globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

24.11.2009 v 23:59 | Nahoru | #1

kov>HonzaČ> Částečně máš pravdu o starých strojích. Pokud ale někdo udělá pod dohledem autoškolu a pak si myslí, že zná provoz, sedne na nějakou raketu na dvou kolech a neudrží se při tahání za plyn, tak je v tom okamžiku jedno na čem v motoškole jezdil.



Souhlasím, ale opět je to jen o tom, jak je výcvik prováděn. Pokud se jezdí na moto se 17 kW, tak není možné, aby se žák naučil zvládat moderní silnější stroj. Vím, o čem mluvím. Sám provozuji AŠ a dělám i motorky. Dříve jsem jezil také na "350" a když jsem ji vyměnil za CB 500, tak to byl velký rozdíl.

Ve Směrnici EU 2006/126/ES je již stanoveno, že zkoušky bude možné dělat pro skupinu A2 (do 35 kW) na motorce o objemu min. 400 ccm a výkonu 25 - 40 kW. Takže to nebude možné jezdit na "350". Pro A bet omezení pak je stanoven minimální objem na 600 ccm a výkon min. 40 kW. Z toho jasně plyne, že bude muset být provedena obměna cvičných motocyklů a zájemci by se měli naučit zvládat moderní motorky. Další otázkou je pak počet hodin při výcviku. To ale záleží na MD a pak na Parlamentu, co připraví a schválí. Pro někouho, kdo na moto nikdy nejezdil, je jednoznačně 13 jízd po 45 minutách málo. Nehovořím zde o rozšíření na další skupiny, ale výhradně o prvním výcviku na moto.

V uvedené Směrnici jsou také určeny podmínky pro komisaře, které budou muset splnit, a jak by mělo probíhat jejich další vzdělávání. Takže uvidíme, jak to vše dopadne, až to MD zpracuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 00:03 | Nahoru | #2

HonzaČ>Souhlasím, ale opět je to jen o tom, jak je výcvik prováděn. Pokud se jezdí na moto se 17 kW, tak není možné, aby se žák naučil zvládat moderní silnější stroj. Vím, o čem mluvím. Sám provozuji AŠ a dělám i motorky. Dříve jsem jezil také na "350" a když jsem ji vyměnil za CB 500, tak to byl velký rozdíl.

Ve Směrnici EU 2006/126/ES je již stanoveno, že zkoušky bude možné dělat pro skupinu A2 (do 35 kW) na motorce o objemu min. 400 ccm a výkonu 25 - 40 kW. Takže to nebude možné jezdit na "350". Pro A bet omezení pak je stanoven minimální objem na 600 ccm a výkon min. 40 kW. Z toho jasně plyne, že bude muset být provedena obměna cvičných motocyklů a zájemci by se měli naučit zvládat moderní motorky. Další otázkou je pak počet hodin při výcviku. To ale záleží na MD a pak na Parlamentu, co připraví a schválí. Pro někouho, kdo na moto nikdy nejezdil, je jednoznačně 13 jízd po 45 minutách málo. Nehovořím zde o rozšíření na další skupiny, ale výhradně o prvním výcviku na moto.

V uvedené Směrnici jsou také určeny podmínky pro komisaře, které budou muset splnit, a jak by mělo probíhat jejich další vzdělávání. Takže uvidíme, jak to vše dopadne, až to MD zpracuje.

já vím uplně přesně jak to dopadne až to MD zpracuje,podmaže se to jako vždycky a jede se dál,jen to bude za víc peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 00:13 | Nahoru | #3
HonzaČ> a nezname my se?? nechovate nahodou doma kralovske pudly??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist