Ahoj,
vím, že je to trošku mimo, ale ocenil bych nějakou radu neb nevím co by s tím mohlo být a nejenom já, ale ani páni v servisu.
Studeny motor, vlhke pocasi (dest, mlha, silna jinovatka apod), nízké teploty (podzimni). Po bezproblemovem nastartovani a rozjezdu, reaguje auto na plyn mene nez by se dalo cekat. motor se musi vic vytocit a drzet se pres spojku. Po cca 200 -300 metrech jizdy zacina motor na neutral trhat (nekdy az ke zhasnuti a opetovnemu samovolnemu chytnuti), volnobezne otáčky skácou mezi 400 - 1200, auto sebou citelne trha. Pokud dojde k poruse za jizdy, auto velmi výrazne ztráci výkon a rychlost na jakýkoli prevodovy stupen (auto intenzivne spomaluje). Pri plnem seslapnuti plynu se zarazenou rychlosti auto stale nejede a prudce zpomaluje, po cca 5-10 sec. prudce zrychli, po uvolneni plynu se opet dusi a nejede. Jizda je velmi trhava. Po vyrazeni na neutral motor trha, nepomaha vytoceni ani stani v klidu. Po vypnuti a opetovnem zapnuti motoru se problem vetsinou neopakuje.
V aute byla menena lambda sonda (140t km), skrtici klapka (80t km), palivove cerpadlo (70t km), palivovy filtr (130t km) a nekolikrat nahran novy SW ridicí jednotky
Edit: Je to benzín
Naposledy editováno 20.12.2009 21:16:51
1 reakcí na tento příspěvek vyřešeno/Ford Focus, vlhko, zima, nedrží volnoběh
koukám že maš vic problemu s autama