globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření na Dynojetu
13.11.2009 v 09:33
Tak jsem nechal Mazlíka konečně proměřit, nepotřeboval jsem to proto, abych mohl v hospodě říkat: "Voe, tam mám xxx koní a krouťák jako kráva", ale po menších úpravách pro jistotu, že není ve výkonu někde díra a je tam správná směs.
Motorka: H-D Sportster 883R - 2007
Úpravy: Screaming Eagle kit sání, S-E koncovky výfuků, Power Commander III + O2 eliminators, S-E svíčky (performance triple platinum), S-E těsnění svodů.


1 reakcí na tento příspěvek Proměření na Dynojetu

3.12.2009 v 16:02 | Nahoru | #1
ještě si s dovolením taky přihodím jeden dotaz - budu kupovat větší volnoběžný trysky, jen nevím, jak moc jsou znát skoky po 3, jestli vzít 42, 45, 48 nebo 42,48,54, eventuelně 45,51,57 - nechci jich brát nějak velkou hromadu .. počítám něco pobere i šroub bohatosti - pro přechod z běhu na prázdno do mírnýho přidání plynu je lepší větší volnoběžná a zavřený šroub bohatosti (keihin CV), nebo menší volnoběžná a šroub bohatosti víc povolený? nebo je to jedno a efekt bude stejnej?

a ještě co všechno ovlivní bohatost volnoběhu - netěsnost sacího potrubí a přisávání falešnýho?, co propustnost filtru - při zavřený klapce je to jedno a filtr nehraje roli? výfuky otevřený zavřený - ovlivní nějak volnoběh a jeho bohatost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

3.12.2009 v 16:13 | Nahoru | #2

Němec>ještě si s dovolením taky přihodím jeden dotaz - budu kupovat větší volnoběžný trysky, jen nevím, jak moc jsou znát skoky po 3, jestli vzít 42, 45, 48 nebo 42,48,54, eventuelně 45,51,57 - nechci jich brát nějak velkou hromadu .. počítám něco pobere i šroub bohatosti - pro přechod z běhu na prázdno do mírnýho přidání plynu je lepší větší volnoběžná a zavřený šroub bohatosti (keihin CV), nebo menší volnoběžná a šroub bohatosti víc povolený? nebo je to jedno a efekt bude stejnej?

a ještě co všechno ovlivní bohatost volnoběhu - netěsnost sacího potrubí a přisávání falešnýho?, co propustnost filtru - při zavřený klapce je to jedno a filtr nehraje roli? výfuky otevřený zavřený - ovlivní nějak volnoběh a jeho bohatost?



to uz sou dost specificky otazky, to by chtelo nekoho kdo se stejnym karbcem/strojem laboroval... resis to na dnepru? deadmam tady z fora by mohl vedet...

ja ty karbce znam spis teoreticky, konkretni zkusenosti z praxe moc nemam, neprislo mi pod ruce moc karburatorovejch moto...

ad druhej pripad, netesnost sani - za klapkou to ovlivni razantne.. smerem k filtru uz tolik ne, filtr muze mit vliv, pri zavreny klapce ale ne tak velkej, to by fakt musel bejt skoro nepruchodnej. vyfuk vliv bude mit taky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist