavy co je tam taky plat prtnej a vypadá to jako plasťák , no zlatá Ducati...



Je tam je třeba ho dobře seřídit. Když jsi dělal svíci, měl jsi ho před sebou - je teda na levé straně hlavy válce před svíčkou. Nádrž drží jen na 2šroubech, 1 bowdenu a 1 el. konektoru - ale kdo ví co tam měl stréček natahaný .

Sundáš si ještě ten chromovanej dekl vedle svíčky, a jsi u toho. Přidávám foto - tady je motorek dekompresoru, a ta "žlutá čárka" tak tama z něj vede bowden ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
palivová směs karburátor Suzuki LS 650 Savage Zvukostroj 6 8.11.2023 v 10:48 Zvukostroj
Výměna kontrolky neutrálu Suzuki LS 650 Savage Pegas21 3 26.7.2023 v 13:15 Slávek-TDM
Laďáček Suzuki LS 650 Savage Bupo 2 21.11.2022 v 10:30 ldoktor
Suzuki ls650, nefunkční blinkry Suzuki LS 650 Savage Majsik 1 29.7.2021 v 10:04 grooll
předělat z karburátoru na stříkačku... [1, 2, 3, 4] Suzuki LS 650 Savage Štemb 114 22.12.2020 v 18:17 assassin


TOPlist