globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření na Dynojetu
13.11.2009 v 09:33
Tak jsem nechal Mazlíka konečně proměřit, nepotřeboval jsem to proto, abych mohl v hospodě říkat: "Voe, tam mám xxx koní a krouťák jako kráva", ale po menších úpravách pro jistotu, že není ve výkonu někde díra a je tam správná směs.
Motorka: H-D Sportster 883R - 2007
Úpravy: Screaming Eagle kit sání, S-E koncovky výfuků, Power Commander III + O2 eliminators, S-E svíčky (performance triple platinum), S-E těsnění svodů.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

20.11.2009 v 14:25 | Nahoru | #1
assassin> tak to by mě teda zajímalo, jak ty motorky s neřízeným měřej a nastavujou. já sem zvědavej na tu colortune svíčku, až dorazí, jestli se něco nějak výrazně projeví po vyhození katalyzátorů nebo to nebude mít pohledově žádnej vliv.

a ta bohatší směs jak je tu uvedeno pro akceleraci, to platí pouze pro zrychlování motorky a když už se udržuje v konstantní rychlosti bez přidávání plynu, tak se poměr nějak změní směrem k těm 14,7 nebo by mělo být pořád těch udaných optimálních 12,5-13:1 - nějak mi teď není jasný jak přesně se chová podtlakovej karburátor při akceleraci, kdy vlastně přidám, ale do motoru nutím otevřením klapky víc vzduchu=směsi než potřebuje pro daný otáčky a jak se na základě toho vlastně zvedá šoupě - i když jedu nízkou rychlostí a motor "zahltím" tím, že mu vnutím plnej, tak díky plnýmu otevření klapky se úplně zvedne i šoupě, nebo je to nějak daný i otáčkama motoru?

(reakce na) Proměření na Dynojetu

20.11.2009 v 14:50 | Nahoru | #2

Němec>assassin> tak to by mě teda zajímalo, jak ty motorky s neřízeným měřej a nastavujou. já sem zvědavej na tu colortune svíčku, až dorazí, jestli se něco nějak výrazně projeví po vyhození katalyzátorů nebo to nebude mít pohledově žádnej vliv.

a ta bohatší směs jak je tu uvedeno pro akceleraci, to platí pouze pro zrychlování motorky a když už se udržuje v konstantní rychlosti bez přidávání plynu, tak se poměr nějak změní směrem k těm 14,7 nebo by mělo být pořád těch udaných optimálních 12,5-13:1 - nějak mi teď není jasný jak přesně se chová podtlakovej karburátor při akceleraci, kdy vlastně přidám, ale do motoru nutím otevřením klapky víc vzduchu=směsi než potřebuje pro daný otáčky a jak se na základě toho vlastně zvedá šoupě - i když jedu nízkou rychlostí a motor "zahltím" tím, že mu vnutím plnej, tak díky plnýmu otevření klapky se úplně zvedne i šoupě, nebo je to nějak daný i otáčkama motoru?



no hele bud lambda ve svodech, ale myslim ze i v koncovce to bude fungovat.. preci jen meri lambda mnozstvi kysliku ve spalinach a je otazka jestli se v katu pali kyslik nebo ne...

bohatsi smes je tam pri akceleraci, pri ustalene rychlosti vetsinou nemas plnej plyn... a se zavrenejsi klapkou je i chudsi smes...

podtlakem ovladane karburatory by v pripade co popisujes.. otevres plyn vic nez motor dokaze "pobrat" mely fungovat tak ze ty sice mas klapku otevrenou na max ale soupe se tak neotevre, otevira se samo podle toho jak se motor rozbiha - prave tim podtlakem..

u primejch karburatoru kde soupe otviras rovnou ty tak kdyz das vic plynu nez v tu chvili je potreba pro optimalni smes tak motor jede hur, dusi se.. spis i strili - chuda smes... u tehle primejch karbcu se nejezdi ON/OFF musis pridavat plynule jak se motor rozbiha, musis mit cit pro motor..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist