globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:40 | Nahoru | #1
HonzaČ> Částečně máš pravdu o starých strojích. Pokud ale někdo udělá pod dohledem autoškolu a pak si myslí, že zná provoz, sedne na nějakou raketu na dvou kolech a neudrží se při tahání za plyn, tak je v tom okamžiku jedno na čem v motoškole jezdil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:59 | Nahoru | #2

kov>HonzaČ> Částečně máš pravdu o starých strojích. Pokud ale někdo udělá pod dohledem autoškolu a pak si myslí, že zná provoz, sedne na nějakou raketu na dvou kolech a neudrží se při tahání za plyn, tak je v tom okamžiku jedno na čem v motoškole jezdil.



Souhlasím, ale opět je to jen o tom, jak je výcvik prováděn. Pokud se jezdí na moto se 17 kW, tak není možné, aby se žák naučil zvládat moderní silnější stroj. Vím, o čem mluvím. Sám provozuji AŠ a dělám i motorky. Dříve jsem jezil také na "350" a když jsem ji vyměnil za CB 500, tak to byl velký rozdíl.

Ve Směrnici EU 2006/126/ES je již stanoveno, že zkoušky bude možné dělat pro skupinu A2 (do 35 kW) na motorce o objemu min. 400 ccm a výkonu 25 - 40 kW. Takže to nebude možné jezdit na "350". Pro A bet omezení pak je stanoven minimální objem na 600 ccm a výkon min. 40 kW. Z toho jasně plyne, že bude muset být provedena obměna cvičných motocyklů a zájemci by se měli naučit zvládat moderní motorky. Další otázkou je pak počet hodin při výcviku. To ale záleží na MD a pak na Parlamentu, co připraví a schválí. Pro někouho, kdo na moto nikdy nejezdil, je jednoznačně 13 jízd po 45 minutách málo. Nehovořím zde o rozšíření na další skupiny, ale výhradně o prvním výcviku na moto.

V uvedené Směrnici jsou také určeny podmínky pro komisaře, které budou muset splnit, a jak by mělo probíhat jejich další vzdělávání. Takže uvidíme, jak to vše dopadne, až to MD zpracuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist