globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Historie Fireblada
zdravim, v nejakym casopise (tusim ze supermoto, ale dost mozna se pletu) vysel nekdy loni (ale zase to nevim presne) clanek o historii fireblada, s jeho vyvojovyma generacema apod.. nevite nekdo o co se presne jedna, popr nemate to doma a nenaskenovali byste mi to?? nebo nemate odkaz na podobny clanek nekde na netu, klidne v anglictine??
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Historie Fireblada

19.11.2009 v 18:53 | Nahoru | #1
Značkuju Jinak, kdyby někdo skenoval, tak at' to hodí sem, rád si počtu

Historie Fireblada

19.11.2009 v 18:53 | Nahoru | #2
mam neco hooodne staryho tusim v motocykl katalogu 1999 nebo 2000. muzu ti to o vikendu nafotit, pokud se dostanu domu a nejlip mi to v sobotu pripomenes zpravou. jinak z pameti se neco da dat dohromady, pokud te zajima neco konkretniho. vzdycky je obmenovali co 2 roky.

Historie Fireblada

19.11.2009 v 18:56 | Nahoru | #3
Pokud to bylo v Supermotu ročník 08,tak to bylo buď č.2,5 ... to už jsem ale v tu dobu nekupoval.
Ale ve starším to myslím bylo taky,někdy kolem rocku 05

Naposledy editováno 19.11.2009 18:59:57

Historie Fireblada

19.11.2009 v 19:08 | Nahoru | #4
No jestli ti to pomůže tady je kompletní historie Fireblade,ale v němčině

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

19.11.2009 v 19:13 | Nahoru | #5
Stejně je 954 nejehzčí To je můj sen

Historie Fireblada

19.11.2009 v 19:13 | Nahoru | #6
Je to v Motohausu 6/2008, ale nemám scan ani nikdo v okolí takže sorry. Pokud chceš vědět něco konkrétně tak se zeptej...

Historie Fireblada

19.11.2009 v 19:52 | Nahoru | #7
kdyz chvilicku pockas, hodim to sem...
edit. jak na potvoru mi to tiskarna proste neoskenuje...zkusim se na to podivat a kdyztak to zitra naskenuju ve skole nebo u mamky v praci a hodim to sem...

Naposledy editováno 19.11.2009 20:04:36

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:21 | Nahoru | #8
...

Naposledy editováno 19.11.2009 20:26:11

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:26 | Nahoru | #9
Tak snad uz...

[img]

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:28 | Nahoru | #10
...

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:28 | Nahoru | #11
...

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:29 | Nahoru | #12
Nejak to blbne...

Historie Fireblada

19.11.2009 v 20:30 | Nahoru | #13
Sorry, ale zbyle 2 stranky jsou moc velké, tak se mi kdyžtak ozvěte do PM s mailem...Omlouvám se

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:07 | Nahoru | #14
Antii - dik moc, ale je to neco jineho, fakt tusim ze to bylo v supermotu, protoze nic jineho krome supermota a CMN sem nikdy nic nekupoval (motohouse jen katalog).. a nekdy v roce 2008 urcite...

jinak teda hlavne by mne zajimaly rozdily mezi verzema 96-97 vs. 98-99 vs. 2000-2001
nejak nevim na ktery mi vyjdou penize, vzhledove je pro mne uzasny 98-99, motoricky a podvozkove zase bude nejlepsi asi 929 rv00-01... takze kdo mate nejake zkusensti a vedomosti o rozdilech mezi temato verzema ( cim vic tim lip, jak zasadni zmeny tak treba i detaily jako velikost mista pod sedlem apod ) podelte se o ne

(reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:15 | Nahoru | #15

Mr.FiFI>Stejně je 954 nejehzčí To je můj sen


Toje taky vyhrála před 1000R když jsem si v shopu mezi něma vybíral

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #16
jednu prodavam , muzu potvrdit.. super a jeste nadhernej a nadcasovej stroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #17

Vejmi-600ccm.cz>jednu prodavam , muzu potvrdit.. super a jeste nadhernej a nadcasovej stroj



jojo, taky se mi libi bohuzel je mimo moje financni moznosti, zatim to vidim nejspis na model 98-99 financne, ale zajimaly by mne rozdily oproti jak starsimu modelu, tak nasledujicimu 929

(reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:32 | Nahoru | #18

Cosmogagy>jojo, taky se mi libi bohuzel je mimo moje financni moznosti, zatim to vidim nejspis na model 98-99 financne, ale zajimaly by mne rozdily oproti jak starsimu modelu, tak nasledujicimu 929



no dost veci... jelikoz jak jiste vis, tak Faros se po dvou letech delal "novej".. Tam je rozdil hlavne v motoru a samo ze ve vzhledu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:33 | Nahoru | #19
Cosmogagy> v 96 dostala o neco vetsi motor, jiny kapoty. 98 ji zase prekopali, jeste vic, opet vetsi motor, zase jiny kapoty. tusim i vetsi kotouce. porad vepredu 16 palcovy kolo. mne se 96 libi, 98 hrozne libi. hlavne ta cerno stribrna kombinace je sexy a az bude prihodnej cas, tak si ji mozna i koupim. v 00 tam narvali strikacku, prvni rocniky u hondy nebyvaly zrovna vyladeny, takze ja osobne bych sel do vic charismatictejsi 98/99. kazdopadne ta 17nactka na predku ma svy plus. ja to uz ale beru ze sberatelskyho hlediska.:o) a street ze staryho karburatorovyho farose je taky hrozne sexy!
o vikendu ti nafotim ten clanek, je tam toho kolem 96 a 98 celkem dost, spis takovy povidani, ale dobre se to cte.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:39 | Nahoru | #20
Peacemaker> super, budu moc vdecny
mne se prave tak 98/99 libi jak svina a nejspis finacne na ni vpohode dosahnu, na 00 uz to bude spis problem... silene se mne libi v klasicke trikolore, na to proste slintam, je to krasavec nejvetsi.. a vyhledove bych uvazoval o kapotach v klasickych Rothmans barvach, to je luxus jak ma byt jsem fanda takovych klasictejsich supersportu, ta 00 uz ma na mne zbytecne moderni vzhled... rad bych si ho nechal nekolik dlouhych let, a myslim ze ten 98-99 je pro mne zatim idealni kandidat krasavec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 21:44 | Nahoru | #21
Cosmogagy> tak to mame stejnej vkus, taky se mi nejvic libi bajky z devadesatych let jo je to krasna motorka, rika se ze nejcestovnejsi z cele rady, pro me plus, pro nekoho treba minus

(reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 22:08 | Nahoru | #22

Peacemaker>Cosmogagy> tak to mame stejnej vkus, taky se mi nejvic libi bajky z devadesatych let jo je to krasna motorka, rika se ze nejcestovnejsi z cele rady, pro me plus, pro nekoho treba minus



pro mne je to hodne velky plus, prave proto jsem si vybral i sestkovy cebro.. premyslel jsem i o gixxeru a ninji, ale Cebro mne prislo takovy nejuniverzalnejsi.. porad se sportovnim duchem, ale taky trochu pohodlny a dobry i na delsi cesty.. takze u toho Farose je to pro mne krasny bonus, myslim ze to bude podobny, duch sportovce ale univerzalnejsi pouziti nez ostatni masiny v kategorii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 22:08 | Nahoru | #23
Cosmogagy> před časem fungovala adresa fireblade.wz.cz teď mi to nefunguje ale možná je zakopanej čokl u mě. Zkus to, třeba budeš mít štěstí

(reakce na) Historie Fireblada

19.11.2009 v 22:32 | Nahoru | #24
Fároš> ani mne to bohuzel nefacha

Historie Fireblada

19.11.2009 v 22:44 | Nahoru | #25
kdysi jsem v nejakym mesicniku cetl dlouhej clanek kde srovnavali vsechny modely tusim od r. 92 az do r. 99 a rocnik 96/97 byl pry ze vsech tech verzi nejpovedenejsi. jak do jizdnich vlastnosi, motoru atd... bylo to v supermoto nebo v motoraji bo jiny casaky jsem nekupoval.

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

20.11.2009 v 07:05 | Nahoru | #26
Jestli chceš fakt krásnou starou motorku,tak kup ZXR 750,v tom horším případě ZX7R.
Rozdíly mezi RR 98/99 a 00/01 929 jsou dost zásadní - stříkačka je jen třešnička na obrovským dortu změn na motoru.Jinej je rám,kde kyvna visí na motoru.Kóóónečně 17ka přední kolo.USD vidle.Výfuková přívěra.Rozdílů je moc včetně drobností,celkovej výčet by byl dost obsáhlej.
Postav tyhle dvě motorky vedle sebe a koukej.A pak se taky svez
Jediný plus modelu 98/99 je hezčí přední světlo

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

20.11.2009 v 08:40 | Nahoru | #27
moc sem to nepročítal ale třeba tady http://www.honda-fi...s.co.uk/history.html (sry v práci mi nende vložit link máme ořezanej net, tak to někdo napravte pls) je to teda v AJ ale tak nějak snad najdeš co je třeba. btw já sám jsem měl možnost koupit 98, nakonec jsem šel do 929 kvuli stříkačce, dobré ceně a roku výroby. ale stejně... jak už tady mnohokrát padlo... 954... to je kočičák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 10:09 | Nahoru | #28

Camča_v>Jestli chceš fakt krásnou starou motorku,tak kup ZXR 750,v tom horším případě ZX7R.
Rozdíly mezi RR 98/99 a 00/01 929 jsou dost zásadní - stříkačka je jen třešnička na obrovským dortu změn na motoru.Jinej je rám,kde kyvna visí na motoru.Kóóónečně 17ka přední kolo.USD vidle.Výfuková přívěra.Rozdílů je moc včetně drobností,celkovej výčet by byl dost obsáhlej.
Postav tyhle dvě motorky vedle sebe a koukej.A pak se taky svez
Jediný plus modelu 98/99 je hezčí přední světlo



koukat nemusim, videl jsem je obe dve nazivo nejednou, a proste jsem na takovy ten design klasictejsich supersportu/superbajku.. takze v tomto vede 98/99 na cele care a je to pro mne prakticky asi rozhodujici vec, je to proste neuveritelny krasavec ale teda kdybych kupoval uplne ciste jen podle designu, tak to bude SRAD750

jinak ke kawam - jsou to nadherny kousky, ZXR750 jezdi kamos a je to super pokoukani - ale konkretne u ni mne odrazuje oproti 98-99 blejdu prece jen postarsi rok vyroby a s tim souvisejici jedina vec - hur se hleda v dobrym stavu, bez nejakych tuzzingovych uprav, garazovyho ladeni apod.. kdyby se sehnala po prvnim nebo druhem slusnem majiteli, za rozumnou cenu, tak bych se musel hodne rozmyslet mezi ni a blejdem... ZX7R je sice novejsi, rocniky okolo 97-99 se daji sehnat taky za hezky penize, nicmene mne od ni odrazuje to same co od SRADa - Blejd je takovy vic "userfriendly", naladeny i malinko na pohodovejsi notu, a posezove pohodlnejsi.. SRAD, ZXR i ZX7R jsou prece jen cisty superbajky..

edit: ale teda btw, zajimalo by mne v porovnani modelu blejda 98/99 a 00/01 treba rozdil ve spotrebe, a taky pohodli spolujezdce

Naposledy editováno 20.11.2009 10:13:26

(reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 10:13 | Nahoru | #29
Jawasaki> dikes

(reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 10:25 | Nahoru | #30
Cosmogagy> pohodli je vec silne subjektivni a spotreba bude tipuju o litr az dva mensi u karbce
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist