globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proměření na Dynojetu
13.11.2009 v 09:33
Tak jsem nechal Mazlíka konečně proměřit, nepotřeboval jsem to proto, abych mohl v hospodě říkat: "Voe, tam mám xxx koní a krouťák jako kráva", ale po menších úpravách pro jistotu, že není ve výkonu někde díra a je tam správná směs.
Motorka: H-D Sportster 883R - 2007
Úpravy: Screaming Eagle kit sání, S-E koncovky výfuků, Power Commander III + O2 eliminators, S-E svíčky (performance triple platinum), S-E těsnění svodů.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

19.11.2009 v 16:03 | Nahoru | #1

Němec>assassin> ještě nechápu jednu věc a sice katalyzátory - ty spalujou zbytky směsi, ale když je lambda strčená v koncovce, tak přece nepozná, kolik tý nespálený směsi do katu jde, ne?



jo tady jde o to ze se pro mereni na brzde strka do vyfuku "merici" lambda sonda..

kdezto ve spojitosti s katalyzatorem je tam od vyrobce namontovana lambda ktera je nekde ve svodu - pred katalyzatorem...

kdyz se ladi nakej stroj na vetsi vykon, tak se vetsinou origo katalyzatory vyhodi a origo lambda se vynda a da se misto ni "Oxygen eliminator" apod nazvy udelka ktery dela ze ridici jednotka nehlasi chybu lambdy...

Naposledy editováno 19.11.2009 16:06:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proměření na Dynojetu

3.12.2009 v 11:20 | Nahoru | #2

assassin>jo tady jde o to ze se pro mereni na brzde strka do vyfuku "merici" lambda sonda..

kdezto ve spojitosti s katalyzatorem je tam od vyrobce namontovana lambda ktera je nekde ve svodu - pred katalyzatorem...

kdyz se ladi nakej stroj na vetsi vykon, tak se vetsinou origo katalyzatory vyhodi a origo lambda se vynda a da se misto ni "Oxygen eliminator" apod nazvy udelka ktery dela ze ridici jednotka nehlasi chybu lambdy...



Mě , když dolaďovali Busu v DK, tak jsem se ptal , jak to bude s kaťákem a lambdou, jestli nepotřebuju ten oxigen eliminátor...(kaťáky jsem vykuchal).

Bylo mi řečeno, že lambda mi zůstane, i když kaťáky už tam nemam, a že je to u každý Busy(podle data výroby) trošku jinak, že jedna oxigen potřebuje druhá ne...(mám KN filtr+Powcomm).

U toho lazení na brzdě jsem tedy kaťáky už měl vykuchaný, lambdu normálně nechanou jak byla origo ve svodu(před tlumičem výfuku) a při dolazování měli klasicky svou lambdu zastrčenou v mým vejfucku...

Tak nevim, jestli je vše OK, ale mělo by, když to tvrdili...

Může ta lambda dělat nějakou neplechu, nebo ovlivňovat výkon(když tam nemam už ty kaťáky a jak u toho lazení???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist