Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!

Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

18.2.2015 v 22:55 | Nahoru | #1
CZ 350 s plným objemem typ 859 byla vyrobena v roce 1966 ve třech kusech na základě modelu 320. Už pro sezonu 1967 došlo k první modernizaci, kdy byla zhotovena nová motorová skříň. Další modernizace se udělala před sezonou 1968, protože se zdržel čtyřválec a na tom už se podílel i Oldřich Kreuz. To už je nová tříventilová hlava a suchá spojka. Ale pak se stejně vrátili k dvouventilu, protože rozdíl ve výkonu byl malý. Z náhradního motoru byl udělán upravou kliky a zvětšením zdvihu objem 372 pro závody pětistovek. Staša jezdil obě verze. Zajímavé je to, že na převrtané 350 zajel v pětistovkách Staša v Brně v roce 1969 největší uspěch tohoto modelu třetím místem. Kromě Bojera jel CZ i Jiří Hlaváč ve 350 ccm, před svou smrtí i Gusta Havel. Oficiálně byly ve fabrice vyrobeny tři kusy, ale byly i motory, které jezdci získali a dávali si je do svých rámů.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

19.2.2015 v 08:49 | Nahoru | #2

lehovec píše: CZ 350 s plným objemem typ 859 byla vyrobena v roce 1966 ve třech kusech na základě modelu 320. Už pro sezonu 1967 došlo k první modernizaci, kdy byla zhotovena nová motorová skříň. Další modernizace se udělala před sezonou 1968, protože se zdržel čtyřválec a na tom už se podílel i Oldřich Kreuz. To už je nová tříventilová hlava a suchá spojka. Ale pak se stejně vrátili k dvouventilu, protože rozdíl ve výkonu byl malý. Z náhradního motoru byl udělán upravou kliky a zvětšením zdvihu objem 372 pro závody pětistovek. Staša jezdil obě verze. Zajímavé je to, že na převrtané 350 zajel v pětistovkách Staša v Brně v roce 1969 největší uspěch tohoto modelu třetím místem. Kromě Bojera jel CZ i Jiří Hlaváč ve 350 ccm, před svou smrtí i Gusta Havel. Oficiálně byly ve fabrice vyrobeny tři kusy, ale byly i motory, které jezdci získali a dávali si je do svých rámů.



Takže jestli dobře chápu, tak oficiálně z fabriky vyjely pouze tři kusy ve všech úpravách? Prodávala továrna třeba soukromým jezdcům, nebo svazarmu motory či odlitky? A ještě dotaz Václave. Co ČZ 300 ohc? Byla asi jen jedna, ale dochovala se? Ve starých startovních listinách z 80tých let jsem našel, že ji jezdil v závodech veteránů pan Papežík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist