globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:23 | Nahoru | #1

Cosmogagy>pises ze kazdy ma moznost volby autoskoly.. bohuzel Kolin je vetsi mesto nez treba nase sestitisicova prdelka, kde si nemuzem moc vyskakovat... a co se tyce okresniho mesta za rozkem (Hodonin), tak tam je to uplne nastejno motorky prakticky stejne - porad ty same rozhrkane triapulky, instruktori na to serou (pripad kdy v jedne nejmenovane autoskole intruktor mlati rukou zaka zezadu do prilby protoze neco udelal spatne neni zadna novinka a vzacny ukaz), odjezdi to protoze musi a protoze za to dostanou penize, vetsinou ani nemaji motorkarske rukavice a prilbu xx let starou, a sami na motorce jinak nejezdi.. a je to tady stejne jak v Hodonine, tak v prdelkach okolo... az teda neomezena se dela na postarsi, trosku rozhrkane Suze GS500, ale porad s tema samyma instruktorama, za stejnych podminek... potom mi rekni jak si mam vybirat autoskolu vybral sem tu v miste bydliste, protoze to vyjde v porovnani s ostatnima v okoli nastejno, a nebudu platit jeste penize navic za dopravu napriklad do brna, kde bych mel lepsi podminky, ale za dopravne na jizdy (auto+motorka, takze kvantum jizd) a na teorii bych dal silene prachy... nekdo holt tu moznost vyberu ma stizenou a nemuze si piskat... a tady je dle mne chyba, zak by mel mit moznost (a situaci na silnicich by to podle mne velice prospelo) delat aspon v blizke vzdalenosti od bydliste motoskolu na odpovidajicim stroji s proskolenym, veci znalym instruktorem ktery motorku nema jako bokovku ale jako specializaci, a sam je zkuseny motorkar... jak se k tomuto stavu ovsem dopracovat, tot otazka, a jiste za nemale penize...



Na Tvojí úvahu musím reagovat - buhužel je pravdou, že v autoškolách jsou letité stroje, učitelé sami ni nemají moc zájem o výcvik, často odjedou jen pár hodin s ím, že se to každý naučí sám apod. Vše je ale dáno podmínkami u zkoušek - pokud je komisař náročný a chce vidět, že žák něco umí, tak není možné výcvik ošidit. A je jedno, zda děláš kurz v malém městečku nebo v krajském či okresním městě. V takovém případě musí být výcvik kvalitní, v AŠ by měli mít moderní stroje a ne vysloužilé třipade a pod.

Je jasné, že vše se odvíjí od náročnosti při zkouškách. Podle mne by prospělo (a nejen u motorek), pokud by se zkoušky dělali např. ve zkušebních centrech řízených státní institucí (ne soukromou firmou), kde by byly vytvořeny potřebné podmínky pro náročné zkoušky. Pak by se každá AŠ, která by chtěla dělat výcvik na moto, musela hodně snažit, aby žáky kvalitně připravila. A mohla by být klidně např. v Hodoníně nebo i u vás. Určitě by takových AŠ nebylo moc a v neposlední řadě by se základní výcvik nedělal za 3 - 5 tisíc, ale stál by i několikrát více. V případě rozšíření na další skupiny motorek by pak mohla být cena nižší. Zájemci by pak opravdu museli třeba i do jíždět do takové AŠ, ale měli by kvalitní přípravu.

Dokud ale nebude motivace ze strany systému na žadatele dostatečná, mnoho se toho nezmění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:26 | Nahoru | #2

HonzaČ>Na Tvojí úvahu musím reagovat - buhužel je pravdou, že v autoškolách jsou letité stroje, učitelé sami ni nemají moc zájem o výcvik, často odjedou jen pár hodin s ím, že se to každý naučí sám apod. Vše je ale dáno podmínkami u zkoušek - pokud je komisař náročný a chce vidět, že žák něco umí, tak není možné výcvik ošidit. A je jedno, zda děláš kurz v malém městečku nebo v krajském či okresním městě. V takovém případě musí být výcvik kvalitní, v AŠ by měli mít moderní stroje a ne vysloužilé třipade a pod.

Je jasné, že vše se odvíjí od náročnosti při zkouškách. Podle mne by prospělo (a nejen u motorek), pokud by se zkoušky dělali např. ve zkušebních centrech řízených státní institucí (ne soukromou firmou), kde by byly vytvořeny potřebné podmínky pro náročné zkoušky. Pak by se každá AŠ, která by chtěla dělat výcvik na moto, musela hodně snažit, aby žáky kvalitně připravila. A mohla by být klidně např. v Hodoníně nebo i u vás. Určitě by takových AŠ nebylo moc a v neposlední řadě by se základní výcvik nedělal za 3 - 5 tisíc, ale stál by i několikrát více. V případě rozšíření na další skupiny motorek by pak mohla být cena nižší. Zájemci by pak opravdu museli třeba i do jíždět do takové AŠ, ale měli by kvalitní přípravu.

Dokud ale nebude motivace ze strany systému na žadatele dostatečná, mnoho se toho nezmění.

lidi neblázněte,s takovou by komplet řidičák včetně profesáku přišel na milion

(reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:27 | Nahoru | #3

HonzaČ>Na Tvojí úvahu musím reagovat - buhužel je pravdou, že v autoškolách jsou letité stroje, učitelé sami ni nemají moc zájem o výcvik, často odjedou jen pár hodin s ím, že se to každý naučí sám apod. Vše je ale dáno podmínkami u zkoušek - pokud je komisař náročný a chce vidět, že žák něco umí, tak není možné výcvik ošidit. A je jedno, zda děláš kurz v malém městečku nebo v krajském či okresním městě. V takovém případě musí být výcvik kvalitní, v AŠ by měli mít moderní stroje a ne vysloužilé třipade a pod.

Je jasné, že vše se odvíjí od náročnosti při zkouškách. Podle mne by prospělo (a nejen u motorek), pokud by se zkoušky dělali např. ve zkušebních centrech řízených státní institucí (ne soukromou firmou), kde by byly vytvořeny potřebné podmínky pro náročné zkoušky. Pak by se každá AŠ, která by chtěla dělat výcvik na moto, musela hodně snažit, aby žáky kvalitně připravila. A mohla by být klidně např. v Hodoníně nebo i u vás. Určitě by takových AŠ nebylo moc a v neposlední řadě by se základní výcvik nedělal za 3 - 5 tisíc, ale stál by i několikrát více. V případě rozšíření na další skupiny motorek by pak mohla být cena nižší. Zájemci by pak opravdu museli třeba i do jíždět do takové AŠ, ale měli by kvalitní přípravu.

Dokud ale nebude motivace ze strany systému na žadatele dostatečná, mnoho se toho nezmění.

lidi neblázněte,s takovou by komplet řidičák včetně profesáku přišel na milion

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:40 | Nahoru | #4
HonzaČ> Částečně máš pravdu o starých strojích. Pokud ale někdo udělá pod dohledem autoškolu a pak si myslí, že zná provoz, sedne na nějakou raketu na dvou kolech a neudrží se při tahání za plyn, tak je v tom okamžiku jedno na čem v motoškole jezdil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist