1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
jinak teda hlavne by mne zajimaly rozdily mezi verzema 96-97 vs. 98-99 vs. 2000-2001
nejak nevim na ktery mi vyjdou penize, vzhledove je pro mne uzasny 98-99, motoricky a podvozkove zase bude nejlepsi asi 929 rv00-01... takze kdo mate nejake zkusensti a vedomosti o rozdilech mezi temato verzema ( cim vic tim lip, jak zasadni zmeny tak treba i detaily jako velikost mista pod sedlem apod ) podelte se o ne
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
Vejmi-600ccm.cz>jednu prodavam , muzu potvrdit.. super a jeste nadhernej a nadcasovej stroj
jojo, taky se mi libi bohuzel je mimo moje financni moznosti, zatim to vidim nejspis na model 98-99 financne, ale zajimaly by mne rozdily oproti jak starsimu modelu, tak nasledujicimu 929
Cosmogagy>jojo, taky se mi libi bohuzel je mimo moje financni moznosti, zatim to vidim nejspis na model 98-99 financne, ale zajimaly by mne rozdily oproti jak starsimu modelu, tak nasledujicimu 929
no dost veci... jelikoz jak jiste vis, tak Faros se po dvou letech delal "novej".. Tam je rozdil hlavne v motoru a samo ze ve vzhledu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
o vikendu ti nafotim ten clanek, je tam toho kolem 96 a 98 celkem dost, spis takovy povidani, ale dobre se to cte.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
mne se prave tak 98/99 libi jak svina a nejspis finacne na ni vpohode dosahnu, na 00 uz to bude spis problem... silene se mne libi v klasicke trikolore, na to proste slintam, je to krasavec nejvetsi.. a vyhledove bych uvazoval o kapotach v klasickych Rothmans barvach, to je luxus jak ma byt jsem fanda takovych klasictejsich supersportu, ta 00 uz ma na mne zbytecne moderni vzhled... rad bych si ho nechal nekolik dlouhych let, a myslim ze ten 98-99 je pro mne zatim idealni kandidat krasavec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
Peacemaker>Cosmogagy> tak to mame stejnej vkus, taky se mi nejvic libi bajky z devadesatych let jo je to krasna motorka, rika se ze nejcestovnejsi z cele rady, pro me plus, pro nekoho treba minus
pro mne je to hodne velky plus, prave proto jsem si vybral i sestkovy cebro.. premyslel jsem i o gixxeru a ninji, ale Cebro mne prislo takovy nejuniverzalnejsi.. porad se sportovnim duchem, ale taky trochu pohodlny a dobry i na delsi cesty.. takze u toho Farose je to pro mne krasny bonus, myslim ze to bude podobny, duch sportovce ale univerzalnejsi pouziti nez ostatni masiny v kategorii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
Rozdíly mezi RR 98/99 a 00/01 929 jsou dost zásadní - stříkačka je jen třešnička na obrovským dortu změn na motoru.Jinej je rám,kde kyvna visí na motoru.Kóóónečně 17ka přední kolo.USD vidle.Výfuková přívěra.Rozdílů je moc včetně drobností,celkovej výčet by byl dost obsáhlej.
Postav tyhle dvě motorky vedle sebe a koukej.A pak se taky svez
Jediný plus modelu 98/99 je hezčí přední světlo
1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada
Camča_v>Jestli chceš fakt krásnou starou motorku,tak kup ZXR 750,v tom horším případě ZX7R.
Rozdíly mezi RR 98/99 a 00/01 929 jsou dost zásadní - stříkačka je jen třešnička na obrovským dortu změn na motoru.Jinej je rám,kde kyvna visí na motoru.Kóóónečně 17ka přední kolo.USD vidle.Výfuková přívěra.Rozdílů je moc včetně drobností,celkovej výčet by byl dost obsáhlej.
Postav tyhle dvě motorky vedle sebe a koukej.A pak se taky svez
Jediný plus modelu 98/99 je hezčí přední světlo
koukat nemusim, videl jsem je obe dve nazivo nejednou, a proste jsem na takovy ten design klasictejsich supersportu/superbajku.. takze v tomto vede 98/99 na cele care a je to pro mne prakticky asi rozhodujici vec, je to proste neuveritelny krasavec ale teda kdybych kupoval uplne ciste jen podle designu, tak to bude SRAD750
jinak ke kawam - jsou to nadherny kousky, ZXR750 jezdi kamos a je to super pokoukani - ale konkretne u ni mne odrazuje oproti 98-99 blejdu prece jen postarsi rok vyroby a s tim souvisejici jedina vec - hur se hleda v dobrym stavu, bez nejakych tuzzingovych uprav, garazovyho ladeni apod.. kdyby se sehnala po prvnim nebo druhem slusnem majiteli, za rozumnou cenu, tak bych se musel hodne rozmyslet mezi ni a blejdem... ZX7R je sice novejsi, rocniky okolo 97-99 se daji sehnat taky za hezky penize, nicmene mne od ni odrazuje to same co od SRADa - Blejd je takovy vic "userfriendly", naladeny i malinko na pohodovejsi notu, a posezove pohodlnejsi.. SRAD, ZXR i ZX7R jsou prece jen cisty superbajky..
edit: ale teda btw, zajimalo by mne v porovnani modelu blejda 98/99 a 00/01 treba rozdil ve spotrebe, a taky pohodli spolujezdce
Naposledy editováno 20.11.2009 10:13:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |