globalmoto_duben_nolan





Téma: LPG v aute
 
14.11.2009 v 09:23
Ahoj
mam spis technicky dotaz je mozne aby kdyz auto (strikacka BMW 318i e36) jelo na LPG spotrebovavalo soucasne i benzin?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

14.11.2009 v 09:34 | Nahoru | #1
IMHO není - benzín by si to mělo brát pouze na start (takže nějaký pomalinku časem mizí). Za jízdy by mělo auto benzín brát jen při manuálním vypnutí plynu.
Jedině, že bys měl nějaký LPG systém s benzínovou forsáží

LPG v aute

14.11.2009 v 09:48 | Nahoru | #2
Kamošovi na feldě to po startu jede na benzíd do doby než to vytočí nad 3 litry, pak už se to přepne na LPG

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 09:49 | Nahoru | #3
PetrXX> no on se u toho meini pohon z plynu na benzin a zpet manualne .... jinak je tam system BRC ...?

LPG v aute

14.11.2009 v 09:51 | Nahoru | #4
Není to normální.
Já mám Mégana 1.4.16v na lpg.
Plyn mě před 2 lety stál 32 000 kč. Ted vyjde na 25 000kč.
Mám modernější systém.
Startuje se vždy na benzín, Po dosáhnutí určité teploty se sám přepně na plyn. Ta teplota se dá přes PC nastavit.
Po montáži jse měl problém, že se mo někdy při ubrání plynu na volnoběh přepl systém z lpg na plyn. To poznám podle kontrolky.
Oprava: Napájení řídicí systému lpg byl na svazek, kde občas pokleslo napětí.
Stačilo napajení dát na lepší napájecí kabel - napájení zpátečky žárovky.
Ted vše funguje. Jezdím za 7,5 litrů plynu.
Je to prdel brát za 400 kila a lítat.

3 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

14.11.2009 v 10:00 | Nahoru | #5
Hele, LPG jde dát na všechny auta? Třeba takové ty nové i staré ameriky co hodně žerou. Je nějaké omezení třeba výkonostně? Že by (když to přeženu) třeba Ferrari jezdilo na plyn? Jednou jsem myslím viděl Hummer H2 s nálepkou LPG (hummer žere 25/100). Škodí nějak LPG motoru?

Jsem zkoušel googlit, ale nikdo tam o tomhle nepřemýšlí .

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 10:22 | Nahoru | #6
RaDeoon> to jsi guglil pekne na hovno! je toho vsude v pysk !

kuchy> mel jsem favo na lpg a jedzil jsem rekord i za 6,5lpg ...
ale ted se mi fakt zda ze to moje bavo zere fakt hodne ... prvni mereni asi 12,3lpg druhe bylo supr asi 9 a ted se mi zda ze to zere i benal ...

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 12:31 | Nahoru | #7

RaDeoon>Hele, LPG jde dát na všechny auta? Třeba takové ty nové i staré ameriky co hodně žerou. Je nějaké omezení třeba výkonostně? Že by (když to přeženu) třeba Ferrari jezdilo na plyn? Jednou jsem myslím viděl Hummer H2 s nálepkou LPG (hummer žere 25/100). Škodí nějak LPG motoru?

Jsem zkoušel googlit, ale nikdo tam o tomhle nepřemýšlí .



LPG je oproti benzínu Suchej , nemaže takže při hodně velkym nájezdu se motor trošku poškozuje ale řeší se to občasnym přilitím náký sračky do benzínu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 15:09 | Nahoru | #8
RaDeoon> vím, že do amerik se LPG taky montuje, vím o jednom pánovi, co dělá převážně ameriky

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

14.11.2009 v 18:58 | Nahoru | #9
dubaduba: udělej si vypínač benzínového čerpadla, běžně se u lpg přestaveb dodělává a když by se ti samovolně auto přepínalo mezi palivy, zjistíš to

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

14.11.2009 v 19:43 | Nahoru | #10
Jednou jsem tento problém řešil, na autě odešel ten elektromagnetickej ventil co má zavřít benzín a auto jelo současně na LPG i na benzín. Zkus poslechnout jestli když vypínáš a zapínáš klíče ten ventil cvaká. Jsou tam dva jeden na LPG a druhej na BA a oba by měli cvakat.

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 20:25 | Nahoru | #11

joone>dubaduba: udělej si vypínač benzínového čerpadla, běžně se u lpg přestaveb dodělává a když by se ti samovolně auto přepínalo mezi palivy, zjistíš to



ty ja ale nikde nepsal ze by se mi to samovolne prepinalo ... jen rikam ze kdyz jedu na LPG zda se mi ze to zere i benal ... jinymi slovy nabral jsem benal za 400 bylo tam urcite nad rezervou a za cca 400-500km z 85% jete JEN na lpg je tam zase svitici rezerva ... :((

pripojil bych jeste jeden dotaz kolik otacek mate cca na volnobech mel jsem 1300 zdalo se mi to moc tak jsem ubral ... a jedna se mi zda ze sto pro vzrostla spotreba a rozjezd ze stani to brutalne cuka ja by tam vubec nesel plyn ... no cudo tak jsem to vratil zpet snad se to i zpet srovna ...

asi to chce vymenu membran a filtru + seridit! ?

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 20:26 | Nahoru | #12

LovecTaťka>Jednou jsem tento problém řešil, na autě odešel ten elektromagnetickej ventil co má zavřít benzín a auto jelo současně na LPG i na benzín. Zkus poslechnout jestli když vypínáš a zapínáš klíče ten ventil cvaká. Jsou tam dva jeden na LPG a druhej na BA a oba by měli cvakat.



to je dobry napad ale vubec nic neslysim :( asi to chce fakt ten servis (repasi membran filtru + seridit)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 20:41 | Nahoru | #13

mariolka>RaDeoon> vím, že do amerik se LPG taky montuje, vím o jednom pánovi, co dělá převážně ameriky



takový zvrhlosti někdo provádí profesionálně jo?

(reakce na) LPG v aute

14.11.2009 v 22:01 | Nahoru | #14
Abominog> jinymi slovy doporucujes asi nekoho kdo na to kukne jak to funguje a trochu to seridi co?

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

14.11.2009 v 22:08 | Nahoru | #15
tak taky něco přihodím co vím z praxe. LPG se dá montovat na motory co maj karburaci a stříkačku. cena je u karburátoru nejmenší jednobod drašší a více bod drahej. při spalování LPG vzniká co2 a vodní pára. má to neblahý vliv na vnitřek výfuku voda dělá co? vtváří rez může se zdát zvenku že výfuk je jak nový ale stačí do nšj klepnout a rozesype se. pak dále auto může startovat už přímo na plyn aspoň karburátor to vím na 100%. horší že plyn nemá mazací schpnosti on benzín taky nemá žádný, ale ulechčuje skluz, takže motor nemí takové tření. pak jde startováni start benzín pak ventil přepne na plyn. hned po naskočení motoru. co vím od kámoše do dělal na motrovej stolicách nebo pro upřesnění motorovej brzdách nebo tzv DYNO RUN tak říkal, že to tak na výkonu strácí 20% žáleží na autě každý auto je na tom jináč. Každopádně je výhoda cena lpg, ale jde o to jestli se v případná investice LPG vrátí. Není to levná žaležitost. Jestli v něčem nemám pravdu tak pište kritizujte mě je to jedno.

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

15.11.2009 v 01:07 | Nahoru | #16

Ahoj
mam spis technicky dotaz je mozne aby kdyz auto (strikacka BMW 318i e36) jelo na LPG spotrebovavalo soucasne i benzin?



Napadlo Tě,že se ten benzin také odpařuje??? a to dost značně...jestli to teda neni vyloženě několik litru ...

Nevim jak stříkačka,ale karbec soucasne na LPG a benzin nejede...Jinak bavit se o poškozování motoru je blbost,problem neni v plynu..ale v kokotech co to neumí seřídit,co se o to spravne nestaraji a v kvalitě paliva v ČR. Jednoznačná výhoda plynu je cena...jestli se ti posere motor o 10 000km dřív je putna...

(reakce na) LPG v aute

15.11.2009 v 01:16 | Nahoru | #17
FALC0N> myslím, že jo..............jestli půjdu někdy v blízký době kolem něj, tak se schválně kouknu, co mu stojí u dílny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

15.11.2009 v 09:11 | Nahoru | #18
LubaSV> si normalni? kvuli deci nebou dvou bych tu asi nepsal ne ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

15.11.2009 v 15:50 | Nahoru | #19
dubaduba> heh..no možná nenormální,ale v létě jsem chlejstl do nadrže 4 litry a za dva měsíce prázdno...a to startuji na LPG..takže to zase tak nerealne neni...nadrž a podobně neteče.. Jestli sis všiml,pane inteligente,tak jsem psal "jestli to teda neni vyloženě několik litru"

Máš to hold posrany..zajed si do servisu.

(reakce na) LPG v aute

15.11.2009 v 16:30 | Nahoru | #20
LubaSV> ahaaaaaaaaa dik pane inteligente

LPG v aute

15.11.2009 v 17:42 | Nahoru | #21
Jezdím s služební kraksnou Favoritem na LPG cca 3 roky. Je to myslím rok 93, tzn. karbec. Je u toho manuální přepínání mezi LPG / benzín. Nastartovat to jde i pouze na plyn, ale startuje to na několikrát, je to alchymie kolik dát plynu atd, většinou chytí ale hned scípne, chytne až tak na potřetí. Na benzín chytí po prošlápnutí pedálu (sepnutí sytiče) okamžitě. Jinak pocitově to na LPG nejede ani míň ani víc, ale chlastá to tak o 2 litry víc. Na benzín těch necelých 8, na plyn 9-10, když mu dávám kapky tak ke 12ti.
PS: kára je pravidelně servisovaná ve Škoda servisu a cca 1-2 x ročně seřizovaná v LPG servisu.
Já osobně mít benzínový auto (mám diesela), tak bych si to do něj nechal namontovat pouze při ročním nájezdu od 20 000 km a víc, jinak se to vrátí až za delší dobu.

(reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 07:31 | Nahoru | #22

TomeKX2>tak taky něco přihodím co vím z praxe. LPG se dá montovat na motory co maj karburaci a stříkačku. cena je u karburátoru nejmenší jednobod drašší a více bod drahej. při spalování LPG vzniká co2 a vodní pára. má to neblahý vliv na vnitřek výfuku voda dělá co? vtváří rez může se zdát zvenku že výfuk je jak nový ale stačí do nšj klepnout a rozesype se. pak dále auto může startovat už přímo na plyn aspoň karburátor to vím na 100%. horší že plyn nemá mazací schpnosti on benzín taky nemá žádný, ale ulechčuje skluz, takže motor nemí takové tření. pak jde startováni start benzín pak ventil přepne na plyn. hned po naskočení motoru. co vím od kámoše do dělal na motrovej stolicách nebo pro upřesnění motorovej brzdách nebo tzv DYNO RUN tak říkal, že to tak na výkonu strácí 20% žáleží na autě každý auto je na tom jináč. Každopádně je výhoda cena lpg, ale jde o to jestli se v případná investice LPG vrátí. Není to levná žaležitost. Jestli v něčem nemám pravdu tak pište kritizujte mě je to jedno.



dobra snuska blabolu....

co myslis ze vznika spalovanim benzinu? myslis ze to co ted rano "kouri" autum z vyuku je kour ze spaleneho paliva? benzin ulehcuje skluz:) to je taky ulet na to si prisel jak? pisty se mazou olejem, na stenach zustava olejovej film a po tom pisty "klouzou" moc benzinu ten film smeje a je po "klouzani"... ad vykon... s LPG se z motoru da dost i vic nez na benz...

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

16.11.2009 v 08:06 | Nahoru | #23
nevim jestli je to pravda...kdyžtak mě assasin opraví LPG by mělo miot vyšší spalovací teplotu, proto častějš odchazeji těsněni pod hlavou (nebo..nevim teda jak moc "často"....)

(reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 08:45 | Nahoru | #24

Axel>nevim jestli je to pravda...kdyžtak mě assasin opraví LPG by mělo miot vyšší spalovací teplotu, proto častějš odchazeji těsněni pod hlavou (nebo..nevim teda jak moc "často"....)



netusim, ja to nejak do detailu nezkoumal,ale myslim ze to vyjde +- na stejno .. premyslel jsem o tom ze si to do auta dam.. ale tak nejak porad k tomu mam trochu neduveru a nechce se mi obetovat rezervu...

1 reakcí na tento příspěvek LPG v aute

16.11.2009 v 08:50 | Nahoru | #25
Ass>tež sem byl nalomený....jezdit "téměř zadarmo" je celkem lákavé...mohl sem mit komplet LPG za patnast stovek..ale taky misto rezervy..navic s montaži nemam zkušenosti(možna proto mě to tak láká) a neměl bych to zapsane v TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 09:06 | Nahoru | #26

Axel>Ass>tež sem byl nalomený....jezdit "téměř zadarmo" je celkem lákavé...mohl sem mit komplet LPG za patnast stovek..ale taky misto rezervy..navic s montaži nemam zkušenosti(možna proto mě to tak láká) a neměl bych to zapsane v TP



no ja bych nejezdil zadarmo ale jako normalni auta.. ale ja bych stejne musel mit sekvencni vstrikovani, 6valcu tzn slusny cca 40tis... jako ono by se mi to na benzinu vratilo relativne rychle.. no zatim sem to odlozil....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 09:38 | Nahoru | #27

assassin>no ja bych nejezdil zadarmo ale jako normalni auta.. ale ja bych stejne musel mit sekvencni vstrikovani, 6valcu tzn slusny cca 40tis... jako ono by se mi to na benzinu vratilo relativne rychle.. no zatim sem to odlozil....


Uvazuju nad necim podobnym, neco na dalnicni cestovani typu mondea mk.2 V6 s LPG. Ale furt dumám. To auto se dá sehnat za směšné peníze. Protože jinak jezdím 206tkou, supr do města, ale na dálnici už to není ono.. Při rychlostech fakt dost chlastá a výkon tomu neodpovídá.
Ale furt nevím, jak moc je to dobrej nápad:) Má tu někdo zkušenost s lpg ve V6?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 09:44 | Nahoru | #28

Bludevil>Uvazuju nad necim podobnym, neco na dalnicni cestovani typu mondea mk.2 V6 s LPG. Ale furt dumám. To auto se dá sehnat za směšné peníze. Protože jinak jezdím 206tkou, supr do města, ale na dálnici už to není ono.. Při rychlostech fakt dost chlastá a výkon tomu neodpovídá.
Ale furt nevím, jak moc je to dobrej nápad:) Má tu někdo zkušenost s lpg ve V6?



kamos jezdil asi 3 roky s galantem V624v s LPG a pochvaloval si to .. jezdil za cca 12-13 litru plynu... na BMW klubu je kupa lidi co jezdi s sestivalcema s LPG, ale hlavne X40i osmivalce.. jezdej taky cca 14litru v plynu coz je na 4,0(4,4) osmivalec pekny:)
me by se to vyplatilo i s mejma 10-15tis rocne.. ale furt nevim no...

dalnice se stejne neda jet rychle... furt jede nakej "rychlik" 130-140 v rychlym a nechce te pustit... takze se furt rozjizdis-brzdis dokola.. ja na dalnici kaslu, jezdim ji rychlejs tak max v noci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 09:52 | Nahoru | #29
assassin> No právě, jenže peugeotek hltá cca 8 litrů i v těch 130, což se mi zdá docela dost... nemluvě o dynamice. Ty výkony nezní špatně cos psal. A co se týče typu LPG, fakt se vyplatí sekvenční?
Protože jak jsem prolézal diskuse, někdo brojí za sekvenci, někdo zas tvrdí, že ten úplně nejprimitivnější systém za půlku peněz udělá prakticky tu samou službu a ještě je míň náchylný na poruchy kvůli kvalitě plynu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG v aute

16.11.2009 v 09:57 | Nahoru | #30

Bludevil>assassin> No právě, jenže peugeotek hltá cca 8 litrů i v těch 130, což se mi zdá docela dost... nemluvě o dynamice. Ty výkony nezní špatně cos psal. A co se týče typu LPG, fakt se vyplatí sekvenční?
Protože jak jsem prolézal diskuse, někdo brojí za sekvenci, někdo zas tvrdí, že ten úplně nejprimitivnější systém za půlku peněz udělá prakticky tu samou službu a ještě je míň náchylný na poruchy kvůli kvalitě plynu...



no me bylo receno ze to dost zalezi i na konstrukci toho saciho traktu ze nekam ani nic jinyho nez sekvencni nedostanes... u favorita je to asi jedno tam je to uz od zakladu delany na jeden vstrik do sani... ale auta co maj vicebodovej vstrik musi mit i vic vstriku LPG..
bude to samo slozitejsi system - drazsi udrzba a nachylnost na kvalitu.. ale jak rikam kamos s tim galantem si to pochvaloval a jen to jednou za rok daval nejak prezkouset a seridit ci co..
zase to sekvencni lip pojede a bude min zrat...

pri tech 130ti jedu zhruba za tech 8,5 taky:) a to kamos s novym 325i jede 8,5-9 kdyz jede 180-190 tempomatovejch:) novy benzinaky od BMW jsou fakt usporny...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist